Auteur Topic: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart  (gelezen 122274 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #220 Gepost op: 8-02-2013, 12:17:26 »
Ze zei alleen te zijn na tania's exit. Ik dacht dat zij en Kees een vertrouwensband hadden? Kennelijk vertrouwt ze Kees dus in het spel voor geen cent...

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #221 Gepost op: 8-02-2013, 13:41:21 »
Ik vond Zarayda gisteren wat apart reageren. Op het moment dat ze er achter kwam dat Tania de pot kwijt was vond ik haar reactie behoorlijk gespeeld. Ik had het idee van als die niet oppast dan schiet ze zo in een enorme lachkick en ook haar plotselinge vliegangst toen ze de cockpit inliep vond ik erg overdreven. Ze liep praktisch fluitend de cockpit in en toen ineens *bam* bang.

Daarbij hoe wist ze dat ze iets met hoogtes gingen doen? (Kan montage zijn hoor), maar in de bus zei ze iets waarop Kees zei hoe kan je nu bang zijn voor iets waarvan we niet eens weten wat we gaan doen?

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #222 Gepost op: 8-02-2013, 15:37:21 »
*stapt vrolijk deze tunnel binnen*
;)

Zarayda is qua 'follow the money' voor mij nu zwaar de mol. En over het vermeende acteren van haar angst: Ik noem het inmiddels overacting wat ze doet, je wordt er haast moe van. Dat angstige gebruikt ze volgens mij dus als een cover (overdrijven van een karaktereigenschap waardoor het niet zo opvalt dat de mol onder zijn kunnen presteert).

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #223 Gepost op: 8-02-2013, 16:42:20 »
*stapt vrolijk deze tunnel binnen*
;)

Vraagje, verdacht jij vorig jaar Hadewych? En het jaar daarvoor wellicht Soundos? #nieuwsgierig #patroon?
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #224 Gepost op: 8-02-2013, 18:37:15 »
*stapt vrolijk deze tunnel binnen*
;)

Zarayda is qua 'follow the money' voor mij nu zwaar de mol. En over het vermeende acteren van haar angst: Ik noem het inmiddels overacting wat ze doet, je wordt er haast moe van. Dat angstige gebruikt ze volgens mij dus als een cover (overdrijven van een karaktereigenschap waardoor het niet zo opvalt dat de mol onder zijn kunnen presteert).

Het probleem met het spontane gedrag van Zarayda is, is dat als zij de mol zou zijn, het risico er is dat ze spontaan er iets uitflapt.
Nog nooit is een flapuit de mol geweest. Dat horen zien en zwijgen verhaal klopt, maar ik denk dat ze dat als opdracht heeft meegekregen om de tv-kijkers op een dwaalspoor te brengen. Het is namelijk véél te opzichtig.
« Laatst bewerkt op: 8-02-2013, 18:38:46 door Run »

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #225 Gepost op: 8-02-2013, 18:44:34 »
Vraagje, verdacht jij vorig jaar Hadewych? En het jaar daarvoor wellicht Soundos? #nieuwsgierig #patroon?

Vorig jaar twijfelde ik op het laatst nog tussen Liesbeth en Hadewych. En het jaar daarvoor zat ik aan het eind op Soundos. Het patroon lijkt te zijn dat het een vrouw is en de verkeerde mol.
;)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #226 Gepost op: 8-02-2013, 18:48:52 »
en de verkeerde mol.

dat is ook een herkenbaar patroon voor mij ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #227 Gepost op: 8-02-2013, 18:53:43 »
Vorig jaar twijfelde ik op het laatst nog tussen Liesbeth en Hadewych. En het jaar daarvoor zat ik aan het eind op Soundos. Het patroon lijkt te zijn dat het een vrouw is en de verkeerde mol.
;)
Komt volgens mij gewoon omdat dat de leukste kandidaten zijn en je heel erg hoopt dat die de mol zijn. Heb ik ook last van ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #228 Gepost op: 8-02-2013, 18:55:38 »
Komt volgens mij gewoon omdat dat de leukste kandidaten zijn en je heel erg hoopt dat die de mol zijn. Heb ik ook last van ;D

Hier precies hetzelfde! Ook met Soundos, Hadewych en Tania.  ::zwaai::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #229 Gepost op: 8-02-2013, 23:23:51 »
 
Vorig jaar twijfelde ik op het laatst nog tussen Liesbeth en Hadewych. En het jaar daarvoor zat ik aan het eind op Soundos. Het patroon lijkt te zijn dat het een vrouw is en de verkeerde mol.
;)

Komt volgens mij gewoon omdat dat de leukste kandidaten zijn en je heel erg hoopt dat die de mol zijn. Heb ik ook last van ;D

Het zijn inderdaad de leuke, open en spontane vrouwen. De wens dat zij de Mol kunnen zijn begrijp ik wel.
 ;)
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #230 Gepost op: 10-02-2013, 00:44:02 »
Mijn geschreven hoofdletter G lijkt een beetje op deze S...
Maar het zal geen hint zijn aangezien het toch echt een S is...sorry.

edoch:
5x duidelijk in beeld...
« Laatst bewerkt op: 10-02-2013, 01:45:10 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #231 Gepost op: 10-02-2013, 11:07:58 »
Mijn geschreven hoofdletter G lijkt een beetje op deze S...
Maar het zal geen hint zijn aangezien het toch echt een S is...sorry.

edoch:
5x duidelijk in beeld...

Was mij ook opgevallen, volgens mij staat ook op de helikopter ZS. Ik dacht eerst ZG, maar het is ZS.

Wat betreft de reactie van Zarayda op het ontbreken van de pot, die vond ik ook apart. Het leek erg gespeeld. Als zij de mol is, dan heeft zij denk ik de pot gejat en 'm zo neergelegd dat 'ie door iemand anders gevonden zou worden.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #232 Gepost op: 10-02-2013, 14:30:59 »
Was mij ook opgevallen, volgens mij staat ook op de helikopter ZS. Ik dacht eerst ZG, maar het is ZS.
Daar kan je vrij weinig aan manipuleren, de vliegtuigregistratienummers voor Zuid-Afrika zijn nu eenmaal ZS, ZT of ZU.

Kan in principe natuurlijk wel als eventuele hin in beeld worden gebracht, maar daar zet ik in dit geval mijn vraagtekens bij.
The British are not impressed.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #233 Gepost op: 10-02-2013, 18:19:35 »
Bij de uitleg van de kerkopdracht aan Tania heeft Art het over "drie brandende vragen". Dit is een anagram van "veranderde in bangerd". Zarayda veranderde voor haar rol als Mol in een bangerd.

Zie jij het ook zo terugkomen in aflevering 10? Ik niet. :P (Maar het is het enige enigszins zinnige anagram dat ik er van kan maken. ::rofl::)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #234 Gepost op: 10-02-2013, 19:18:51 »
Het is wel één van de weinige anagrammen van de afgelopen dertien jaar die ik ook echt mooi vind klinken. :P Dus leuk gevonden! ::ok::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #235 Gepost op: 10-02-2013, 19:55:10 »
Sommige users verdenken Zarayda omdat haar reactie op de verloren pot gespeeld leek.
Maar sommige dingen moeten twee keer worden opgenomen (het blijft een televisieprogramma) en dan is het niet zo vreemd dat sommige reacties gespeeld lijken.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline De Nieuwe Mol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #236 Gepost op: 10-02-2013, 20:43:08 »
En dan draagt ze een tshirt met REBEL(onruststoker,oproerkraaier,dwarsligger) :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #237 Gepost op: 10-02-2013, 21:09:15 »
Als er hier iemand is, die Art zijn uitspraken (Zo, Genoten.....) achter elkaar kan zetten, dan wil ik voorzichtig met 1 voet in de Zarayda-tunnel stappen. Er zijn nu 6 afleveringen geweest, als het echt een hint is, dan zou Art dit minimaal 6 keer hebben gezegd.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #238 Gepost op: 10-02-2013, 21:52:32 »
Als er hier iemand is, die Art zijn uitspraken (Zo, Genoten.....) achter elkaar kan zetten, dan wil ik voorzichtig met 1 voet in de Zarayda-tunnel stappen. Er zijn nu 6 afleveringen geweest, als het echt een hint is, dan zou Art dit minimaal 6 keer hebben gezegd.

Zou het geen dwaalspoor zijn? Het is mij (en ik denk de meesten) ook al opgevallen, maar hij zal toch niet twee seizoenen achter elkaar dit doen? "Zo. Genoten." "Zo. Goedemorgen."

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #239 Gepost op: 10-02-2013, 22:04:45 »
Als het minder dan 6 keer gezegd is, dan hecht ik er geen waarde aan. Als het minimaal 6 keer gezegd is (welke variant van Z.G. dan ook), dan wordt het voor mij een ander verhaal.