kees heeft haar ook nog eens voorgesteld als kandidaat van wie is de mol.
Okay, dat wist ik niet
En net even aflevering 9 nog terug zitten kijken. Ze varen op aanwijzing van Sofie langs de eilanden. Sofie bestuurt daarbij ook de boot en zegt in begin ook dat de choke andersom moet staan dus ze weet wel degelijk om te gaan met boten. En ze zat ook in de boot die spontaan langzamer ging als die van Tygo.
Daarnaast zegt ze tijdens of door het laatste avondmaal heen.
"jeminee, wat heb ik veel gelogen. Ik ben zo verstrikt geraakt in een web van leugens. Ik hoop echt dat ik dit mijn leven lang niet meer mee hoef te maken. Maar ik sta hier wel"
De molbiecht??
En dan krijg je al enige het molboekje van Freek te zien wat over Sofie gaat? Waarom dan geen blik in de andere molboekjes???
En dan heb ik nog 1 ding.
Tygo zegt in de Roodshow toen ze het over de mol hadden van ja, dan loop je de zeedijk (of wallen) op en zie je haar daar achter het raam zitten (of iets in die strekking). Daarop heeft iemand ontdekt dat Susan in een film gaat acteren als prostituee.
Maar het is verboden om te zeggen wie de mol is. Nu doen ze dat niet rechtstreeks natuurlijk maar moet het een vorm van hint zijn, maar Tygo kennende zou je het wel eens andersom op moeten pakken dan.
En zeggen dus is het Soof niet dan is het Suus maar als Suus het niet is dan is het Soof. Dus is het in deze Sofie......... ?