Auteur Topic: [Verliezend finalist] Carolien Borgers  (gelezen 156994 keer)

Offline Poontang

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #240 Gepost op: 6-02-2013, 11:20:43 »
Vaak ligt bij widm het antwoord meer voor de hand dan het lijkt.
Serieus. Het werd net zo duidelijk gebracht als dat ze lieten zien dat Tim er vorige keer uit zou vliegen.

Tim zat in zijn tunnelvisie op Carolien. without a doubt.

En vaak kan je minder zeggen over de test, executie en wat mensen nu precies stemden. Maar in sommige gevallen kan je er best wel wat mee. Zoals hier. Tim zat op Carolien. in dit geval waarin we zeker weten dat Tania er vol voor ging, en Zaradya trouwens ook. Carolien kan de mol niet zijn.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #241 Gepost op: 6-02-2013, 15:54:15 »
Toch jammer dat ze er na de aflevering van morgen uit ligt.........

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #242 Gepost op: 6-02-2013, 17:02:34 »
Er is hier een hele strijd gaande lees ik ;)....Ik denk ook dat Carolien eruit gaat vliegen. En vliegende mollen bestaan niet..

Wat ik wel gek vond dat bij de laatste test Carolien als enige niet aan het woord kwam maar alleen even in beeld werd gebracht zittend aan het testtafeltje..Geen enkel idee op wie ze gestemd heeft, maar ik vermoed dat ze zeker Zayrada verdenkt.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #243 Gepost op: 6-02-2013, 17:09:32 »
Wat voor mij de doorslag geeft: de ogen-hint in combinatie met de naam die Tim aanklikte bij de vraag Wie is de Mol?


Redeneer ik goed, dat dat laatste op een gegeven moment ook ophoudt? Want stel nou dat niemand van de kandidaten op een andere kandidaat stemt, die er de volgende aflevering uit gaat, dan heeft de produktie ook geen beelden ervan.

Uiteraard hebben ze beelden van alle kandidaten, en ze hebben gekozen voor Tim, die Carolien aanklikte. Op het moment van opnemen weten ze uiteraard niet dat Carolien de volgende afvaller zal zijn, maar dat weten ze wel bij de montage.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #244 Gepost op: 6-02-2013, 17:36:01 »
Wat voor mij de doorslag geeft: de ogen-hint in combinatie met de naam die Tim aanklikte bij de vraag Wie is de Mol?


Redeneer ik goed, dat dat laatste op een gegeven moment ook ophoudt? Want stel nou dat niemand van de kandidaten op een andere kandidaat stemt, die er de volgende aflevering uit gaat, dan heeft de produktie ook geen beelden ervan.

Uiteraard hebben ze beelden van alle kandidaten, en ze hebben gekozen voor Tim, die Carolien aanklikte. Op het moment van opnemen weten ze uiteraard niet dat Carolien de volgende afvaller zal zijn, maar dat weten ze wel bij de montage.

Even voor de volledigheid: Tim hebben we in aflevering 5 niet "Carolien" aan zien klikken bij vraag 20. In aflevering 4 wel.

We zien Tim in aflevering 5 (zogenaamd) vraag 19 beantwoorden. "19. Hoeveel stukjes metaal heeft de Mol gevonden tijdens de Sleutelmaken-opdracht?" -> 3. Dit antwoord is van toepassing op Carolien en Kees.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #245 Gepost op: 6-02-2013, 17:38:52 »
Mmmmm, jammer, de ''sequence'' klopt dan niet meer helemaal. Dan zou het volgens de ogenhint, die nog wel klopt, Zarayda kunnen zijn.

Offline Poontang

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #246 Gepost op: 6-02-2013, 17:51:08 »
even mee off topic:
In de vorige aflevering was Zarayda als 2e die de test invulde.(tot nu toe klopte wie de test als 2e maakte vloog er de volgende aflevering uit) Volgens de 2e theorie, zou ze er nu uitvliegen. Met de ogenhint erbij vind ik dat genoeg bewijs...
ontopic
... Dat Carolien er nog niet uit vliegt :D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #247 Gepost op: 6-02-2013, 17:54:13 »
even mee off topic:
In de vorige aflevering was Zarayda als 2e die de test invulde.(tot nu toe klopte wie de test als 2e maakte vloog er de volgende aflevering uit) Volgens de 2e theorie, zou ze er nu uitvliegen. Met de ogenhint erbij vind ik dat genoeg bewijs...
ontopic
... Dat Carolien er nog niet uit vliegt :D

Na de thee-theorie nu de twee-theorie? Ik vind die 2 nogal willekeurig. Een (big) 5-theorie had ik sterker gevonden.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #248 Gepost op: 6-02-2013, 17:57:25 »
Na de thee-theorie nu de twee-theorie? Ik vind die 2 nogal willekeurig. Een (big) 5-theorie had ik sterker gevonden.

Niet als er meer dingen zijn met 2.
Ik vind het wel apart dat de 2e letters van alle afleveringtitels tot nu toe e-p-u-n-l zijn.
(maar dat moet eigenlijk in het Paulien topic)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #249 Gepost op: 6-02-2013, 18:00:55 »
Niet als er meer dingen zijn met 2.

Dan nog zou die 2 denk ik wel ergens op moeten slaan, om een bepaalde reden gekozen zijn. Zoals de (vage) 747-hint richting Jon, de 28-hint richting Elise en de talloze "zoveelste Mol"-hints.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #250 Gepost op: 6-02-2013, 21:24:59 »
Dan nog zou die 2 denk ik wel ergens op moeten slaan, om een bepaalde reden gekozen zijn. Zoals de (vage) 747-hint richting Jon, de 28-hint richting Elise en de talloze "zoveelste Mol"-hints.

Het is het 13e seizoen, en 3-1=2. Maak je niet druk, terwijl ik dit tikte had ik mijn jas al gepakt.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #251 Gepost op: 7-02-2013, 04:29:50 »
Zoals de (vage) 747-hint richting Jon
???
Die kan ik me niet meer herinneren.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #252 Gepost op: 7-02-2013, 07:34:35 »
???
Die kan ik me niet meer herinneren.

Citaat van: www.wieisdemol.net
In een speciale podcast van Hans Schiffers vertelde Jon dat er nog een hint in de serie zat: de 747-hint die naar het toneelstuk 'Boeing Boeing' verwijst waar Jon in speelt. Jon heeft vaak op positie 4 of 7 gestaan, of vaak als vierde of zevende iets gedaan. En in aflevering 9 bladert Jon door een tijdschrift en zien we een bladzijde met stewardessen erop.

Iets anders: Als Carolien vanavond echt rood krijgt zoals velen denken, valt meteen de "C(arolien) IS THE MOLE" uitleg van de priesterhint weg. Is dat waarschijnlijk? Zouden ze de hint er niet juist hebben ingestopt omdat zowel Carolien als Kees tot het einde blijven?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #253 Gepost op: 7-02-2013, 07:46:33 »
Iets anders: Als Carolien vanavond echt rood krijgt zoals velen denken, valt meteen de "C(arolien) IS THE MOLE" uitleg van de priesterhint weg. Is dat waarschijnlijk? Zouden ze de hint er niet juist hebben ingestopt omdat zowel Carolien als Kees tot het einde blijven?

Tja dat kun je als productie alleen maar hopen. Ik denk dat ze de hint er sowieso wel in hadden gedaan, al is het maar omdat er dan eindelijk een duidelijke hint in de afleveringen zat. En het zou zonde zijn om een hint te bedenken om die er vervolgens niet in te stoppen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #254 Gepost op: 7-02-2013, 08:01:20 »
Ik denk dat je gelijk hebt. Het zou raar zijn als ze de vooraf bedachte en georganiseerde Case-hint (daar ga ik maar even van uit) er alleen maar ingelaten hadden als Carolien in de finale was gekomen. ::jaja:: (Redeneringen omdraaien kan heel verhelderend werken. ::rofl::)

Offline Poontang

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #255 Gepost op: 7-02-2013, 11:41:55 »
Na de thee-theorie nu de twee-theorie? Ik vind die 2 nogal willekeurig. Een (big) 5-theorie had ik sterker gevonden.

de Thee theorie? What?! Lol Die ken ik helemaal niet?

Maar goed, ik vind het helemaal geen gekke aanwijzing voor de afvaller. De gene die de test als 2e invult, is degene die de volgende test het slechtst maakt. Hoeft verder toch geen ondergrond te zijn voor de 2 om als hint naar de afvaller te dienen. Het is immers niet alsof ze dit jaar hun best hebben gedaan om de afvallers niet bekend te maken.

Hoe dan ook heel spannend vanavond! Wie van de 3?

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #256 Gepost op: 7-02-2013, 11:44:39 »
de Thee theorie? What?! Lol Die ken ik helemaal niet?
Ik neem aan dat Heinz doelt op S10 waarin thee en de theeceremonie een hint was naar Kim.
'ZCT'= Zet ze thee, en het feit dat Kim als enige thee dronk in de extra interviews ieder ander had water, o.a. (daarnaast de nadruk op de theeceremonie in Japan :) )
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #257 Gepost op: 7-02-2013, 21:35:47 »
carolien...waarom sprak jij door een walkie-talkie en niet middels de board-radio ??

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #258 Gepost op: 8-02-2013, 02:30:32 »
carolien...waarom sprak jij door een walkie-talkie en niet middels de board-radio ??
::vergroot::
Omnia vincit amor

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #259 Gepost op: 8-02-2013, 11:49:55 »
Ook gisteren kwam ze tijdens de test niet of nauwelijks in beeld. (Biecht) Haar uitspraak over een moeilijke test die ze moesten doen klonk mij als een anagram in de oren. Carolien vindt de komende test wel eng. Verder: Almelo of Ermelo (hint dankzij een andere bezoeker op een forum). I a mole (een l die geen l is maar de hoofdletter i).
Amandla Awethu