Auteur Topic: [Verliezend finalist] Carolien Borgers  (gelezen 156873 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #480 Gepost op: 28-02-2013, 22:44:24 »
Het orgel wellicht?

Het orgel sprak consequent niet de waarheid. Dat spreekt luider dan woorden.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #481 Gepost op: 28-02-2013, 22:49:39 »
Jammer Carolien.  :(

Wel erg goed gespeeld, ik heb genoten van het kijken naar je tactische spel en bondjes.  ::ok::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #482 Gepost op: 28-02-2013, 22:57:01 »
Het orgel wellicht?
Zou heel goed kunnen ::ok::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #483 Gepost op: 28-02-2013, 22:59:29 »
Het orgel wellicht?

Zou idd heel goed kunnen, ik moest zelf meteen denken aan "een foto zegt meer dan duizend woorden", misschien een hint naar de verknalde foto ontwikkel opdracht?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #484 Gepost op: 28-02-2013, 23:00:31 »
Dat Carolien niet de mol is was mij snel duidelijk door haar fanatisme, wil om te winnen en verdeel/heers tactiek. Dit bracht haar wel eigenhandig in d finale. Even had ik de hoop dat zij op een informatie voorsprong kwam, nu zij Kees zijn mollenboekje had gelezen en Paulien niet. Helaas heeft het niet zo mogen uitpakken voor Carolien  ::hug:: En toch heb ik van haar genoten dit seizoen, niet voor niets is ze naast Janine mijn favoriete kandidaat :) Bedankt voor je deelname en hopelijk tot snel bij de MFD!   ::bravo::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #485 Gepost op: 28-02-2013, 23:17:27 »
Zou idd heel goed kunnen, ik moest zelf meteen denken aan "een foto zegt meer dan duizend woorden", misschien een hint naar de verknalde foto ontwikkel opdracht?

Ik denk aan Kees' molactie om geen boeken (woorden) te vinden in de bibliotheek.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #486 Gepost op: 28-02-2013, 23:18:38 »
leuke kandidaat.

Bedankt Carolien, dankzij jou 2 weken bovenaan gestaan in de pool :-*
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #487 Gepost op: 28-02-2013, 23:22:12 »
Ik denk aan Kees' molactie om geen boeken (woorden) te vinden in de bibliotheek.

Maar ik wil helemaal geen Kees hints hooooren!   ::rofl::

Zonder gekheid, ik vind dat (helaas)  ;)  een hele plausibele verklaring

On topic : Carolien, je was een wereldkandidaat!  ::bravo::

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #488 Gepost op: 28-02-2013, 23:24:09 »
Helaas, dus toch niet de mol. Was al een beetje aan t twijfelen maar ben "mijn mol" trouw gebleven.

carolien, je was een superkandidaat. Heb echt van je genoten!!!!
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #489 Gepost op: 28-02-2013, 23:31:23 »
Erg leuke kandidate en af en toe lekker mysterieus  ::trots:: geen mol, maar wel top dat ze het tot de finale heeft gehaald.

Zelf dacht ik overigens bij wat spreekt luider dan woorden (iets in die richting) aan Silence. Stilte. Alleen geen idee hoe ik dat dan weer aan één van de kandidaten had kunnen koppelen

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #490 Gepost op: 28-02-2013, 23:34:08 »
Ja, ik moest ook meteen aan stilte denken, maar Actions is het gezegde.
The British are not impressed.

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #491 Gepost op: 28-02-2013, 23:56:23 »

Dat Carolien helaas toch de Mol niet blijkt te zijn  ::ohno:: is om meerdere redenen erg jammer! Zij gaf werkelijk echt nergens blijk van enige overtuigende kandidaatsemotie. Daarmee bevestigd zij, na Tim vorig jaar, opnieuw een gevaar van mijn methode. De kandidaat die zijn/haar emoties bijna perfect weet te controleren, lang in het spel blijft, en daarmee afleidt van de daadwerkelijke Mol.

Verder kijkend waren Carolien's akties natuurlijk niet altijd bepaald logisch voor een Mol, dat wist ik ook wel, maar daar zat bij mij misschien de wens van het eens ontkrachten van bestaande 'Molregels'. Deze blijven dus helaas overeind. Een Mol die gewoon wel eens een keer als misleiding een flink geldbedrag pakt, ik hoop er nog steeds op!

Samen met een onstane antipathie tegen Kees de Mol, ga je er dan voor. Je zou kunnen zeggen dat mijn eigen emoties mijn valkuil waren dit jaar. Hoe ironisch!  ::rofl::

Ik had Carolien een geweldige Mol gevonden. Een geweldige kandidaat was ze zeker ook!  ::jaja::
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #492 Gepost op: 28-02-2013, 23:58:05 »
En toch denk ik ook dat je door de montage genept bent, lightman. Je analyseert een reactie op wat je denkt dat de reactie is, maar dat kan ook iets heel anders zijn.
The British are not impressed.

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #493 Gepost op: 1-03-2013, 00:27:02 »
En toch denk ik ook dat je door de montage genept bent, lightman. Je analyseert een reactie op wat je denkt dat de reactie is, maar dat kan ook iets heel anders zijn.

Ja en nee. Ik moet het doen met de beelden die ze in de montage verwerken, waarbij de camerapositie ook niet altijd ideaal is. Dat materiaal analyseer ik helemaal - frame voor frame waar nodig - daarin heb ik Carolien nooit op een overtuigende (bevestigd door indicatoren) kandidaatsemotie kunnen betrappen. Het is uiteraard mogelijk dat zij die wel ergens gehad heeft, maar door de edit of camerapositie niet goed zichtbaar. Daarnaast zijn er natuurlijk nog de beelden die niet gebruikt zijn. Genept vind ik een verkeerde woordkeuze. Er is, logisch, wel een beperking door onvolledig of onduidelijk beeldmateriaal.

Toevoeging: Ook dit jaar weer heb ik menig kandidaat 'betrapt' tijdens de executies of uitleg van Art, dat zijn de beste momenten. Carolien stond of zat daar ook bij, zij was gewoon goed in het beheersen van haar emoties. Kees evengoed, hij had daar zo'n beetje het hele seizoen lang een haast geforceerd strak gespannen gezicht, totaal niks (of juist dubbel) uit af te leiden.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2013, 00:41:10 door lightman »
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #494 Gepost op: 1-03-2013, 00:29:12 »
Ja en nee. Ik moet het doen met de beelden die ze in de montage verwerken, waarbij de camerapositie ook niet altijd ideaal is. Dat materiaal analyseer ik helemaal - frame voor frame waar nodig - daarin heb ik Carolien nooit op een overtuigende (bevestigd door indicatoren) kandidaatsemotie kunnen betrappen. Het is uiteraard mogelijk dat zij die wel ergens gehad heeft, maar door de edit of camerapositie niet goed zichtbaar. Daarnaast zijn er natuurlijk nog de beelden die niet gebruikt zijn. Genept vind ik een verkeerde woordkeuze. Er is, logisch, wel een beperking door onvolledig of onduidelijk beeldmateriaal.

Maar ik kwam er dus dit seizoen pas achter dat opnames heel vaak over worden gedaan, had ik eerder nooit bij stilgestaan, in dat geval is de eerste emotie uiteraard ook al verdwenen toch?

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #495 Gepost op: 1-03-2013, 00:44:36 »
Maar ik kwam er dus dit seizoen pas achter dat opnames heel vaak over worden gedaan, had ik eerder nooit bij stilgestaan, in dat geval is de eerste emotie uiteraard ook al verdwenen toch?

Inderdaad, ook dat is een beperking. Al heb ik nog genoeg kandidaten kunnen 'betrappen'. Lees mijn toevoeging in voorgaande bericht.
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #496 Gepost op: 1-03-2013, 01:03:51 »
Een fantastische kandidate en op een hele mooie manier de finale bereikt, helaas net niet gewonnen.

Bedankt voor de vele mooie momenten gedurende dit seizoen en hopelijk tot de Molfandag. Je mag trouwens vaker jurkjes aan, staat je geweldig! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #497 Gepost op: 1-03-2013, 01:27:23 »
Inderdaad, ook dat is een beperking. Al heb ik nog genoeg kandidaten kunnen 'betrappen'. Lees mijn toevoeging in voorgaande bericht.

Mee eens en wat ik eerder al aangaf bij je: Carolien was onleesbaar voor mij en ook nooit verdacht als mol. Met Paulien had ik al wat moeite om te lezen. Jouw idee over Kees heeft mij over de streep getrokken om naar Paulien te gaan.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #498 Gepost op: 1-03-2013, 01:28:25 »
En Carolien; ik ben nog altijd enorm jaloers op je prachtige bos krullen!! Erg leuke kandidate die ik pas de laatste paar afleveringen echt ben gaan waarderen, omdat je toen losser leek te worden.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #499 Gepost op: 1-03-2013, 06:11:56 »
Waarom heeft Carolien een koker in haar hand?
@ 44.42


Omnia vincit amor