Ik weet niet of dit al eerder is gemeld, volgens mij nog niet want ik heb er nog niks over gelezen, maar ik zit te broeden op een meesterlijke aanwijzing in de leader.
Het viel mij toen ik voor het eerst de leader goed zat te bekijken op dat er, terwijl er een joker met mollogo in beeld is, een raar gefluister achterstevoren te horen is. Dit is in het stukje tussen Tania en Kees.
Het heeft mij redelijk wat moeite gekost, maar ik heb inmiddels het stukje opgenomen op mijn laptop en uitgeknipt. Nu ik het stukje achterstevoren vertraagd afspeel, kom ik tot de conclusie dat er wel degelijk iets wordt gezegd. Wat er precies wordt gezegd is niet heel duidelijk te horen, maar ik meen na 20 keer luisteren het volgende te horen: ‘parkeerplaats gebracht’. Mijn theorie is dus dat dit een stukje tekst is dat iemand heeft gezegd ergens in de uitzending, en het zou mij niks verbazen als diegene dan de mol is...
Nu ben ik druk de hele aflevering en de extra molmail filmpjes gaan doorzoeken, maar ik heb echt niemand iets horen zeggen dat hier op leek. Uiteraard is het mogelijk dat ik het in alle opwinding gemist heb...
Ik kijk nu al uit naar de leader van uitzending 2 om te kijken of dit er dan nog steeds in zit en of er misschien wel een nieuwe zin in verborgen zit.
Ik ben zeer benieuwd wat jullie hier van vinden, want ik kan het zelf al 3 dagen lang niet loslaten. Misschien is er iemand die handig is met audio en het zinnetje er nog beter kan uitfilteren? Of misschien hebben jullie enig idee waar 'parkeerplaats gebracht' (of iets wat eventueel hetzelfde klinkt) zou kunnen betekenen? Of als iemand weet wie dit gezegd heeft zou het natuurlijk helemaal super zijn.