Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
De 'dreams' maakte het extra duidelijk.
Dat stukje uitleg heb ik gemist?
O, dat dacht ik. Het lijkt me in ieder geval geen toeval.
Ik heb het topic teruggelezen om te kijken of ik iets gemist had, maar ik snap nog steeds niet wat je bedoelt. Waarom zou Dreams naar Tania verwijzen?
Meer naar het vermoeidheidssyndroom dat naar Tania leidde (hoewel het ook iemand anders kon zijn)
Als we zo gaan beginnen kan ik de nieuwe hint makkelijk naar iedereen uitleggen:
Ah! Omdat syndroom op droom eindigt of omdat als je moe bent je in slaap valt en gaat dromen? Ik vind je hints best ingewikkeld Pac-Mol.
Ik lees net in het topic over afl.6 van alles over "drop" en bedenk me ineens dat "to drop" een synoniem is voor "fallin".Vorige hint, er ging iemand uit die "chronischevermoeidheidssyndroom" riep.Nieuwe hint, er gaat iemand uit die "drop" riep?Het zou wel weer een heerlijk Tim c.q. Arjen momentje geven alhier
Als je op de wiki pagina kijkt van Alicia Keys dan lijkt die foto wel een beetje op Zarayda.Vergezocht, i know..... http://nl.wikipedia.org/wiki/Alicia_Keys
Het album waar Fallin opstaat heet Songs In A Minor.De projectmanager van dit album is o.a. Carolyn Williams.Hint naar Carolien?
Grappig dat we een aantal seizoenen geleden allemaal klaagden dat de hints zo stom waren uit te leggen over dingetjes die in de serie gebeurden, en we allemaal wilden dat de hints wel wat dieper mochten, zoeken naar albumtitels, tracknummers etc. en nu wordt het inderdaad wat dieper en nu klaagt iedereen weer dat het simpeler moet. Ik vind deze hints op deze manier wel spannend eigenlijk!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
918 gasten en 3 vaste bezoekers