Al zit ik eigenlijk in een andere tunnel. Kom ik hier even buurten.
Iets wat me toch op viel eerste aflevering. Volgens mij is dit al eens (gedeeltelijk) genoemd, maar meer richting Owen.
Art had het natuurlijk eerste aflevering over de balans in extremen en toen moest ik(en meerdere mensen) meteen denken aan het chinese Yin en Yang. 2 tegengestelde chinese begrippen die elkaar in balans houden. Het yin yang teken kwam terug bij de schijnopdracht waar een O en een S beweging werd gemaakt.
Dit werd gedaan door Owen alleen was het een idee van Sofie(volgens haar dan). Zij wilden daarmee duidelijk maken wie zij waren. Maar de S kan natuurlijk ook voor Susan staan dus dat is een beetje vreemd.
Daarnaast zag ik het balansprincipe ook terug komen bij Sofie tijdens het maken van de tweede test.
Daar zegt ze:"Ik heb de eerste 10 vragen van de test, helemaal eigenlijk op Owen en Susan gezet.Dus ik moet nu niet deel 2 niet weer op hun gaan zetten. Ik ga nu dan spreiden op mijn nieuwe verdachten, want uiteindelijk wordt je afgerekend op het geheel van de twee tests."
Ze maakt 2 totaal verschillende tests waardoor ze hoopt dat ze samen in balans zijn.