Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 91280 keer)

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #80 Gepost op: 17-01-2013, 22:10:24 »
Die eerste opdracht was echt onmogelijk!

Je kunt 2 foto's maken van het 1000 euro bordje, een van de 250 en dan nog 1 van de -500 en een van de 500, kom je ook op 2250 :-)

Offline hetmolletje

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #81 Gepost op: 17-01-2013, 22:10:57 »
Ik vind de titel 'tunnelvisie' nog het sterkst neigen naar Tania, die in een tunnelvisie zit op Tim. Verder vind ik die link naar Kees een beetje vergezocht.

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #82 Gepost op: 17-01-2013, 22:11:06 »
Dat Tim terug komt is wel zeker. Hij heeft nog dezelfde kleren aan in de teaser, als waarbij Art hem uitzwaaid.

Ja inderdaad, met wie wisselt hij daar die koker dan vraag ik mij af? Kees of Daniël lijkt me.

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #83 Gepost op: 17-01-2013, 22:12:19 »
Ik vind de titel 'tunnelvisie' nog het sterkst neigen naar Tania, die in een tunnelvisie zit op Tim. Verder vind ik die link naar Kees een beetje vergezocht.

Ja, maar dat is dan iets te duidelijk misschien. Ze zegt het zo duidelijk, het ligt gewoon voor de hand. Daarom neigt ie voor mij toch meer naar Kees  :)

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #84 Gepost op: 17-01-2013, 22:12:35 »
Ik vind de titel 'tunnelvisie' nog het sterkst neigen naar Tania, die in een tunnelvisie zit op Tim. Verder vind ik die link naar Kees een beetje vergezocht.

bekijk het fragment eens, dan is het zeker niet vergezocht

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #85 Gepost op: 17-01-2013, 22:12:48 »
Ze heeft natuurlijk gemold deze aflevering, maar ze zat ook helemaal op Tim + ze was de enige zonder jokers en is toch door.
Dat maakt haar juist minder verdacht in mijn optiek.
Als ze de mol is, waarom heeft ze dan niet een wat vagere biecht ingesproken in plaats van die 'Ik weet 100% zeker dat het Tim is?'.

Nu ga ik er idd wel van uit dat Tim gewoon terug komt volgende week middels een bepaalde geïmproviseerde twist - de opnames hebben een dag stil gelegen naar zeggen dus wellicht is die ter plaatse bedacht.

Maar waarom een testbiecht waarin ze zo zeker lijkt van haar mol - sterker nog ze hadden die voice over er later veel minder verdacht in kunnen monteren waarin ze toch twijfels heeft over Tim en het veel vager houdt.  ???
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Molloot_4ever

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • To mole or not to mole, that's the question...
Re: Aflevering 3
« Reactie #86 Gepost op: 17-01-2013, 22:13:10 »
Van mij was de reactie natuurlijk verschrikkelijk serieus!
Voor het geval je dat ook weer verkeerd opvat, het was een grapje ;)
Ja, dat van mij ook  :P
Soetkees is de mol

Offline laura12fr

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #87 Gepost op: 17-01-2013, 22:13:15 »
ik denk dat tim zijn "vertrek" iets te maken heeft met een geopend kokertje?!

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #88 Gepost op: 17-01-2013, 22:13:58 »
@keesisdemol, met alle respect, maar ik vind je 'tunnelvisie' wat vergezocht...
Da's inderdaad wel vreemd. De rest van zijn verhaal laat wel ruimte open voor zijn terugkomst. "Mijn vliegtuig zou de volgende dag vertrekken".
Mijn vliegtuig zou de volgende dag vertrekken. Niet zeker of het is gebeurd  dus...

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #89 Gepost op: 17-01-2013, 22:14:29 »
Ja, het viel mij ook al op dat zijn dagboek op .nl stond. Ik denk dat hij wel gewoon de afvaller is.

Dat kan waar zijn zonder leugen. Hij zegt namelijk nergens dat ie dat rode scherm in aflevering 3 heeft gekregen :-) Dus als ie niet liegt weten we dat ie ergens deze serie wel een rood scherm krijgt en dus niet de Mol is. Maar ja, als ie de Mol wel is, kan ie er net zo goed over liegen :-)

Offline jonne17

  • Winnaar WIDM-pool 2013
  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #90 Gepost op: 17-01-2013, 22:16:12 »
Slim Tumtum, daar had ik nog niet aan gedscht. ::)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #91 Gepost op: 17-01-2013, 22:16:19 »
In het dagboek van Tim staat Ik met een hoofdletter, terwijl het helemaal niet in het begin van de zin staat?

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #92 Gepost op: 17-01-2013, 22:16:42 »
Nog even terug geluisterd, maar er wordt nergens gezegd door Art dat van 1 bord niet meerdere foto's mogen worden gemaakt. Dit had de opdracht veel simpeler gemaakt. 2x dezelfde 1000, 1x 250 en 2 foto's van de omgeving.....

Ah, je was me voor ... en inderdaad twee omgevingsfoto's in plaats van -500 en +500 had ook gekund.

Maar nog afgezien daarvan: had het andere groepje niet nog een ander kaartje met 5 andere bedragen?

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 3
« Reactie #93 Gepost op: 17-01-2013, 22:16:50 »
Er wordt igg gefoefeld met de kokers volgende week door Carolien en Tim?

Tim heeft drie jokers in zijn achterzak waarvan hij één aan een andere kandidaat geeft...
Even op rugtassen onderzoek....
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #94 Gepost op: 17-01-2013, 22:17:07 »
Tim kan de mol niet zijn, omdat dan iemand anders een rood scherm had moeten krijgen. Ik ga even op Tania, meer gevoel dan ratio, al ziet een mol niets en zij ook niet met de blinddoek voor.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 3
« Reactie #95 Gepost op: 17-01-2013, 22:17:44 »
Fantastische aflevering.  ::bravo::
Prachtige beelden, leuk weer dat hele gebeuren met vertrouwen bij de springopdracht.
Janine's sprong heel netjes in beeld gebracht, geen schokkende beelden.
Herhaling van de kokers uit seizoen 4 (en die enveloppen in seizoen 3), hoewel nu met een totaal andere inhoud.
En dan tot slot de meest verwarrende executie ooit, hoewel het er toch wel heel erg op lijkt dat Tim terugkomt.
Geweldig!

En oh ja, voordat ik het vergeet, Tania is de mol. ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #96 Gepost op: 17-01-2013, 22:18:20 »
In het dagboek van Tim staat Ik met een hoofdletter, terwijl het helemaal niet in het begin van de zin staat?

Er moet ergens iets van een hint zijn met 'ik' in verschillende talen (ik-i-ekke). I in hoofdletters, i-s die verdwijnen (Daniel Bossevain), ekke omcirkelt bij de gedichtenopdracht. Maar de clue moet nog komen denk ik.

Offline Molloot_4ever

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • To mole or not to mole, that's the question...
Re: Aflevering 3
« Reactie #97 Gepost op: 17-01-2013, 22:21:03 »
Tim kan de mol niet zijn, omdat dan iemand anders een rood scherm had moeten krijgen.
Het zou kunnen dat niemand eruit zou gaan omdat Janine er al uitging i.v.m. haar ongeluk. Misschien is het net zoals met Manuel Venderbos in 2010 die doordat hij ziek was het spel moest verlaten (weliswaar doordat hij niet genoeg informatie had opgedaan, maar toch  :P)
Soetkees is de mol

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #98 Gepost op: 17-01-2013, 22:21:49 »
De mensen die mijn redenatie vergezocht vinden, kijk het fragment eens terug, dit is minsten 10 seconde dat hij in tunnelvisie beeld wordt getoond.

Offline loving*widm

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #99 Gepost op: 17-01-2013, 22:23:00 »
En dit wil ik ook nog kwijt hoe kan dat dat Tania door is als ze volledig in een tunnelvisie op Tim zat? ::oink::

sommige antwoorden kunnen op meerdere kandidaten slaan, zo kan iemand die alles op 1 persoon invult (die niet de mol is) toch doorgaan als sommige antwoorden die diegene heeft ingevuld ook op de mol slaan
en als de mol in het zelfde groepje zit als diegene die jij verdenkt heb je alsnog een aantal vragen goed

daarbij zit ik in de tania tunnel
en als mol kun je natuurlijk die hele test slecht maken, zonder er uit te vliegen.
« Laatst bewerkt op: 17-01-2013, 22:25:25 door loving*widm »
en weer ondergronds......