Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Zou betekenen dat we voor t 2e jaar op rij een ladies only finale krijgen
Misschien gaat er niemand uit en krijgen we een finale met "drie en een halve" vrouw..... Neeeeee
Is het wel zeker welk nummer dit is?We horen maar een heel kort muziekfragment en Jan Willem noemt Mumford en Sons.
Misschien gaat het daar juist wel om. "Mum" betekent immers zoiets als "stom", en je hoort alleen muziek, geen tekst. Er is geen taal. Paulien eruit?
btw Met deze uitleg zal Zarayda er in ieder geval niet uit vliegen, want die praat nogal graag.
Misschien gaat het daar juist wel om. "Mum" betekent immers zoiets als "stom" ("mum's the word" = "ik zeg niks"), en je hoort alleen muziek, geen tekst. Er is geen taal. Paulien eruit?
Ik hoop het echt niet. Die gimmick is best leuk voor een jaar maar dat is toen al zo uitgemolken.Zou ik echt jammer vinden als dat voor het tweede jaar opeen gebeurde.
Veel te makkelijk als t op kees slaat. Zij lezen dit forum ook, ze weten dat heel veel mensen op kees zitten en brengen zo iedereen in opperste staat van verwarring. Ik kruip lekker terug in mijn tunnel
Terug naar de muzikale hint; Hij lijkt wel erg op Kees te slaan, maar ik vind de gedachte 'geen tekst = geen afvaller + de band bestaat uit 4 leden = finale met 4 mensen' eigenlijk best tof.
Ik heb wel een Reddingsboei voor de Kees-tunnelaars (waaronder ikzelf):Als je de tekst van het nummer erbij pakt, kan het heel goed op Zarayda slaan. Er wordt namelijk meerdere keren gezongen "and it's not your fault but mine"Zarayda heeft meerdere kokers geopend. In totaal is er 2500 euro misgelopen. Dit was niet de schuld van de mol, maar voornamelijk van Zarayda. In de aflevering geeft ze ook zelf toe de kokers geopend te hebben. (not your fault, but mine)
Als ze echt gaan voor Little Lion Man ---> Kees in een leeuwenkooi vraag ik me af wie dan in hemelsnaam de chronischevermoeidheidssyndroom hint heeft bedacht Das van extreem vergezocht naar Sesamstraat niveau... Niks mis met Sesamstraat overigens
Dat was nog niks in vergelijking met de Easton Assassin-hint.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
936 gasten en 2 vaste bezoekers