Poll

Ga je dit jaar meedoen aan de Molquiz?

Ja
8 (15.1%)
Nee, maar ik ga het wel één keer proberen/testen.
9 (17%)
Nee
36 (67.9%)

Totaal aantal stemmen: 53

Auteur Topic: Molquiz 2013 / Tweede scherm - live.avro.nl  (gelezen 31198 keer)

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molquiz 2013 / Tweede scherm - live.avro.nl
« Reactie #40 Gepost op: 3-01-2013, 22:17:43 »
8 van de 9! Incl de laatste vraag die ik ook niet wist, na het bezoeken van de perspresentatie
Ik kreeg 1 vraag niet te zien.. tenminste als ik de volgorde van cijfers naloop.  :(
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Tweety

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #41 Gepost op: 3-01-2013, 22:20:03 »
Uitgeprobeerd, maar ik vind het geen succes. Ik heb maar 4 of 5 van de 9 vragen gezien. Bovendien leidt het toch te veel af.

De moltalk voor- en nabeschouwing vind ik wel erg leuk. Vooral de nabeschouwing. Ze moeten nog een inkomen, dat is duidelijk, maar wel leuk.  ::ok::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Zillionaire

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 3-01-2013, 22:25:01 »
Via IE9 ging alles goed, alle 9 vragen gekregen (handig dat geluidje!) 6 uit 9 goed... :D
Carpe Diem

Offline Yesse

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 3-01-2013, 22:29:45 »
Op de ipad liep hier alles vast en geen enkele vraag gehad ondanks dat ik me had ingelogd. Ook hun aanwijzingen gevolgd mbt settings. Ik heb nu moltalk niet goed kunnen zien. Weet iemand of deze ook online komen???

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #44 Gepost op: 3-01-2013, 22:41:08 »
Het liep bij mij ook af en toe vast, maar ik vind de Moltalk wel een positieve toevoeging.

De vragen: als je er een paar gemist hebt, maak je toch al geen kans meer op de Superprijs, dus laat maar.

Offline Koenvh

• Forumlid
  • Door molloten, voor molloten
« Reactie #45 Gepost op: 3-01-2013, 23:27:11 »
Zeven van de negen vragen goed. Geen idee welke ik dan fout heb beantwoord, want ik dacht dat ik alles goed had. Jammer dat je niet kunt zien wat je fout had.
Misschien is dat maar goed ook, anders kun je te veel van te voren weten.
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline saem

• Forumlid
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
« Reactie #46 Gepost op: 3-01-2013, 23:46:18 »
kunnen we die moltalk ook nog ergens bekijken? Mn tablet en laptop zijn aan gort  :\'(
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #47 Gepost op: 4-01-2013, 22:36:43 »
De quiz erbij is best spannend, omdat je snel moet reageren, maar het leidt mij te veel af. En dat terwijl ik aflevering 1 nota bene al gezien had. Mijn geluid stond overigens zó hard dat ik werkelijk drie meter de lucht in sprong bij het geluidje van de eerste vraag!

Het is wel gokwerk omdat je moet antwoorden op iets wat nog moet gebeuren. Dat maakt de noodzaak om extra goed op te letten wat minder groot. Volgende week heb ik helaas andere verplichtingen dus ik ben bang dat mijn molquiz avontuur er na één aflevering alweer op zit.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #48 Gepost op: 4-01-2013, 22:48:48 »
kunnen we die moltalk ook nog ergens bekijken? Mn tablet en laptop zijn aan gort  :\'(

Ja, hier.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 4-01-2013, 22:54:25 »
Ik ga er niet aan beginnen. Aangezien ik volgende drie afleveringen sowieso niet 'live' kan kijken, maar met ca 2 uur vertraging, heeft het weinig zin volgens mij om eraan te beginnen.

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 4-01-2013, 23:19:44 »
Citaat van: saem
kunnen we die moltalk ook nog ergens bekijken? Mn tablet en laptop zijn aan gort

Ja, hier.

Gezellig, wanneer zijn we welkom? ;)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #51 Gepost op: 5-01-2013, 09:40:20 »
Gezellig, wanneer zijn we welkom? ;)

Haha. Ik twijfelde ook even of saem niet MolTalk bijwonen bedoelde. Maar als ze dat bericht kan posten, kan ze vast ook die filmpjes bekijken via dezelfde computer. :)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #52 Gepost op: 6-01-2013, 17:04:28 »
Dit gaat niet over de Molquiz 2013, maar over de test die je elke week op .nl kunt maken (maar dit topic lijkt me er het beste voor):

Ik heb net die test gemaakt, 10 vragen waarvan een stuk of 7 over de Mol (simpele dingen als sprong de Mol, schatte de Mol de ander goed in, wie is de Mol), de overige over de volgende afvaller. Volgende week krijgt de weekwinnaar een groen scherm. Nu doen er ontzettend veel mensen die test, dat zou toch moeten betekenen dat de weekwinnaar alle tien vragen goed heeft? En dus meteen weet wie de Mol is, namelijk zijn Mol.

Uiteraard zou dit veel te simpel zijn. Dus hoe kiezen ze die weekwinnaar dan? Volstrekt willekeurig?

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #53 Gepost op: 10-01-2013, 21:29:55 »
Vier van de acht vragen goed!  ::niet-ok::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline loving*widm

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 10-01-2013, 21:46:56 »
ik heb er ook 4 van de 8 goed....

beetje balen aangezien ik 3x in eerste instantie het goede antwoord had maar toen toch nog switchte in de laatste seconde.

blijf altijd bij je eerste ingeving!!!
en weer ondergronds......

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #55 Gepost op: 10-01-2013, 22:22:48 »
Dit gaat niet over de Molquiz 2013, maar over de test die je elke week op .nl kunt maken (maar dit topic lijkt me er het beste voor):

Ik heb net die test gemaakt, 10 vragen waarvan een stuk of 7 over de Mol (simpele dingen als sprong de Mol, schatte de Mol de ander goed in, wie is de Mol), de overige over de volgende afvaller. Volgende week krijgt de weekwinnaar een groen scherm. Nu doen er ontzettend veel mensen die test, dat zou toch moeten betekenen dat de weekwinnaar alle tien vragen goed heeft? En dus meteen weet wie de Mol is, namelijk zijn Mol.

Uiteraard zou dit veel te simpel zijn. Dus hoe kiezen ze die weekwinnaar dan? Volstrekt willekeurig?
Ik neem aan, op basis van de drie andere vragen, en de tijd. Dat alle vragen over de mol pas op het eind worden meegeteld. Ik meen me te herinneren dat ik dat ook ergens las dat dat zo ging.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Tsubasa

• Forumlid
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
« Reactie #56 Gepost op: 11-01-2013, 08:44:11 »
Ik doe niet mee aan de quiz/tweede scherm maar heb wel een leuk trucje gevonden om als je ook niet meedoet eerder achter de afvaller te komen.

Was toevallig net op live.avro.nl ingelogd voor de MolTalk toen de executie begon en toen kreeg ik nog net de 'wie valt er af' vraag. Ik had even in een wave Paulien aangeklikt, en zag daarna, dus nog voor de executie klaar was, dat ik 0 van de 8 vragen goed had. Ik wist dus al dat Paulien groen zou krijgen. :)

Als je een keertje goed gokt heb je 1 van de 8 vragen goed, en zou je tijdens de executie al weten wie er naar huis gaat :)

Wat je er aan hebt, geen idee, maar ik heb ondertussen mijn jas gepakt.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #57 Gepost op: 17-01-2013, 19:54:54 »
Speluitleg door Arjen:

Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo
https://www.youtube.com/watch?v=SJphhullM7Q

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 17-01-2013, 19:57:31 »
Heeft het nu eigenlijk nog zin om mee te doen met de live quiz als je één keer gemist hebt? [mijn geluid doet het niet dus ik kan het filmpje van Arjen niet bekijken].

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #59 Gepost op: 17-01-2013, 22:02:19 »
Twee van de zes vragen goed.

De vragen:
- Wordt er geld verdiend bij de eerste opdracht?
- Springt Tania?
- Springt Paulien?
- Hoeveel enveloppen worden er opengemaakt bij de derde opdracht?
- Maken de kandidaten een koker open?
- Wie valt er deze aflevering af?

Ik had twee vragen goed, de eerste twee. Dit betekend dus dat de bij de laatste aflevering Tim het enige goede antwoord was. Ik had namelijk 'niemand' ingevuld.