Auteur Topic: Spoiler Topic  (gelezen 80929 keer)

Offline Siets95

• Forumlid
Re: Spoiler Topic
« Reactie #260 Gepost op: 26-02-2013, 18:15:45 »
Veronica Magazine schrijft op blz. 113 bij donderdag 7 maart:

"De winnaar van Wie is de Mol? is al bekend, maar wie de mol is, wordt vanavond pas onthuld, als alle deelnemers voor het eerst sinds de opnames weer bij elkaar zitten. Verwonder je over alle geheime aanwijzingen, verstopte boodschappen en hints die je als kijker had kunnen, nee móeten oppikken."

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #261 Gepost op: 26-02-2013, 18:17:31 »
Veronica Magazine schrijft op blz. 113 bij donderdag 7 maart:

"De winnaar van Wie is de Mol? is al bekend, maar wie de mol is, wordt vanavond pas onthuld, als alle deelnemers voor het eerst sinds de opnames weer bij elkaar zitten. Verwonder je over alle geheime aanwijzingen, verstopte boodschappen en hints die je als kijker had kunnen, nee móeten oppikken."

Zou het dan toch?  :D  ::boogie:: Is mijn pool toch nog gered :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #262 Gepost op: 26-02-2013, 18:24:58 »
Het is niet altijd handig om af te gaan op informatie in gidsen is vorige week gebleken. (Avrobode had het over vier kandidaten in aflevering 9.) ;D

Offline Joost2

• Forumlid
« Reactie #263 Gepost op: 26-02-2013, 18:26:31 »
Het is niet altijd handig om af te gaan op informatie in gidsen is vorige week gebleken. (Avrobode had het over vier kandidaten in aflevering 9.) ;D

Touché, maar hoop doet leven  ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #264 Gepost op: 26-02-2013, 18:37:20 »
Ik denk dat dit een aanname is. Of staat dit tekstje ook in de Avrobode?
...óf niet!

Offline RoyL

• Forumlid
  • Spelletje? It's a way of life!
« Reactie #265 Gepost op: 26-02-2013, 18:45:25 »
Laten we hopen dat we donderdag al iets weten :P

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #266 Gepost op: 26-02-2013, 18:48:14 »
Ik denk dat dit een aanname is. Of staat dit tekstje ook in de Avrobode?

Ook dat zou dus niks zeggen. :P (En als we de VARA-gids moeten geloven was Pieter Jan Hagens tot voor kort nog de presentator. ;D)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #267 Gepost op: 26-02-2013, 18:52:49 »
De winnaar bekend maken lijkt me het domste wat ze kunnen doen, dan kunnen ze net zo goed meteen de mol bekendmaken!
Als ze donderdag iets bekend gaan maken (wat ik wel denk), zal dat denk ik de verliezer zijn.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #268 Gepost op: 26-02-2013, 20:01:16 »
Ik zag net voor 'uitzendtijd voor politieke partijen' de nieuwe promo voor de finale aflevering. Uiteraard met daarin het fragment dat de drie finalisten naast elkaar tegenover Art staan. En dan komt het, zodra Art de fameuze woorden spreekt 'wie is de mol?' zie je een close-up van Kees die zijn mondhoeken omhoog krult. Zo'n geniepig lachje in zichzelf omdat ie weet wat er komen gaat :) Jammer dat ik het online nog niet terug vind,

http://gids.publiekeomroep.nl/uitzending/320415156/wie-is-de-mol/

En dan 'bekijk preview' links bovenin.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Joost2

• Forumlid
« Reactie #269 Gepost op: 26-02-2013, 20:06:36 »
Overigens de oplossing van de WIDM puzzel in de avrobode van deze week is : winnaars.

Zijn de oplossingen van voorgaande weken ook bekend gemaakt? Zo ja, waar sloegen ze dan telkens op? Dus waar kunnen we vanuit gaan voor de cliffhanger? :)

http://gids.publiekeomroep.nl/uitzending/320415156/wie-is-de-mol/

En dan 'bekijk preview' links bovenin.

Dank!  :D

Nu ja, zeg het maar?  ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 26-02-2013, 20:09:35 door -Joost- »

Offline lightman

• Forumlid
« Reactie #270 Gepost op: 26-02-2013, 20:10:21 »
Als ze echt de winnaar bekend gaan maken aanstaande donderdag, dan is dit alleen logisch met Kees als winnaar. Met één van de dames als winnares kan je meteen Kees als Mol invullen.

Daarentegen heeft Kees een aantal afleveringen lang Carolien als hoofdverdachte aangegeven en zou hij bij de test van aflevering 8 ineens geswitcht zijn naar Paulien. Over wie hij nu uiteindelijk gekozen heeft kan dan nog flink getwijfeld blijven worden.

Wel een mooi scenario trouwens!
 ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 26-02-2013, 20:16:23 door lightman »
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Joost2

• Forumlid
« Reactie #271 Gepost op: 26-02-2013, 20:13:11 »
Lightman, zou jij jouw licht hier eens over willen schijnen, eventueel per PB? :) Ben benieuwd wat jouw visie is. Als je het toch hebt over micro-expressies is dit er ook zeker eentje!

zodra Art de fameuze woorden spreekt 'wie is de mol?' zie je een close-up van Kees die zijn mondhoeken omhoog krult. Zo'n geniepig lachje in zichzelf omdat ie weet wat er komen gaat :)

Offline lightman

• Forumlid
« Reactie #272 Gepost op: 26-02-2013, 20:22:36 »
Lightman, zou jij jouw licht hier eens over willen schijnen, eventueel per PB? :) Ben benieuwd wat jouw visie is. Als je het toch hebt over micro-expressies is dit er ook zeker eentje!

Op basis van twee foto's kan ik geen conclusies trekken. Ik moet bewegingen/veranderingen kunnen waarnemen.

Als ik er toch een (voorbarige) mening over moet geven. Jij ziet bij de onderste foto in de mondhoeken van Kees een geniepig lachje. Dit rijmt dan weer niet met zijn ogen. Daar zie ik eerder twee indicatoren van droefenis in. (hangende oogleden, lege blik)

EDIT: Inmiddels de preview 3x bekeken. Kees trekt inderdaad een beetje met zijn mondhoeken, maar ik kan er niet direct een lachje in zien. Die treurnis in zijn ogen vind ik persoonlijk overtuigender.
 ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 26-02-2013, 20:35:13 door lightman »
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Clauzwa

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #273 Gepost op: 27-02-2013, 17:45:27 »
Even in reactie op het Paulientopic:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=0BiVcsY9axM#t=1717s op 25:10 ... Is dat links niet het hoofd van Paulien? Het kan totale onzin zijn, maar toch.. het lijkt er wel op, in mijn ogen dan. Wat vinden jullie ervan?

Ik herken hier Carolien in, maar als het tante Sidonia zou zijn, zou ik het ook geloven...

Edit: maar het lijkt mij vreemd dat iemand, hoe slank ook, tussen die pijpen door zou passen...

Offline Loebas

• Forumlid
« Reactie #274 Gepost op: 27-02-2013, 19:51:57 »
Volgens mij zou het "hoofd" in verhouding te groot zijn.
Ik zie het eerlijk gezegd niet, is het in het rode cirkeltje?
Imho te groot... :-X

Vrees dat áls de Mol letterlijk te zien was;
Dit de Mol in het rechter raampje is, boven orgel druk bezig aanwijzingen te geven met
draaiboek.
Of alleen als organist.
Maar vrees voor "Mol-raam"...zonder krullebol hoop ik!
Omnia vincit amor

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #275 Gepost op: 5-03-2013, 18:39:02 »
Het viel me op in de test op de website dat er een vraag bij zat over het verschil in fouten die Paulien en Carolien hebben gemaakt op Kees als Mol in de finale-test.
Los van de spelfout die in de vraag zit, zijn er dus vier antwoord mogelijkheden.
Paulien heeft iig niet gewonnen op tijd dit jaar. En 33 en 18 zal het ook wel niet zijn.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #276 Gepost op: 5-03-2013, 18:39:57 »
Kees ook niet  ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #277 Gepost op: 5-03-2013, 18:42:45 »
Als Kees heeft gewonnen (want ja, dat zou nog steeds kunnen) zou 18 of 33 wel weer kunnen. Maar goed, ik denk dat Paulien met 4 vragen verschil heeft gewonnen van Carolien.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #278 Gepost op: 5-03-2013, 18:43:33 »
Kees ook niet  ;)

Zou jij opnieuw een screen willen maken van de vraag die gaat over, vanaf welke aflevering de winnaar de Mol invulde in de test. Die vraag is ook best interessant.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #279 Gepost op: 5-03-2013, 18:44:42 »
Zou jij opnieuw een screen willen maken van de vraag die gaat over, vanaf welke aflevering de winnaar de Mol invulde in de test. Die vraag is ook best interessant.
geef je me dan eerst nog even gelijk ;D

nee ik ga wel even aan het werk voor u :)
« Laatst bewerkt op: 5-03-2013, 18:47:31 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.