Auteur Topic: [KANDIDAAT] Freek Bartels  (gelezen 373669 keer)

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #380 Gepost op: 30-01-2014, 23:01:05 »

Echt volkomen nutteloos.

Hoezo? Hij legt duidelijk uit dat ze hebben gekozen om iedereen twee boeddha's te laten zoeken en niet de hele groep tien.

Offline Anika31

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #381 Gepost op: 30-01-2014, 23:03:04 »
Op 3:14 wijst de grote boeddha een regenboog aan én er staat onder "een heilige aanwijzing"

Ook komt er een hart in de wolken (in mijn ogen was het een hart) voorbij. Freek speelt in de musical love story..
« Laatst bewerkt op: 30-01-2014, 23:20:41 door Anika31 »

Offline billyboem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #382 Gepost op: 30-01-2014, 23:18:37 »
Hoezo? Hij legt duidelijk uit dat ze hebben gekozen om iedereen twee boeddha's te laten zoeken en niet de hele groep tien.

Dat had wel enig nut, maar dat hij dat dan ook naam voor naam doet. Vond ik een vreemde biecht
Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #383 Gepost op: 31-01-2014, 11:30:21 »
Dat had wel enig nut, maar dat hij dat dan ook naam voor naam doet. Vond ik een vreemde biecht

Klopt is het ook vind ik, idd overbodig.
Hij zegt: Jennifer had er twee, Tygo had er twee, Jan-Willem had er twee, Susan en ik.

Drie maal 2 = 6. Zoals eerder opgemerkt blijft het getal 6 bij Freek terugkeren.

Verder is de Boeddha waarvan hij beweert dat het de zijne moet zijn een mooie mogelijke mollenstreek, omdat het het beeld is dat Susan had moeten hebben met de twee vingers. Als Mol weet Freek uiteraard precies welke Boeddha met kralen hij wel of niet moet hebben, en deze boeddha wegkapen bij Susan maakt dat Susan heel verdacht overkomt.

Daarnaast was Tygo zo zeker van zijn zaak over de ketting dat hij de schuld krijgt van het feit dat ze daar de verkeerde keuze maakten.  ::)

Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #384 Gepost op: 31-01-2014, 11:56:58 »
Ja dit is echt zo'n streek die in eerste instantie niet opvalt (wel voor Susan en later voor Tygo), maar het begon allemaal bij Freek ;D

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #385 Gepost op: 31-01-2014, 12:01:43 »
Klopt is het ook vind ik, idd overbodig.
Hij zegt: Jennifer had er twee, Tygo had er twee, Jan-Willem had er twee, Susan en ik.

Drie maal 2 = 6. Zoals eerder opgemerkt blijft het getal 6 bij Freek terugkeren.

Verder is de Boeddha waarvan hij beweert dat het de zijne moet zijn een mooie mogelijke mollenstreek, omdat het het beeld is dat Susan had moeten hebben met de twee vingers. Als Mol weet Freek uiteraard precies welke Boeddha met kralen hij wel of niet moet hebben, en deze boeddha wegkapen bij Susan maakt dat Susan heel verdacht overkomt.

Daarnaast was Tygo zo zeker van zijn zaak over de ketting dat hij de schuld krijgt van het feit dat ze daar de verkeerde keuze maakten.  ::)



 ::vergroot:: ::ok::

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #386 Gepost op: 31-01-2014, 13:28:28 »
Alleen hier laten ze op de Ipad een totaal andere boeddha zien  ???


Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #387 Gepost op: 31-01-2014, 14:04:26 »
Alleen hier laten ze op de Ipad een totaal andere boeddha zien  ???

Hmm moeilijk te zien, hij lijkt er wel op maar ik zie idd geen handje/vingers bij die op de ipad?
Er waren meerdere boeddha's met kralen en ze hadden 34 foto's om uit te kiezen, dus wellicht hebben ze uiteindelijk deze gekozen voor de selectie van 10?

Feit blijft dat Freek de verkeerde kralen boeddha heeft gekozen en tegelijk de boeddha van Susan geclaimd heeft als zijnde de (potentiele) kralen boeddha, zodat zij de hare sws niet meer kon vinden.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #388 Gepost op: 31-01-2014, 14:06:56 »
Freek het molletje!!!

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #389 Gepost op: 31-01-2014, 14:08:28 »
Hmm moeilijk te zien, hij lijkt er wel op maar ik zie idd geen handje/vingers bij die op de ipad?
Er waren meerdere boeddha's met kralen en ze hadden 34 foto's om uit te kiezen, dus wellicht hebben ze uiteindelijk deze gekozen voor de selectie van 10?

Feit blijft dat Freek de verkeerde kralen boeddha heeft gekozen en tegelijk de boeddha van Susan geclaimd heeft als zijnde de (potentiele) kralen boeddha, zodat zij de hare sws niet meer kon vinden.  :)


Kijk alleen al naar de gezichtsuitdrukking van die boeddha? Die is totaal anders.
Ik ben het volledig met je eens. Tijdens het wissen van de foto's, vermoed ik dat ze dus de juiste kralenboeddha verwijderd hebben en deze gehouden hebben.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #390 Gepost op: 31-01-2014, 14:09:52 »
Kijk alleen al naar de gezichtsuitdrukking van die boeddha? Die is totaal anders.
Ik ben het volledig met je eens. Tijdens het wissen van de foto's, vermoed ik dat ze dus de juiste kralenboeddha verwijderd hebben en deze gehouden hebben.

Waarbij het dan weer aardig is dat Freek er als de kippen bij is om actief foto's te deleten op de ipad.  ;D
« Laatst bewerkt op: 31-01-2014, 14:11:51 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #391 Gepost op: 31-01-2014, 14:43:55 »
Vreemde tekst van zijn voice over bij de test overigens.  ???

Hij zegt dat hij 'alle vrouwen behalve Susan' verdenkt.
Daarbij noemt hij Aaf, Sofie en Jennifer. Maar op dat moment is Daphne sws nog in het spel.
Bovendien zegt hij eerder juist het geld aan Sofie te willen geven 'omdat hij haar vertrouwt'.

Is dit misschien een tekst van een latere test die we hier te horen krijgen?  ???

Even hierop terugkomend..
Dit hele verhaal blijft dus raar. Het kan dus niet uit een latere test zijn, omdat Freek die vrijstelling nu wel ingezet heeft en Jennifer inmiddels het spel heeft verlaten. Nog even los van de discrepantie die ook genoemd werd (door Moni) over het feit dat hij de ZV daarbij helemaal niet noemde.

Daarnaast is het natuurlijk erg vreemd dat Freek Sofie wederom vertrouwt over het al dan niet inzetten van de ZV nadat ze hem vorige keer keihard genaaid heeft zonder haar daarmee te confronteren oid, maar vervolgens haar wel weer noemt in de test.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #392 Gepost op: 31-01-2014, 14:51:46 »
Waarbij het dan weer aardig is dat Freek er als de kippen bij is om actief foto's te deleten op de ipad.  ;D

Op de Ipad? Dacht dat alles van Windows was daar.  ;)

Overigens is Freek nog steeds een verdachte. Vervelende is dat ik bij hem 2x nodig heb om hem wat te zien doen met mollen. Als hij de mol is dan molt hij verschrikkelijk goed.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #393 Gepost op: 31-01-2014, 15:33:40 »
Alleen hier laten ze op de Ipad een totaal andere boeddha zien  ???


Verrek, je hebt gelijk... maar die linker boeddha is toch wel waar Freek zegt dat ze er een foto van moeten maken vanwege de ketting, terwijl het de Boeddha met de twee vingers is. Dat blijft verdacht!

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #394 Gepost op: 31-01-2014, 16:08:40 »
Verrek, je hebt gelijk... maar die linker boeddha is toch wel waar Freek zegt dat ze er een foto van moeten maken vanwege de ketting, terwijl het de Boeddha met de twee vingers is. Dat blijft verdacht!
Ook dat ben ik met je eens. Maar als je kijkt naar de ketting en de kraag lijken de boeddha's idd ook erg op elkaar.
Dus ik ben heel benieuwd wie er verantwoordelijk is voor het verwijderen van de foto's  ;)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Go go hint - Freek bartels
« Reactie #395 Gepost op: 31-01-2014, 19:11:01 »
Maar Jennifer is eruit dus als ze al een hint in haar dagboek wil zetten, is dat hooguit naar degene die ze nu verdenkt. Dat hoeft dan nog niet te betekenen dat diegene de mol is.

Is het niet de crew die het stuk schrijft, gebaseerd op wat zinnen van de afvaller? Op die manier kunnen ze er prima een hint in verwerken... Dagboek van de mol wordt ook niet door de mol geschreven...

Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #396 Gepost op: 31-01-2014, 19:35:25 »
Ook dat ben ik met je eens. Maar als je kijkt naar de ketting en de kraag lijken de boeddha's idd ook erg op elkaar.
Dus ik ben heel benieuwd wie er verantwoordelijk is voor het verwijderen van de foto's  ;)

Freek natuurlijk. Hij had de Surface de hele tijd in zijn handen naar mijn idee. Ook bij het maken van een foto.

Door een foto van die boeddha te maken met kralenketting zorg je ervoor dat Susan die boeddha niet gebruikt voor haar boeddha. Door hem even later te verwijderen door te zeggen, ja dan gaan we voor deze met hele ketting heb je 2 foute foto's.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #397 Gepost op: 31-01-2014, 19:43:40 »
Even hierop terugkomend..
Dit hele verhaal blijft dus raar. Het kan dus niet uit een latere test zijn, omdat Freek die vrijstelling nu wel ingezet heeft en Jennifer inmiddels het spel heeft verlaten. Nog even los van de discrepantie die ook genoemd werd (door Moni) over het feit dat hij de ZV daarbij helemaal niet noemde.

Daarnaast is het natuurlijk erg vreemd dat Freek Sofie wederom vertrouwt over het al dan niet inzetten van de ZV nadat ze hem vorige keer keihard genaaid heeft zonder haar daarmee te confronteren oid, maar vervolgens haar wel weer noemt in de test.


Zat opeens te denken.. Hebben wij wel in beeld gezien dat Sofie Freek inlicht over de ZV en dat ie ingezet zou worden? Vorige afl bedoel ik. Nee toch? Dus misschien loog ze wel tegen Tygo dat zij Freek zou inlichten... Hij loog immers ook tegen haar. Haar motief om daarover te liegen? Geen idee... maar het is n optie.

Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #398 Gepost op: 31-01-2014, 19:50:08 »
Zat opeens te denken.. Hebben wij wel in beeld gezien dat Sofie Freek inlicht over de ZV en dat ie ingezet zou worden? Vorige afl bedoel ik. Nee toch? Dus misschien loog ze wel tegen Tygo dat zij Freek zou inlichten... Hij loog immers ook tegen haar. Haar motief om daarover te liegen? Geen idee... maar het is n optie.

Sofie heeft eerder aangegeven in de serie dat ze de vrijstellingen en jokers maar ondingen vindt wat de test oneerlijk maakt. Ja dan kan ik het me voorstellen dat ze wilt dat die dingen ingezet worden als Tygo de ZV inzet.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #399 Gepost op: 31-01-2014, 19:53:04 »
Sofie heeft eerder aangegeven in de serie dat ze de vrijstellingen en jokers maar ondingen vindt wat de test oneerlijk maakt. Ja dan kan ik het me voorstellen dat ze wilt dat die dingen ingezet worden als Tygo de ZV inzet.

Oratio pro domo verhaal want Sofie vindt dat alleen maar als het in haar nadeel is...  ::)
Dan ineens is de ZV een heel 'eerlijk' instrument, blabla. Zo eerlijk dat je twee maal een medekandidaat glashard voorliegt. Maar dat vergeet ze voor het gemak even.  :P

Ik weet vrijwel zeker dat ze dit gewoon tegen Freek heeft gezegd, met name omdat ze zich in het gesprek met Tygo nog afvraagt of het misschien 'too much' is..
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)