Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Nu vond ik hem wel minder leuk. Ik vond hem wat onsportief vandaag. Het leek zo persoonlijk met Marjan, terwijl het toch allemaal maar een spel is. Ik weet ook nooit wat ik nou serieus moet nemen bij hem.
Hopelijk leest hij dit forum niet, daar zal ie niet blij mee zijn. In een andere setting is Bert misschien heel anders, dus ik ga nu ook weer niet al te hard oordelen (staat tegenover dat ik uiteraard wel mijn favorieten heb).
Ik vond m bij te land ter zee en in de lucht altijd een goede presentator
In de laatste opdracht mocht ie zelf snel naar de bel
Dat was ik ook meteen dacht toen ik het zag. Alleen miste ik Johan Vlemminx nog die het startschot gaf (als er een onderschriften spel, had je met deze opmerking zeker kans gehad )
Volgens mij ben ik de enige die Bert niet vervelend vind Hij geeft deze serie tenminste kleur. Ik hou wel van dat fanatieke. Dat had Daniel ook bij Wie is de Mol. Moet ik wel zeggen dat Daniel meer humor had maar Bert acteert er rustig op los. Aan de manier waarop ie afscheid nam van o.a. Marian en Sjoerd zag je al dat het gewoon goed zat en dat ook zij door hadden dat ie een act aan het opvoeren was.Van mij mag ie winnen maar ik gun het Wim eigenlijk nog iets meer.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
627 gasten en 39 vaste bezoekers
RealityTV vandaag