Poll

Je favoriete deelnemer van Wie is de Mol 2013 na afloop?

Paulien
Kees
Carolien
Zarayda
Daniel
Tania
Tim
Janine
Joep
Ewout

Auteur Topic: Favoriete deelnemer  (gelezen 8983 keer)

Offline Maarten20

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Favoriete deelnemer
« Gepost op: 7-03-2013, 22:37:17 »
Jaarlijks terugkerend :)

Wie vond je nu je de gehele serie hebt gezien de leukste kandidaat van dit seizoen? Om het iets makkelijker te maken mag je 2 mensen nomineren.

Licht je keuze(s) toe als je wilt.
When life knocks you down, fight back!

Offline Vanessaa

• Forumlid
Re: Favoriete deelnemer
« Reactie #1 Gepost op: 7-03-2013, 22:39:25 »
Janine sowetosowieso, vanaf minuut 1!
En Zarayda was ook geweldig hilarisch!
De hele griep was trouwens top!

Offline K@ren

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 7-03-2013, 22:41:06 »
Ik vond ook de hele griep geweldig ;)

Maar toch zonder meer Daniel als nominee voor beste molkandidaat ook. Die kan van een potje ganzenbord nog een heel spannend spel maken met zijn biechts.  ::ok::

Offline Ruud2003

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 7-03-2013, 22:41:08 »
De hele griep was trouwens top!

De hele griep? Bedoel je soms "de hele grap"?  ;D
Goede jacht!

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #4 Gepost op: 7-03-2013, 22:44:58 »
Heb gestemd voor Kees en Janine. Ik vond de hele groep sowieso erg leuk weer dit jaar, dus vond het lastig te kiezen. Ik bedoel Ewout was lekker naief, Joep is het vaderfiguur dat zo nu en dan grappig uit de hoek komt, Tim is gewoon Tim, Tania had last van tunnelvisies, Daniel was de actieheld, Zarayda het bange hertje, Carolien komt ook regelmatig grappig uit de hoek en Paulien is gewoon soms geniaal in haar commentaren. Echt een supermix!  ::bravo::

Heb ik er 2 niet genoemd: Kees en Janine, de 2 op wie ik heb gestemd. Kees heeft het in mijn ogen gewoon super gedaan als mol. Veel geimproviseerde en gedurfde molacties, maar ondertussen ook lekker de groep bespelen. Janine, we wisten natuurlijk welk lot haar te wachten stond, maar in de opdrachten tot aan haar ongeluk kwam ze op mij altijd zo opgewekt, enthousiast en vrolijk over. Een ideale kandidaat die helemaal in het spel zit en verder gewoon goed ligt in een groep.

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 7-03-2013, 22:45:39 »
Ik heb op Paulien gestemd. Ik vind haar het summum van grappig.

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #6 Gepost op: 7-03-2013, 22:46:58 »
Pff, moeilijk!

Voor mij sprongen er eigenlijk 3 kandidaten uit: Tania, Paulien en Zarayda, jammer dat je maar op 2 mag stemmen!
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Vanessaa

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 7-03-2013, 22:48:26 »
"de hele griep", autocorrect hè  ::rofl::
Janine was inderdaad vrolijk en opgewekt, en zelfs nu ze dit heeft meegemaakt is ze nog de sprankelende persoon die we kennen uit WIDM. Janine is nu een serieuze held voor mij geworden, en ik hoop dit fantastische mens ooit te ontmoeten!

Offline Milk

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
« Reactie #8 Gepost op: 7-03-2013, 22:49:41 »
Waah ik kan niet kiezen, twee is te weinig! :-X
No Milk today???

Offline Maarten20

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 7-03-2013, 22:52:31 »
Pff, moeilijk!

Voor mij sprongen er eigenlijk 3 kandidaten uit: Tania, Paulien en Zarayda, jammer dat je maar op 2 mag stemmen!

Ja sorry ik moet toch een keuze maken. Alle 10 waren ze waardige deelnemers maar ja er zijn er altijd wel een paar waar je net iets meer mee had.

Ik heb overigens als ts op Kees en Daniel gestemd. Kees vind ik de beste mol sinds 3 jaar en van Daniels spontaniteit heb ik echt genoten.
When life knocks you down, fight back!

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #10 Gepost op: 7-03-2013, 22:59:21 »
Ja sorry ik moet toch een keuze maken. Alle 10 waren ze waardige deelnemers maar ja er zijn er altijd wel een paar waar je net iets meer mee had.

Was ook niet zo bedoeld hoor, ik ben nu nog even aan het bedenken welke 2 van de 3 ik nou echt het allerleukst vond! :P
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #11 Gepost op: 7-03-2013, 23:01:43 »
Ik vind het altijd héél ingewikkeld om in dit soort polls een kandidaat die één aflevering in het spel zit te vergelijken met een kandidaat die de finale haalt. Je kan simpelweg geen goede vergelijking maken. Een Paulien of een Daniël kan zich véél meer profileren dan een Joep of een Janine, maar ik probeer niet in de verleiding te komen daarom de finalisten ook als "leuker" te bestempelen alleen maar omdat we meer "leuks" van ze hebben gezien.

Ik vond Tania echt een positieve verrassing en erg grappig.
Ik vond Tim leuk.
Ik vond Joep een fijne kandidaat.
Ik vond Ewout geweldig en lekker anders.
Ik vond Paulien een frisse wind in de groep en ik heb een sterke voorkeur voor meer "rustige mensen" zoals zij.
Ik vond Kees een erg geestige man.

De andere vier waren ook prima kandidaten, maar deden mij simpelweg minder.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline RICKDEMOL

• Forumlid
  • -
« Reactie #12 Gepost op: 7-03-2013, 23:03:33 »
Kees en Daniël.

'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Foaly

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 7-03-2013, 23:06:54 »
Carolien, heel lief, fanatiek en genoot duidelijk van het spel (lachte ook altijd)  ::love::
Paulien, want die is geniaal, beste moldeelneemster ooit ::rofl::

Maar ik vond ze bijna allemaal wel leuk  :)

Offline Bjorrn

• Winnaar Sequester
  • Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 7-03-2013, 23:11:03 »
Ik vond iedereen erg leuk, maar als je toch moet kiezen dan:
Tim en James Bond

Tim kende ik al voor het seizoen en hij is gewoon hilarisch,
ben erg fan van zijn soort humor.

En James Bond omdat hij gewoon het hele seizoen deed alsof hij in een film speelt, en daar heb ik vaak heel hard om moeten lachen.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online Starlight

• Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
« Reactie #15 Gepost op: 7-03-2013, 23:13:22 »
Moeilijk, ik vond ze allemaal leuke kandidaten! Paulien, Janine, Carolien en Kees zijn wel mijn favorieten, maar ik moet er nog even over nadenken op welke 2 ik ga stemmen.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #16 Gepost op: 8-03-2013, 00:04:26 »
De leukste is voor mij duidelijk Zarayda, haar vind ik echt geweldig. Super humor, alle leuke expressies hebben deze serie voor mij echt gemaakt. Daarnaast vond ik Janine hele leuke humor hebben, jammer van het ongeluk. Tania één grote bron van positieve krachten :P en Paulien zo'n grappig persoon die echt eigen is ::ok::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vangu Vegro

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 8-03-2013, 13:18:45 »
Moeilijk, moeilijk...

Heb op Daniel en Tania gestemd, maar de rest zit er niet ver achter.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Online joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 8-03-2013, 14:10:37 »
Mijn favoriete deelnemer kiezen was eigenlijk erg gemakkelijk. Als eerste Kees: ik heb enorm van jou genoten, je was grappig, je hebt me geen moment verveelt en je hebt echt super goede molacties uitgehaald. Alleen dan mijn tweede keuze; dat is wat moeilijker. Ik heb erg genoten van Paulien met haar droge humor en grappige beschrijvingen van alle situaties. Ik vond je geweldig! Toch heb ik gekozen voor Janine, want ik vond haar een erg leuke en fanatieke kandidaat, die voor het eerst in langere tijd echt over lijken ging. Je had humor en ik vind dat je erg goed om bent gegaan met je ongeluk.

Online :Selmar:

• Forumlid
  • You can run, but you can't hide
« Reactie #19 Gepost op: 8-03-2013, 14:42:20 »
Zonder twijfel: Daniel