Auteur Topic: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt  (gelezen 120083 keer)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #280 Gepost op: 12-03-2014, 14:26:44 »
Citaat
- ATV-opdracht: Was opgescheept met 2 fanatieke kandidaten (Freek en Owen). De quiz mollen was niet mogelijk als deelnemer (gewoon draadje knippen), enkel in de controlroom. De 150 kg-opdracht was net zoals de quiz te makkelijk en ook te opvallend om te mollen.
Dat klopt maar in het geval van de kamer van het draadje doorknippen wilde hij snel doorlopen en riep Freek hem terug naar de opdracht ;)

En mijn mol is het wel. Heb nu een aantal afleveringen doorgekeken en puur gelet op de vier kandidaten en wat ze doen als een opdracht begint of bezig is.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #281 Gepost op: 12-03-2014, 15:08:32 »
in het geval van de kamer van het draadje doorknippen wilde hij snel doorlopen en riep Freek hem terug naar de opdracht

Dat is precies het moment wat ik destijds heel goed gecheckt heb om vast te stellen dat niet Freek de mol was. Maar het bleek anders!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #282 Gepost op: 12-03-2014, 15:20:15 »
Dat is precies het moment wat ik destijds heel goed gecheckt heb om vast te stellen dat niet Freek de mol was. Maar het bleek anders!
Hoe bedoel je. Zover de montage het laat zien loopt Tygo door en loopt Freek naar het bord en zegt dat ze wat hebben gevonden? Of heb ik inmiddels Chinese ogen van het kijken gekregen

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #283 Gepost op: 12-03-2014, 15:24:24 »
Hoe bedoel je. Zover de montage het laat zien loopt Tygo door en loopt Freek naar het bord en zegt dat ze wat hebben gevonden? Of heb ik inmiddels Chinese ogen van het kijken gekregen

http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=51208.msg1642212#msg1642212

Punt 1.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #284 Gepost op: 12-03-2014, 19:55:25 »
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=51208.msg1642212#msg1642212

Punt 1.
Ok, thankx. Als ik straks thuis ben ga ik nog maals kijken. En ook meteen of die zaklamp er is. Ik weet wel dat Aaf eerst een zaklamp vasthad en die naderhand niet had. Maar die is inmiddels ook al weg

GR... Ik hoop ook echt dat de bp hint niet klopt.  ::rofl::

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #285 Gepost op: 12-03-2014, 20:00:45 »
Toen ik de BP-theorie las dacht ik: okee, dan kan hij er dus maximaal t/m aflevering 8 in blijven (meestal is in aflevering 8 namelijk de laatste afvaller voor de finale). Nu gaat hij het in ieder geval redden tot halverwege aflevering 9. Dus eigenlijk heeft hij een halve aflevering bonus gekregen. #positiefdenken
I will follow my inner gold

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #286 Gepost op: 12-03-2014, 22:18:55 »
Miek, ik gok er gewoon op dat de BP'ers het fout hebben :D en dat ze de mol hebben zien vertrekken  ::rofl:: positive thinking the max :D

http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=51208.msg1642212#msg1642212

Punt 1.
Ik kan er niets aan doen. Heb dat stukje net een aantal keren bekeken maar Tygo loopt door de deur, Freek loopt hem achterna en zegt oh wacht wat is dit en tussendoor hoor je Tygo zeggen security. Maar Freek is daar toch echt ruim 10 seconden eerder om de opdracht op te merken :)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #287 Gepost op: 12-03-2014, 23:58:44 »
Uhm, ik kom toevallig voor iets anders op het twitter account van Tygo terecht. Tygo zegt geen vaarbewijs te hebben maar heeft wel een eigen boot  ::oink::
of mag je zonder vaarbewijs een boot rondvaren?? Toch niet of wel?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #288 Gepost op: 13-03-2014, 00:01:58 »
Uhm, ik kom toevallig voor iets anders op het twitter account van Tygo terecht. Tygo zegt geen vaarbewijs te hebben maar heeft wel een eigen boot  ::oink::
of mag je zonder vaarbewijs een boot rondvaren?? Toch niet of wel?

Mag niet, velen doen het wel natuurlijk....

Offline Shell

  • Forumlid
  • Hold your breath and count to ten...
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #289 Gepost op: 13-03-2014, 09:31:46 »
Je mag zonder vaarbewijs varen als je boot niet langer dan 15 meter is en niet harder kan dan 20 km/h
All the crazy shit I did tonight. Those will be the best memories!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #290 Gepost op: 13-03-2014, 10:28:43 »
Oke. Thankx :)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #291 Gepost op: 13-03-2014, 18:24:20 »
Je mag zonder vaarbewijs varen als je boot niet langer dan 15 meter is en niet harder kan dan 20 km/h

Zoiets is het inderdaad. Of hebben jullie voor een rubberbootje ook je vaarbewijs moeten halen? :D

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #292 Gepost op: 13-03-2014, 18:25:38 »
Nou, de foto van zijn boot op twitter is toch een soort van speedbootje dus lijkt me dat die wel harder kan dan 20km per uur, al heb ik daar natuurlijk ook geen ballen verstand van of kaas van gegeten hahaha

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #293 Gepost op: 13-03-2014, 20:52:07 »
Hoop echt dat hij erdoor is komende test. Gun het hem van harte. Je kan zeggen wat je wil, samen met de laatste vijf kandidaten, toch wel een van de grootste smaakmakers van deze reeks. Alleen jammer dat ik ook heel graag Sofie door wil. Achja, hopelijk vinden ze met zijn twee nog een superzwarte vrijstelling die al wat eraan voorafging ongedaan maakt. :P ::rofl::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #294 Gepost op: 13-03-2014, 20:58:55 »
Helaas......... Heel jammer dat het toch zo is.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #295 Gepost op: 13-03-2014, 21:00:52 »
Ik ga je missen Tygie!! Je bent geweldig  ::bravo::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #296 Gepost op: 13-03-2014, 21:06:00 »
Zo jammer dat hij de mol niet was. Ik vond hem, als hij de mol zou zijn geweest, echt de beste mol aller tijde.

Maar rood was het nieuwe groen toch.... Dus hij komt zo terug  ::rofl::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #297 Gepost op: 13-03-2014, 21:13:18 »
Dag Tycho...dag pool ::zwaai::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #298 Gepost op: 13-03-2014, 22:35:03 »
Normaal houd ik niet zo van de drukke grappenmaker in het spel maar tygo was een uitzondering.  ::ok:: Wel jammer dat Freek de vrijstelling won, aangezien Tygo anders de finale had gehaald. Voor hem was de finale dus al vóór de echte finale.
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #299 Gepost op: 13-03-2014, 22:46:00 »
Ik vond Tygo een superleuke kandidaat en ik hoop dat hij 30 maart van de partij is. Misschien kan hij die sexy Superman boxershirt aan de veiling schenken?