Auteur Topic: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart  (gelezen 122221 keer)

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #60 Gepost op: 6-01-2013, 17:45:43 »
Klopt, maar ze zei het ook heel duidelijk en best wel hardop.
Kijk maar eens opnieuw ;)

Ik heb gekeken, ze zegt het erg duidelijk, maar niet recht in de camera. Blijkbaar tegen de persoon van de crew die dit door moet geven.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #61 Gepost op: 6-01-2013, 23:28:26 »
Grappig dat ze ook net terug is van een researchreis uit Zuid Afrika.
Dat twitterde ze inderdaad rond de afgelopen kerstdagen: ze ging met DEZE ''jongen'' op stap.Dat was, voor over ik kon zien, een Boeing 777 of 787. (Heeft de KLM die laatste trouwens al?)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #62 Gepost op: 6-01-2013, 23:34:00 »
Ik lees hier en daar dat de Zuid-Afrikaanse Rand met haar in verband wordt gebracht.

De munteenheid wordt voor het gemak als ZAR afgekort. Ja, het moet niet gekker worden: sommigen zien daarin het bewijs dat Zarayda de mol is.

Nonsens natuurlijk. Hoeveel mensen kennen jij en ik met de naam Zarayda? Nu toevallig 1, waarschijnlijk.

En wat als Zarayda niet had gekund? Hadden ze dan een land moeten zoeken waarbij de nationale munteenheid begint met TIM, CAR, JOE, JAN, etcetera?

Anders gezegd, het is ook al eerder vermeld: de montage-afdeling koppelt toevalligheden aan reeds geselecteerde kandidaten, en niet andersom.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #63 Gepost op: 6-01-2013, 23:38:28 »
Hadden ze dan een land moeten zoeken waarbij de nationale munteenheid begint met TIM, CAR, JOE, JAN, etcetera?
De TImoreze Munt, de CAnadese Roebel, de JOrdanese Euro en de JApanse Nyen?
The British are not impressed.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #64 Gepost op: 8-01-2013, 20:41:20 »
Qua molacties is er moeilijk uitsluitsel te geven. Maar er zijn een aantal rare momenten met Zarayda. Vandaag weer in de molmail waarin ze iets zegt wat we niet horen. En in de eerste uitzending het "Dit is" met het kaartje van 'De Mol' in de hand. Zelfs de dialoog in de bus over of de telefoons zijn ingenomen is een vreemd moment. Ook het wijzen naar zichzelf in het hotel bij het verbond tussen Joep,  Carolien en Janine. (En ook als kandidaat is voor het penningmeesterschap wijst ze naar zichzelf). Misschien is dat allemaal wel gewoon de bedoeling.


Offline hetmolletje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #65 Gepost op: 8-01-2013, 22:52:04 »
Iemand in het Molmail topic merkt het ook al op, in het extra filmpje over de dropping fluistert Zarayda iets, het lijkt wel of ze 'Mol' zegt. Haar lippen maken een in ieder geval een 'M'.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #66 Gepost op: 8-01-2013, 23:14:38 »
hahaha, die is wel leuk. Te meer omdat iedereen in zijn of haar hand de letter M heeft staan.......

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #67 Gepost op: 9-01-2013, 02:19:14 »
Ik lees hier en daar dat de Zuid-Afrikaanse Rand met haar in verband wordt gebracht.

De munteenheid wordt voor het gemak als ZAR afgekort. Ja, het moet niet gekker worden: sommigen zien daarin het bewijs dat Zarayda de mol is.

Nonsens natuurlijk. Hoeveel mensen kennen jij en ik met de naam Zarayda? Nu toevallig 1, waarschijnlijk.

En wat als Zarayda niet had gekund? Hadden ze dan een land moeten zoeken waarbij de nationale munteenheid begint met TIM, CAR, JOE, JAN, etcetera?

Anders gezegd, het is ook al eerder vermeld: de montage-afdeling koppelt toevalligheden aan reeds geselecteerde kandidaten, en niet andersom.


Precies, en wat als er nou uiterst toevallig net besloten is dat Zarayda de Mol is. En iemand van de productie bedenkt dat dat wel toevallig is omdat de nationale munt wordt afgekort als ZAR ... en dat dat dus wel een leuke hint zou zijn. Dat kan natuurlijk best.

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #68 Gepost op: 9-01-2013, 07:37:47 »
Iemand in het Molmail topic merkt het ook al op, in het extra filmpje over de dropping fluistert Zarayda iets, het lijkt wel of ze 'Mol' zegt. Haar lippen maken een in ieder geval een 'M'.

Ik denk niet eens dat ze het fluistert, het is er precies zelfs uitgeknipt. Het lijkt mij ook een beetje langer dan gewoon één woordje, Ze zegt een zin, lijkt me. "Mol" is wel het laatste woord, maar daarvoor kan je er alles van maken. "Dit is de Mol", "Ik ben de mol", "Ik ben niet de mol",... Heel vreemd iig  ::vergroot::

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #69 Gepost op: 9-01-2013, 14:47:40 »
Ik denk niet eens dat ze het fluistert, het is er precies zelfs uitgeknipt. Het lijkt mij ook een beetje langer dan gewoon één woordje, Ze zegt een zin, lijkt me. "Mol" is wel het laatste woord, maar daarvoor kan je er alles van maken. "Dit is de Mol", "Ik ben de mol", "Ik ben niet de mol",... Heel vreemd iig  ::vergroot::

Of ze vertelt aan die man : ik doe mee met een spel (wie is) de mol en dat wil ik winnen. Ze kan wel een heel lang verhaal aan het vertellen zijn om hem uit te leggen wat voor een spel het is, daar hebben ze dan in geknipt en het woord mol is overgebleven.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #70 Gepost op: 9-01-2013, 14:53:28 »
Nee, het is één shot, vrij kort zinnetje.

Ik dacht eerst dat ze gewoon naar woorden zocht, en alvast haar lippen daarvoor tuitte, daarom ziet het er uit alsof ze wat zegt. En dan denk ik ook, waarom zou ze tegen een wildvreemde zeggen dat ze de mol is, of dat het programma zo heet. En waarom knippen ze dan alleen het geluid weg, en laten ze het beeld staan. Hadden ze makkelijk anders kunnen monteren, ze weten dat we elke seconde analyseren.
The British are not impressed.

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #71 Gepost op: 9-01-2013, 15:57:32 »
Nee, het is één shot, vrij kort zinnetje.

Ik dacht eerst dat ze gewoon naar woorden zocht, en alvast haar lippen daarvoor tuitte, daarom ziet het er uit alsof ze wat zegt. En dan denk ik ook, waarom zou ze tegen een wildvreemde zeggen dat ze de mol is, of dat het programma zo heet. En waarom knippen ze dan alleen het geluid weg, en laten ze het beeld staan. Hadden ze makkelijk anders kunnen monteren, ze weten dat we elke seconde analyseren.

Ik vind het toch een rare situatie. Ze zakt ook het beeld uit als ze iets zegt. Lijkt wel iets van 'not really, because i'm the Mole'...

Maar dat zouden ze natuurlijk nooit in dit filmpje laten zien als het klopt.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #72 Gepost op: 9-01-2013, 20:10:25 »

Precies, en wat als er nou uiterst toevallig net besloten is dat Zarayda de Mol is. En iemand van de productie bedenkt dat dat wel toevallig is omdat de nationale munt wordt afgekort als ZAR ... en dat dat dus wel een leuke hint zou zijn. Dat kan natuurlijk best.
Natuurlijk kan het allemaal best. Maar hier worden we gewoon in een bepaalde richting geduwd,en als iemand het erover heeft, gaat een ander het ook zien, en voor je het weet heb je hier de eerste tunnelvisie van het seizoen.


Te meer omdat het Tim was, die als eerste met het bankbiljet zat te hannesen.En DAT is voor mij nou net de reden om hier niet te sterk in te geloven.

Anders gezegd: waarom stopt de produktie Tim een aanwijzing naar Zarayda in de handen (nou ja, hij maakt die envelop zelf open, das waar). Als het nou Zarayda zelf was geweest had ik die hint veel sterker gevonden.

Ik geloof veel meer in wat Zarayda in haar handpalm lijkt te schrijven. Ze maakt daarbij een schrijfgebaar over de levenslijnen in haar handpalm. Zoal ik al eerder zei: daar staat bij zo'n beetje de hele mensheid de letter M te lezen.....

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #73 Gepost op: 10-01-2013, 23:20:21 »
Niemand iets over Zarayda op te merken? nog iemand opgelet of ze weer iets met dit is.. of IS heeft gezegd?

Offline Nickmol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #74 Gepost op: 10-01-2013, 23:33:25 »
Er werd weer iets afgepakt merkte ik op.

Ze zei: 'Hoe f-' en toen ging 't weer verder. Weet niet meer bij welke opdracht

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #75 Gepost op: 10-01-2013, 23:53:10 »
Niemand iets over Zarayda op te merken?

In de Moltalk werd gezegd dat de Mol zich vast nog stil houdt en van Zarayda horen we inderdaad verrekte weinig.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #76 Gepost op: 10-01-2013, 23:53:24 »
Ik heb alleen gemerkt dat ze heel oprecht leek te schrikken van Joep zijn rode scherm.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #77 Gepost op: 10-01-2013, 23:55:04 »
Ik heb alleen gemerkt dat ze heel oprecht leek te schrikken van Joep zijn rode scherm.

Zegt niets over de Mol. De Mol kan net zo goed oprecht schrikken van een rood scherm.
De reactie van een Mol op zijn eigen groene scherm vind ik interessanter.  ::vergroot::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #78 Gepost op: 11-01-2013, 01:37:43 »
Ik heb alleen gemerkt dat ze heel oprecht leek te schrikken van Joep zijn rode scherm.
en over het feit dat er jokers waren gepakt tijdens de laseropdracht ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #79 Gepost op: 17-01-2013, 23:41:50 »
Beste Zarayda, een erg leuke kandidaat. Zo denkt het hele forum er waarschijnlijk over; je bent pas terug te vinden op de laatste pagina, nog onder Ewout! Maar hoeveel geld heb je nou eigenlijk binnengebracht??