Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Ik heb even opgezocht wat de molboekjes allemaal hebben opgebracht. Loopt uiteen van 75 euro tot 300 euro:2012: Molboekje Marit: 75 euro, tweede Molboekje Hadewych: 235 euro2011: Molboekje Soundos: 300 euro, tweede Molboekje Karin: 190 euro2010: Molboekje Manuel: 140 euro, Molboekje Kim: 105 euro, Molboekje Tim: 130 euro2009: Molboekje Anniek: 220 euro (Molboekje Froukje was geloof ik in een speciale gokveiling op 75 euro gezet)2008: Molboekje Regina: 95 euro, Molboekje Joris: 95 euro2007: Molboekje Inge: 210 euro(In het bijgevoegde document hieronder vind je van veel meer veilingitems wat het opbracht.)
Tering.. Heb ik destijds zo veel voor een zonnebril betaald? Nou, ik heb hem nog steeds, en hij zit heeeeeerlijk
Een geschreven en gesigneerde versie van het dagboek van Janine / Carolien, dat vond ik echt mooi geschreven.
Ik hoop op OF de boze olifant uit het Krueger park, OF op die mooie trein uit de finale...
Ik hoop op OF de boze olifant uit het Krueger park
En waar berg je die op?
Ik zag laatst dat die hoofdsponsor bij Feyenoord was geworden!
Excusez moi? Wie heeft er destijds zoveel op lopen bieden en kreeg nog jarenlang reclame post van Mama Cash?
Ik heb nu al zin in de allerleukste taak op de MFD XD Al die items uitzoeken!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
917 gasten en 4 vaste bezoekers