Auteur Topic: Roodshow  (gelezen 123679 keer)

Offline ElliesLover

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roodshow
« Reactie #360 Gepost op: 15-02-2013, 21:51:43 »
Yeah, m'n hint klopt gewoon van Daniel ;D

Offline ElliesLover

• Forumlid
« Reactie #361 Gepost op: 15-02-2013, 22:20:29 »
Het is al gezegd, over het f*cked, maar er is zelfs nog een heel ophef geweest over dat woord is het lied, het werd zelfs overgezongen met het woord 'Messed'.
Gewoon even om de hint aan te dikken.

Offline ElliesLover

• Forumlid
« Reactie #362 Gepost op: 15-02-2013, 22:57:07 »
Hmmm, toch een lastige deze...(of juist niet)
Beetje vergezocht misschien:
Mumford and Sons:  Carolien had het erover dat ze "the mother of jokers" is.
Is  Carolien Mumford en de jokers haar zonen?
Nogmaals, beetje vergezocht...

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #363 Gepost op: 15-02-2013, 23:03:46 »
Zou betekenen dat we voor t 2e jaar op rij een ladies only finale krijgen :P

Misschien gaat er niemand uit en krijgen we een finale met "drie en een halve" vrouw..... >:D

Neeeeee ::ohno::
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Agnes22

• Forumlid
« Reactie #364 Gepost op: 15-02-2013, 23:05:36 »
Misschien gaat er niemand uit en krijgen we een finale met "drie en een halve" vrouw..... >:D

Neeeeee ::ohno::

::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::confettie::

Offline Qper

• Forumlid
« Reactie #365 Gepost op: 15-02-2013, 23:50:51 »
Is het wel zeker welk nummer dit is?

We horen maar een heel kort muziekfragment en Jan Willem noemt Mumford en Sons.

Het is 100% zeker Little Lion Man.  (En ik ben goed in intro's raden, dus dat durf ik wel zo stellig te beweren :P )

Offline jumper

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #366 Gepost op: 16-02-2013, 00:45:51 »
Is het wel zeker welk nummer dit is?

We horen maar een heel kort muziekfragment en Jan Willem noemt Mumford en Sons.
Misschien gaat het daar juist wel om. "Mum" betekent immers zoiets als "stom" ("mum's the word" = "ik zeg niks"), en je hoort alleen muziek, geen tekst. Er is geen taal. Paulien eruit?
« Laatst bewerkt op: 16-02-2013, 00:50:27 door jumper »

Offline lightman

• Forumlid
« Reactie #367 Gepost op: 16-02-2013, 00:51:48 »
Misschien gaat het daar juist wel om. "Mum" betekent immers zoiets als "stom", en je hoort alleen muziek, geen tekst. Er is geen taal. Paulien eruit?

Van dictionary.reference.com

mum [muhm]
adjective
1. silent; not saying a word: to keep mum.

btw Met deze uitleg zal Zarayda er in ieder geval niet uit vliegen, want die zij praat nogal graag.  ;)
« Laatst bewerkt op: 16-02-2013, 12:03:04 door lightman »
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline jumper

• Forumlid
« Reactie #368 Gepost op: 16-02-2013, 01:12:47 »

btw Met deze uitleg zal Zarayda er in ieder geval niet uit vliegen, want die praat nogal graag.  ;)

Ha, ja. Of ze is na aflevering 8 uitgepraat natuurlijk :-X
Overigens zag ik net dat Mumford een film is over een psycholoog. Paulien studeerde psychologie...
(ik wil per se dat Paulien degene is die er uitvliegt, want anders is ze de mol, zie spoilertopic Priesterhint)

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #369 Gepost op: 16-02-2013, 01:54:05 »
Misschien gaat het daar juist wel om. "Mum" betekent immers zoiets als "stom" ("mum's the word" = "ik zeg niks"), en je hoort alleen muziek, geen tekst. Er is geen taal. Paulien eruit?

Of slaat weer op Kees, omdat hij wel z'n molboekje liet zien maar vervolgens z'n mond wilde houden over wie die als mol had.

Offline Rick De Molloot

• Actief Lid
  • traust enginn!
« Reactie #370 Gepost op: 16-02-2013, 02:10:23 »
Ik hou het gewoon op Zarayda zodat de priesterhint op de overgebleven 3 kandidaten kan slaan. Mocht Zarayda blijven dan is het zeker dat zij de mol niet is want die priesterhint is een hint die uitgelegd gaat worden en dan niet op Zarayda kan slaan. Om de spanning er in te houden gaat nu Zarayda en is het een iene-miene-mutte verhaal op wie de priesterhint slaat. Ik zeg maar zo, ik zeg kees...euh niks...
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline FilmMaster

• Forumlid
« Reactie #371 Gepost op: 16-02-2013, 09:42:34 »
De muzikale hint heet 'Little Lion Man' en kees zat in de leeuw kooi.
Vrij simpele hint.

Offline ER fanaatje

• Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
« Reactie #372 Gepost op: 16-02-2013, 11:32:48 »
Ik hoop het echt niet. Die gimmick is best leuk voor een jaar maar dat is toen al zo uitgemolken.
Zou ik echt jammer vinden als dat voor het tweede jaar opeen gebeurde.  ::ohno::

Ik kan begrijpen dat dit je mening is, maar de enige manier om 100% zeker er van te zijn dat het niet gebeurd is dat de mol een man is. Anders had het al vele keren eerder kunnen gebeuren daar heeft de productie geen invloed op en als ze er wel invloed op hebben dan zou ik het gemeen vinden naar de kandidaten die zo hard hun best doen.

Terug naar de muzikale hint; Hij lijkt wel erg op Kees te slaan, maar ik vind de gedachte 'geen tekst = geen afvaller + de band bestaat uit 4 leden = finale met 4 mensen' eigenlijk best tof.

Offline Moeske

• Forumlid
« Reactie #373 Gepost op: 16-02-2013, 11:51:10 »
Veel te makkelijk als t op kees slaat. Zij lezen dit forum ook, ze weten dat  heel veel mensen op kees zitten en brengen zo iedereen in opperste staat van verwarring.
Ik kruip lekker terug in mijn tunnel :P

Offline FilmMaster

• Forumlid
« Reactie #374 Gepost op: 16-02-2013, 11:57:08 »
Veel te makkelijk als t op kees slaat. Zij lezen dit forum ook, ze weten dat  heel veel mensen op kees zitten en brengen zo iedereen in opperste staat van verwarring.
Ik kruip lekker terug in mijn tunnel :P
Waar zou het anders op moeten slaan.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #375 Gepost op: 16-02-2013, 12:06:37 »
Terug naar de muzikale hint; Hij lijkt wel erg op Kees te slaan, maar ik vind de gedachte 'geen tekst = geen afvaller + de band bestaat uit 4 leden = finale met 4 mensen' eigenlijk best tof.

Een finale met 4 lijkt me niet waarschijnlijk na de vrijstelling voor de finale in aflevering 7. Al weet je nooit wat ze nu misschien weer voor bijzondere wending verzinnen.
« Laatst bewerkt op: 16-02-2013, 12:11:06 door Heinz »

Offline Joeyversteeg12

• Forumlid
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
« Reactie #376 Gepost op: 16-02-2013, 15:31:56 »
Ik heb wel een Reddingsboei voor de Kees-tunnelaars (waaronder ikzelf):

Als je de tekst van het nummer erbij pakt, kan het heel goed op Zarayda slaan. Er wordt namelijk meerdere keren gezongen "and it's not your fault but mine"

Zarayda heeft meerdere kokers geopend. In totaal is er 2500 euro misgelopen. Dit was niet de schuld van de mol, maar voornamelijk van Zarayda. In de aflevering geeft ze ook zelf toe de kokers geopend te hebben. (not your fault, but mine)

::ok::

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #377 Gepost op: 16-02-2013, 15:45:29 »
Als ze echt gaan voor Little Lion Man ---> Kees in een leeuwenkooi vraag ik me af wie dan in hemelsnaam de chronischevermoeidheidssyndroom hint heeft bedacht ??? Das van extreem vergezocht naar Sesamstraat niveau... Niks mis met Sesamstraat overigens  :P
No Milk today???

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #378 Gepost op: 16-02-2013, 15:47:42 »
Als ze echt gaan voor Little Lion Man ---> Kees in een leeuwenkooi vraag ik me af wie dan in hemelsnaam de chronischevermoeidheidssyndroom hint heeft bedacht ??? Das van extreem vergezocht naar Sesamstraat niveau... Niks mis met Sesamstraat overigens  :P

Dat was nog niks in vergelijking met de Easton Assassin-hint. Maar ik snap je punt: het zou wel erg extreem verschillen tussen eenvoudig en vergezocht.

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #379 Gepost op: 16-02-2013, 15:48:48 »
Dat was nog niks in vergelijking met de Easton Assassin-hint.

Och ja, die heb ik al helemaal verdrongen. Misschien doen ze supermoeilijk/heel simpel voor de afwisseling  ::)
No Milk today???