Auteur Topic: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart  (gelezen 122290 keer)

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #160 Gepost op: 31-01-2013, 09:25:46 »
Het moment dat ze Tim bevrijdde was voor mij het moment dat ik Zarayda definitief als mol schrapte. De crew had als idee dat Tim moest onderhandelen met de kokers. Zarayda hielp het hele idee gelijk om zeep door hem gelijk de kooi uit te halen. De mol weet wat er gaat gebeuren en had dus de onderhandelingen door laten gaan.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #161 Gepost op: 31-01-2013, 09:46:13 »
De crew had als idee dat Tim moest onderhandelen met de kokers. Zarayda hielp het hele idee gelijk om zeep door hem gelijk de kooi uit te halen.

Goed opgemerkt. Anti-voorkennis !
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #162 Gepost op: 31-01-2013, 10:09:51 »
Ja best goed opgemerkt

Echter....de kandidaten lijken doorgaans helemaal niet zo bereid het spel zo hard te spelen, dat zij direct verantwoordelijk zijn voor de exit van een mede- kandidaat. ( zijn er voorbeelden uit het verleden??)
De crew kon er op rekenen dat kandidaat Zarayda ( ook met de weinige info ,die ze had ) de kooi zou openen.
Maar ook voor Mol Zarayda kan dit gelden.
Had zij dan degene moeten zijn ,die  het bevrijden ter discussie had moeten stellen?
Ook niet in haar belang.
Dat er een leuk onderhandelingsmoment verloren gaat is jammer...maar de Mol moet snel reageren en niet opvallen.
Vooralsnog denk ik dat "dit spelelement "dus niet zo goed doordacht was van de crew.
Beide Zarayda's gaan vrijuit.

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #163 Gepost op: 31-01-2013, 11:12:34 »
Het moment dat ze Tim bevrijdde was voor mij het moment dat ik Zarayda definitief als mol schrapte. De crew had als idee dat Tim moest onderhandelen met de kokers. Zarayda hielp het hele idee gelijk om zeep door hem gelijk de kooi uit te halen. De mol weet wat er gaat gebeuren en had dus de onderhandelingen door laten gaan.

Ik verdenk Zarayda niet, maar ik ben het ook niet volledig eens met bovenstaande.
De mol weet dat er hoogstwaarschijnlijk geld in die kokers zit, op het moment dat de mol het initiatief neemt om te gaan onderhandelen neemt hij/zij ook het risico dat er geld in de pot komt en dat is juist niet de bedoeling. Nu is Tim terug in het spel en door nieuwsgierigheid van diverse kandidaten is het mogelijke geld ook nog grotendeels onbruikbaar gemaakt.
Het geheel loopt misschien niet volgens plan, maar wel een betere uitkomst voor de mol.

Al nu ik het schrijf wilde Kees wel onderhandelen, wat er in jouw theorie dus op zou duiden dat hij wellicht wel voorkennis had.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #164 Gepost op: 31-01-2013, 22:21:49 »
Ik moet het even terug kijken, maar wat ik zo zag keek Zarayda best relaxt bij de executie...

Ze stijgt steeds meer op mijn verdachtenlijstje!
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #165 Gepost op: 31-01-2013, 22:22:56 »
Ik moet het even terug kijken, maar wat ik zo zag keek Zarayda best relaxt bij de executie...

Ze stijgt steeds meer op mijn verdachtenlijstje!

Bij mij ook, naast Paulien degene die ik het meest verdenk (en Kees, maar wil ik niet verdenken  ::rofl:: )

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #166 Gepost op: 1-02-2013, 01:26:28 »
Hopen dat ze er nog lang in blijft, wat een geweldige humor heeft ze ::ok:: ::rofl::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #167 Gepost op: 1-02-2013, 02:42:13 »
Veel mensen vinden het vreemd dat ze niks durft en overal bang voor is terwijl ze Try Before You Die heeft gedaan.
Maar misschien deed ze dat programma juist om van haar angsten af te komen. Het heeft alleen niet gewerkt.  :P
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #168 Gepost op: 1-02-2013, 02:59:35 »
Veel mensen vinden het vreemd dat ze niks durft en overal bang voor is terwijl ze Try Before You Die heeft gedaan.
Maar misschien deed ze dat programma juist om van haar angsten af te komen. Het heeft alleen niet gewerkt.  :P
Slimme meid en durft meer dan ze laat zien.
Denk ik.  ::jaja::
Bovenal; geniet van het spel!

Omnia vincit amor

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #169 Gepost op: 1-02-2013, 11:09:19 »
Ik heb even opgezocht wat voor uitdagingen ze aan ging voor try before you die:

Over je heen laten lopen door een olifant
1 minuut gratis winkelen
Roeien
In een rap-video figureren
Fietskoerier in New York City zijn
In Volendamse kleding op de foto gaan
Zich laten bodypainten

Niets met hoogte dus.
Heeft iemand de aflevering met de olifant gezien? Hoe bang was ze?
De Volendamse kleding lijkt me ook echt héél eng  :P
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #170 Gepost op: 1-02-2013, 11:23:23 »

De Volendamse kleding lijkt me ook echt héél eng  :P

 ::rofl::

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #171 Gepost op: 1-02-2013, 11:28:28 »
Ik heb even opgezocht wat voor uitdagingen ze aan ging voor try before you die:

Over je heen laten lopen door een olifant
1 minuut gratis winkelen
Roeien
In een rap-video figureren
Fietskoerier in New York City zijn
In Volendamse kleding op de foto gaan
Zich laten bodypainten

Niets met hoogte dus.
Heeft iemand de aflevering met de olifant gezien? Hoe bang was ze?
De Volendamse kleding lijkt me ook echt héél eng  :P

 ::rofl::

Ik heb dat programma nooit gezien, maar op die olifant en 1 minuut gratis winkelen na, zijn dat niet bepaald leuke en/of spannende dingen die je een keer gedaan moet hebben. In dat stukje waar ik haar zag met die olifant, kwam ze op mij oprecht angstig over. Maar ik denk dat er maar weinig mensen daarbij ontspannen zullen liggen  ::rofl::

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #172 Gepost op: 1-02-2013, 16:01:28 »

"Wie gaat er in een de Mol spel nou niet voor de kluis? (Carolien) De kluis is toch de Katja Schuurman van de mogelijkheden!

 ::rofl::
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #173 Gepost op: 1-02-2013, 16:02:31 »
"Wie gaat er in een de Mol spel nou niet voor de kluis? (Carolien) De kluis is toch de Katja Schuurman van de mogelijkheden!

 ::rofl::
Even off-topic: wat had je nou gezien bij de executie? ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #174 Gepost op: 1-02-2013, 16:04:36 »
Zij merkte als eerste op dat Daniël raar aan het doen was.
klaar voor de strijd

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #175 Gepost op: 1-02-2013, 16:13:23 »
::rofl::

Ik heb dat programma nooit gezien, maar op die olifant en 1 minuut gratis winkelen na, zijn dat niet bepaald leuke en/of spannende dingen die je een keer gedaan moet hebben. In dat stukje waar ik haar zag met die olifant, kwam ze op mij oprecht angstig over. Maar ik denk dat er maar weinig mensen daarbij ontspannen zullen liggen  ::rofl::

Ik heb die aflevering met die olifant wel gezien en ze freakte helemaal. Ze vond het echt enorm eng om en daarvan was zeker niets gespeeld. (Ik ben nog op zoek naar het fragment, maar kan het zo snel niet vinden).

EDIT: Hier vindt je het befaamde olfifantenfragment (waar Zarayda net zo bang reageert als hier in WIDM).
« Laatst bewerkt op: 1-02-2013, 16:17:29 door jolmolletje »

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #176 Gepost op: 1-02-2013, 16:13:41 »
Even off-topic: wat had je nou gezien bij de executie? ;)

Ook even off topic dan: Dat moet ik ter bevestiging nog opnieuw kijken en analyseren, daarvoor gebruik ik meestal de HD download ivm extra detail. Ik wil er wel zeker van zijn, even afwachten dus.
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #177 Gepost op: 1-02-2013, 18:37:31 »
Ik heb die aflevering met die olifant wel gezien en ze freakte helemaal.

Nou ze komt op mij helemaal niet bang/freakerig over..maar totaal aanstellerig en non-stop babbelerig.
Wil niet zeggen , dat ik haar in Wie is de mol niet angstig vind, maar aanstellen is een eigenschap die ik wel vaak zie.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #178 Gepost op: 1-02-2013, 18:46:16 »
Ik heb die aflevering met die olifant wel gezien en ze freakte helemaal. Ze vond het echt enorm eng om en daarvan was zeker niets gespeeld. (Ik ben nog op zoek naar het fragment, maar kan het zo snel niet vinden).

EDIT: Hier vindt je het befaamde olfifantenfragment (waar Zarayda net zo bang reageert als hier in WIDM).

Dank je. Ze ziet er inderdaad erg bang uit. Die angstige gezichten speelt ze dan in WIDM niet, kan me niet voorstellen dat ze dat acteert. 

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #179 Gepost op: 5-02-2013, 15:39:01 »
er staan ook een Zebra en een Giraffe bij. Spot de big 5 en wat hou je over? Zebra Giraffe, ZG, Zarayda Groenhart?

Zo goedemorgen ! Leuke hint  :) .
Spelletje ?! - It's a way of life !