Auteur Topic: Roodshow  (gelezen 123674 keer)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Roodshow
« Reactie #240 Gepost op: 8-02-2013, 20:35:59 »
De 'dreams' maakte het extra duidelijk.

Dat stukje uitleg heb ik gemist?

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #241 Gepost op: 8-02-2013, 20:37:58 »
Dat stukje uitleg heb ik gemist?
O, dat dacht ik. Het lijkt me in ieder geval geen toeval.
...óf niet!

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #242 Gepost op: 8-02-2013, 20:44:50 »
O, dat dacht ik. Het lijkt me in ieder geval geen toeval.

Ik heb het topic teruggelezen om te kijken of ik iets gemist had, maar ik snap nog steeds niet wat je bedoelt. Waarom zou Dreams naar Tania verwijzen?

Offline Pac

• Actief Lid
« Reactie #243 Gepost op: 8-02-2013, 20:48:11 »
Citaat van: Heinz
link=topic=48256.msg1499371#msg1499371 date=1360352690
Ik heb het topic teruggelezen om te kijken of ik iets gemist had, maar ik snap nog steeds niet wat je bedoelt. Waarom zou Dreams naar Tania verwijzen?
Meer naar het vermoeidheidssyndroom dat naar Tania leidde (hoewel het ook naar Kees had kunnen zijn)
...óf niet!

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #244 Gepost op: 8-02-2013, 20:50:04 »
Meer naar het vermoeidheidssyndroom dat naar Tania leidde (hoewel het ook iemand anders kon zijn)

Ah! Omdat syndroom op droom eindigt of omdat als je moe bent je in slaap valt en gaat dromen? Ik vind je hints best ingewikkeld Pac-Mol. ;) :P

Offline Clauzwa

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #245 Gepost op: 8-02-2013, 21:47:50 »
Als we zo gaan beginnen kan ik de nieuwe hint makkelijk naar iedereen uitleggen:

;D

Dat moet het zijn! Ik ga voor....optie 3, het konijn  ::rofl::

Offline Pac

• Actief Lid
« Reactie #246 Gepost op: 8-02-2013, 21:53:37 »
Ah! Omdat syndroom op droom eindigt of omdat als je moe bent je in slaap valt en gaat dromen? Ik vind je hints best ingewikkeld Pac-Mol. ;) :P
Nou ik snap niet wat mensen er vergezocht aan vinden. Niet het eerste waar je aan denkt maar wel een heel goeie tweede ::ok::
...óf niet!

Offline Clauzwa

• Forumlid
« Reactie #247 Gepost op: 8-02-2013, 22:26:10 »
Hier http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=47872.msg1499163#msg1499163 schreef Daniël dat het nog krankzinniger gaat worden....

Ik maakte al een grap over de big Five kooi sleutels en dat Zarayda eruit zou vliegen. Dat is niet krankzinnig. Weet je wat dat wel is?? (daar gaat mijn tunnel)........ Als Kees er volgende week uitvliegt!
Hij had de sleutel van de kooi van Tim.... ::oink::

Hier wil ik nog even niet over nadenken eigenlijk. Loebas is dan wel blij, want dan kom ik weer helemaal terug naar Paulien  ::tandpastasmiley::

Edit: Daniël schreef dat niet, maar werd genoemd in dat stukje....
« Laatst bewerkt op: 8-02-2013, 22:28:21 door Zwanee »

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #248 Gepost op: 8-02-2013, 22:32:42 »
Ik lees net in het topic over afl.6 van alles over "drop" en bedenk me ineens dat "to drop" een synoniem is voor "fallin".

Vorige hint, er ging iemand uit die "chronischevermoeidheidssyndroom" riep.
Nieuwe hint, er gaat iemand uit die "drop" riep?

Het zou wel weer een heerlijk Tim c.q. Arjen momentje geven alhier  >:D

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #249 Gepost op: 8-02-2013, 22:34:00 »
Ik lees net in het topic over afl.6 van alles over "drop" en bedenk me ineens dat "to drop" een synoniem is voor "fallin".

owwwww die vind ik geweldig!!!!!!!!!!!!!!!

wens-vader-gedachte

maar geweldig!!!!!!!!!!!1
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Clauzwa

• Forumlid
« Reactie #250 Gepost op: 8-02-2013, 22:36:25 »

Slik..... Hier zit ook zeker wat in en ik combineer dat weer wat ik net al schreef; dan is het volgende week exit Kees.... Dat wordt een overstroming in de tunnelgangen  ::rofl::

Offline ElliesLover

• Forumlid
« Reactie #251 Gepost op: 8-02-2013, 22:52:42 »
Alicia Keys is de ambassadeur van "Keep A Child Alive", een stichting die medicijnen geeft aan families in Afrika met HIV/AIDS.
Paulien las in het vliegtuig het stukje voor over dat (volgens mij een derde) van de inwoners In Swaziland AIDS heeft.(dat zegt Tania achteraf als ze voorleest wat ze overgenomen heeft...)
gr. Sybe

Edit: in het molboekje van de AVRO staat dat er ook in het stukje van Zarayda iets over AIDS te vinden is. (Heinz)
« Laatst bewerkt op: 9-02-2013, 21:30:20 door dingdongdeurbel »

Offline ElliesLover

• Forumlid
« Reactie #252 Gepost op: 8-02-2013, 23:32:30 »
Alicia Keys heeft een grote hit genaamd "No One". Zal er dan niemand afvallen?
Lijkt me een beetje te simpel en onwaarschijnlijk door de hoeveelheid kandidaten en het aantal afleveringen nog over, misschien weer een finale met 4 man?
« Laatst bewerkt op: 9-02-2013, 21:32:11 door dingdongdeurbel »

Offline ElliesLover

• Forumlid
« Reactie #253 Gepost op: 8-02-2013, 23:52:17 »
Het album waar Fallin opstaat heet Songs In A Minor.
De projectmanager van dit album is o.a. Carolyn Williams.
Hint naar Carolien?
« Laatst bewerkt op: 9-02-2013, 21:31:58 door dingdongdeurbel »

Offline Whiskers

• Forumlid
« Reactie #254 Gepost op: 9-02-2013, 00:02:22 »
Als je op de wiki pagina kijkt van Alicia Keys dan lijkt die foto wel een beetje op Zarayda.
Vergezocht, i know..... ::rofl::

http://nl.wikipedia.org/wiki/Alicia_Keys

Dat dacht ik dus ook net..  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline cadfael

• Forumlid
« Reactie #255 Gepost op: 9-02-2013, 03:07:52 »
In de loop der jaren behoorlijk stomme muziekkhints gehoord, maar deze van gisteren spant wel de kroon zeg!  :-X
Kunnen ze bij de AVRO nou helemaal niets normaals meer bedenken?!!!
Wat een stomme vertoning  ::ohno:: ::niet-ok:: volkomen stom en vergezocht. Zo'n uitleg is nooooooit te vinden. Schei toch een keer uit met dit.

« Laatste verandering: 9.02.2013, 12:45:12 door Lukie4,
Reden: ik heb er maar een paar keer \"stom\" van gemaakt, is ook duidelijk en iets netter  »
Kijk, dit vind ik nou echt......'STOM'   :P
Mijn taalgebruik is bepaald niet van dien aard dat er veranderingen nodig zijn, de boodschap komt zo totaal niet over en slaat nergens op!
Blijf er in het vervolg vanaf zeg! Doe niet zo overdreven correct  ::hypocriet::
En haal 'm er anders helemaal maar uit, want zo is het niks  ::) >:( ::niet-ok:: ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 14-02-2013, 17:53:37 door cadfael »
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Vanessaa

• Forumlid
« Reactie #256 Gepost op: 9-02-2013, 07:36:25 »
Het album waar Fallin opstaat heet Songs In A Minor.
De projectmanager van dit album is o.a. Carolyn Williams.
Hint naar Carolien?
Alhoewel ik het jammer zou vinden, denk ik dat deze uitleg klopt en anders die van drop/fallin'. (hoop dat de laatste klopt. Heb geen hekel aan Kees, maar hi is toch niet de mol) Deze hints zijn nog redelijk AVRO-achtig.

Offline Tsubasa

• Forumlid
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
« Reactie #257 Gepost op: 9-02-2013, 12:42:12 »
Grappig dat we een aantal seizoenen geleden allemaal klaagden dat de hints zo stom waren uit te leggen over dingetjes die in de serie gebeurden, en we allemaal wilden dat de hints wel wat dieper mochten, zoeken naar albumtitels, tracknummers etc. en nu wordt het inderdaad wat dieper en nu klaagt iedereen weer dat het simpeler moet. Ik vind deze hints op deze manier wel spannend eigenlijk!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline ElliesLover

• Forumlid
« Reactie #258 Gepost op: 9-02-2013, 12:43:28 »
Grappig dat we een aantal seizoenen geleden allemaal klaagden dat de hints zo stom waren uit te leggen over dingetjes die in de serie gebeurden, en we allemaal wilden dat de hints wel wat dieper mochten, zoeken naar albumtitels, tracknummers etc. en nu wordt het inderdaad wat dieper en nu klaagt iedereen weer dat het simpeler moet. Ik vind deze hints op deze manier wel spannend eigenlijk!

Fijn, ben ik niet de enige  ;D

Offline Pac

• Actief Lid
« Reactie #259 Gepost op: 9-02-2013, 13:21:13 »
Als ze op de mol slaan wil je ze inderdaad niet te makkelijk, maar een afvallershint waar je er maar een van krijgt die alle kanten op kan gaan, heb je natuurlijk niks aan...
...óf niet!