Auteur Topic: [KANDIDAAT] Freek Bartels  (gelezen 373591 keer)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1040 Gepost op: 18-03-2014, 20:46:47 »
Ik ga de Freek tunnelaars nog wat hoop geven. Ik sluit niet helemaal uit dat Art zei : "jij bandiet de mol", i.p.v. "jij bent niet de mol".

Ik geloof er niet echt in, maar zou het zeer grappig vinden, en beter te pruimen dan het "jij wint niet de mol". Want dan heeft Art het gewoon al gezegd,  een beetje in de trant van
"Is Ego de mol" en "Junges".

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1041 Gepost op: 18-03-2014, 21:29:52 »
Hahahah, bandiet  ::rofl:: mooi woord.

Ik vraag mezelf echt de hele dag (sinds donderdag) af, of ze zo ver zouden gaan. Freek zo onverdacht laten, niet "in de schijnwerpers zetten", hij is bij geen enkel media-gebeuren betrokken... (dit in tegenstelling tot S&S), omdat hij dus ook door niemand wordt verdacht, en dan op het allerlaatste moment blijkt dat ie de mol is. Om vervolgens mezelf af te vragen hoe gestoord (of autistisch?) ik wel niet moet zijn. Hahaha.

Ik heb er zelfs over gedroomd vannacht  ::rofl:: Molloot zijn (ik kijk al 14 seizoenen, maar nooit "actief" ;) ) is echt niet goed voor me  ;D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1042 Gepost op: 18-03-2014, 21:39:44 »
Die zin zou opzichzelf staand nog wel kunnen, maar niet in combinatie met hetgeen Art tegen Susan en Sofie zei. Welke alternieve zin zou dan bij Susan, respectievelijk Sofie horen?

Hoe graag Freek-verdenkers ook willen dat Art een taalkundig grapje heeft uitgehaald, het is niet te rijmen met wat hij tegen beide dames zei.

Anders gezegd, je mag aannemen dat Art gewoon de waarheid sprak, toen hij zijn uitspraken deed.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1043 Gepost op: 18-03-2014, 22:01:51 »
Ik doe nog steeds met je mee hoor Moedermol! en ik ben het ook eens met alles wat je zegt.

Maar het "Freekers" groepje wordt inderdaad met het uur kleiner  ::zwaai::

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1044 Gepost op: 18-03-2014, 22:02:05 »
Ik kan het me eigenlijk ook niet meer voorstellen hoor (helaas), maar wat hier ook al was opgemerkt is dat Art in zijn slotpraatje Sofie en Susan steeds aanspreekt als kandidaten met hier en daar een sneaky trekje en Freek steeds aanspreekt als de Mol en geen enkele keer als kandidaat. Dat is wel het rare aan zijn praatje, maar we zullen donderdag zien hoe het vervolgd wordt.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1045 Gepost op: 18-03-2014, 22:03:59 »
Ik doe nog steeds met je mee hoor Moedermol! en ik ben het ook eens met alles wat je zegt.

Maar het "Freekers" groepje wordt inderdaad met het uur kleiner  ::zwaai::

ja het wordt steeds kleiner. eigenlijk kan me geen reet schelen wie de mol is als hij maar wint.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1046 Gepost op: 18-03-2014, 22:14:00 »
Art zegt gewoon: "Jij bent niet de mol"

Nou ja, ik twijfel daar dus aan; heb ik al eerder geschreven. Omdat al het andere mij zo onlogisch lijkt, blijft Freek ook voor mij de mol. Ik heb nog geprobeerd om enige puntjes te maken voor Freek, maar ik zet nu mijn focus op donderdag, de Ontknoping. We zien het wel...

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1047 Gepost op: 18-03-2014, 22:36:39 »
Ik doe nog steeds met je mee hoor Moedermol! en ik ben het ook eens met alles wat je zegt.

Maar het "Freekers" groepje wordt inderdaad met het uur kleiner  ::zwaai::

Ik doe ook mee hoor. Hopeloos in ontkenning, zeker omdat ik er qua overgebleven dames ook niet helemaal overtuigd uitkom hoor...
Gisteren alle verdenkingen teruggekeken... Maurice noemt Susan en Sofie o.a. als zijn verdachten en antwoord in ieder geval 1 vraag op Sofie en gaat exit.
Owen antwoord iig 1 vraag op Susan en is exit. Dus... Zegt verder weinig, maar toch...

Vind het ook wel een teken aan de wand dat Freek niet meer in de media meegenomen wordt. Maar toch... gewoon weer mijn kop terug in het zand  :-[

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1048 Gepost op: 18-03-2014, 22:40:12 »
Ik doe ook mee hoor. Hopeloos in ontkenning, zeker omdat ik er qua overgebleven dames ook niet helemaal overtuigd uitkom hoor...
Gisteren alle verdenkingen teruggekeken... Maurice noemt Susan en Sofie o.a. als zijn verdachten en antwoord in ieder geval 1 vraag op Sofie en gaat exit.
Owen antwoord iig 1 vraag op Susan en is exit. Dus... Zegt verder weinig, maar toch...

Vind het ook wel een teken aan de wand dat Freek niet meer in de media meegenomen wordt. Maar toch... gewoon weer mijn kop terug in het zand  :-[

je weet maar nooit ik kan me nog herinneren met geert hoes die milouska verdacht vond en de eerste aflevering eruit vloog.

Offline Musje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1049 Gepost op: 18-03-2014, 23:19:31 »
Ik doe ook nog steeds mee hoor....  ::bravo::

De posters brachten me even van mijn stuk maar ach ik deel ze geen van beide omdat ik niet op hen zit. Voor mij is Freek nog steeds de mol en blijf ik bij het feit dat niets is wat het lijkt.

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1050 Gepost op: 18-03-2014, 23:32:47 »
Ik blijf hier ook ronddwalen, tegen beter weten in..??  :-\\
Dat dan weer wel

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1051 Gepost op: 18-03-2014, 23:55:33 »
Vind dit een zalige tunnel om al lezende in te verdwalen!
Positief en vol hoop, hahÁ!
Herkenbaar. Maakt WIDM zo leuk!


*houd ik van*



Edit: Al zit ik met Syllie nog steeds in de Aaf-tunnel vrees ik ;)








Omnia vincit amor

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1052 Gepost op: 19-03-2014, 00:13:52 »
Ik zat net ook weer het voorstelstukje van Freek te kijken, en het is zo typisch hoe bepaalde dingen dan kloppen ofzo.

Hij zegt dan dat hij vindt dat de mol iemand is die blend met de groep en ik moest gelijk ook denken aan dat ie zei dat ie met de Filipijnse mensen blend. Dat de mol op de achtergrond is en nog wat van die dingetjes. En dan denk ik; ja je omschrijft nu precies hoe je dit seizoen bent geweest.

En ik blijf erbij dat Sofie en Susan het hele seizoen al verdacht waren ofwel door kandidaten ofwel door heel veel kijkers dus HOE moet een van hun twee nog een verrassing zijn? Ja, niet dus :P

Ik vind de Freektunnel gewoon het leukst. En donderdag is het klaar. Tot die tijd geloof ik in m'n eigen theorie ::zwaai::

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1053 Gepost op: 19-03-2014, 00:18:04 »
Bij de laatste aflevering krijgt de mol alle aandacht. Mocht Freek de verkeerde mol hebben gekozen dan gaat de aandacht naar hem en niet naar de mol. Want hij zat in de finale en zat op de verkeerde mol en krijg Tygo de vraag wat vind je hier van. Ik zou het zielig vinden dat Freek nu denkt dat hij gewonnen heeft wat hij hoort dat Suzan niet de winnaar is dan hoor je opeens dat je de verliezer
(kneus) bent.

Ex Freek tunnelaar
nu twijfelaar tussen Suzan en Sofie neig toch naar Susan.
Ik hoop echt dat hij wint. 

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1054 Gepost op: 19-03-2014, 07:40:09 »
Jullie zijn niet alleen hoor Freekers! In de AD Poll wie is de mol denkt (op dit moment) 14% van Nederland dat hij alsnog de mol is!  ::)

Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1055 Gepost op: 19-03-2014, 08:57:03 »
Jullie zijn niet alleen hoor Freekers! In de AD Poll wie is de mol denkt (op dit moment) 14% van Nederland dat hij alsnog de mol is!  ::)

Fout. 14% van de bezoekers aan AD.nl. Wel ben ik het mee eens dat 14% van de gemiddelde kijker denkt dat het alsnog Freek is.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1056 Gepost op: 19-03-2014, 10:04:37 »
Fout. 14% van de bezoekers aan AD.nl. Wel ben ik het mee eens dat 14% van de gemiddelde kijker denkt dat het alsnog Freek is.

Haha ja dat bedoelde ik natuurlijk...  ::ok::

Edit: en inmiddels gezakt naar 13%

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1057 Gepost op: 19-03-2014, 11:08:23 »
En dat in combinatie met de dagboek(en?) waarin gevraagd wordt: heb je me gezien?

Offline kajax2

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1058 Gepost op: 19-03-2014, 12:44:45 »
Ik blijf me echt verbazen dat er nog mensen zijn die Freek verdenken.

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1059 Gepost op: 19-03-2014, 13:05:57 »
We zijn de serie begonnen met zoeken naar hints/aanwijzingen ivm gezicht, open ogen etc....
In de laatste aflevering komt het ook weer terug. Ik plaats het hier toch maar even voor het geval Freek toch nog de mol blijkt te zijn en zicht etc een hint. Dan is het iig gemeld. ;D

Freek zegt in aflevering 9 dat hij zijn vrijstelling in het zicht houdt.
Vervolgens tijdens het eten waarbij het geld wordt geteld zegt Freek tot 2 maal toe over het openen van de enveloppen dat Art dat uit het zicht doet en dat ze geen zicht hebben op de enveloppen.

Freek heeft vaker gezegd " in mijn/onze ogen" en dat kwam opnieuw voorbij.


edit:
Ik heb haar in haar zomerjurkje laten fladderen over de zee... terwijl ik achter het stuur zat. Er was geen enkele verdachte actie van Susan in mijn ogen.


  ::jaja::

Voor wie wil. Hier volgt wat muzikale omlijsting link Let op Freek zijn tekst.  ;D
Dat dan weer wel