Auteur Topic: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)  (gelezen 152024 keer)

Offline Pjotr1992

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #440 Gepost op: 12-03-2014, 11:28:37 »
Een minuut van aflevering 9:

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #441 Gepost op: 12-03-2014, 12:12:14 »
Tygo is toch eigenlijk wel heel schattig, en grappig ;D terwijl ik hem in het begin irritant vond haha.

« Reactie #442 Gepost op: 12-03-2014, 12:33:38 »
Tygo is echt zo'n typische kandidaat en zijn biechten zijn formidabel. Tygo, Aaf en Jan Willem: meest om kunnen lachen dit seizoen.

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #443 Gepost op: 12-03-2014, 16:53:44 »
Tygo is echt zo'n typische kandidaat en zijn biechten zijn formidabel. Tygo, Aaf en Jan Willem: meest om kunnen lachen dit seizoen.

Lachen om Aaf?  ::pinokkio::

« Reactie #444 Gepost op: 12-03-2014, 17:02:19 »
Lachen om Aaf?  ::pinokkio::

Haar uitspraken in de biecht alsmede het spel zelf. Bijvoorbeeld Aaf op de trom.

Offline Mol2024

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
« Reactie #445 Gepost op: 12-03-2014, 17:57:58 »
Jan Willem? hoe kan iemand om die man lachen

« Reactie #446 Gepost op: 12-03-2014, 18:10:43 »
Jan Willem? hoe kan iemand om die man lachen

Nouja kan moeilijk huilen als ik hem op het dak een pistooltje zie oppakken en een perfecte imitatie van 007 geeft.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #447 Gepost op: 12-03-2014, 20:09:16 »
De een na laatste aflevering is vaak de saaiste van allemaal. Vorig jaar wisten ze dat briljant op te lossen door die fantastische (bijna) ontknoping in de stoomtrein. Als ze dit jaar iets half zo moois weten te verzinnen ben ik al tevreden. Maar zouden ze weer zo met hints gaan strooien als vorig jaar toen alles makkelijk naar Kees wees (zoals TOLISDEMOL)? Dat verwacht ik niet.

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #448 Gepost op: 12-03-2014, 20:48:31 »
Wel leuk filmpje trouwens. Vooral het einde: Tygo die zijn teen stoot. Lijkt haast het einde van een blooper ofzo :D

Haar uitspraken in de biecht alsmede het spel zelf. Bijvoorbeeld Aaf op de trom.

Ik vond haar een Paulien. Toevallig ook haar vertrouwenspersoon. Alleen werd Paulien naar mate ze langer in het spel zit wel steeds leuker (en was achteraf gewoon een leuke kandidaat), maar dat miste ik bij Aaf. Misschien had ze er langer in moeten zitten ofzo...

De een na laatste aflevering is vaak de saaiste van allemaal. Vorig jaar wisten ze dat briljant op te lossen door die fantastische (bijna) ontknoping in de stoomtrein. Als ze dit jaar iets half zo moois weten te verzinnen ben ik al tevreden. Maar zouden ze weer zo met hints gaan strooien als vorig jaar toen alles makkelijk naar Kees wees (zoals TOLISDEMOL)? Dat verwacht ik niet.

Deze keer is er ergens nog een extra executie ofzo. Ben inderdaad ook wel benieuwd hoe ze dat nu precies gaan brengen enz... Meestal is het maar 1 opdracht en 1 executie, maar nu moeten er toch minstens 2 opdrachten en 2 executies zijn, zou je zeggen... Anders krijg je twee executies meteen achter elkaar zonder extra opdracht ofzo... Met 2 opdrachten en 2 executies heb je in ieder geval wel vulling...
« Laatst bewerkt op: 12-03-2014, 21:05:32 door Dolfie, Reden: 2 berichten samengevoegd »

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #449 Gepost op: 12-03-2014, 20:53:26 »
De een na laatste aflevering is vaak de saaiste van allemaal. Vorig jaar wisten ze dat briljant op te lossen door die fantastische (bijna) ontknoping in de stoomtrein. Als ze dit jaar iets half zo moois weten te verzinnen ben ik al tevreden.

Ik vond de opdracht met Elise, Ron en Chandrika dat ze elkaar moesten bevrijden wel heel vet! Juist met 3/4 personen zijn volgens mij heel vette opdrachten te verzinnen. Ook AM en Hadewych op zoek naar Liesbeth was top! Ik vond ze eigenlijk nooit echt saai.  Vorig jaar was wel speciaal ja, maar andere jaren voor mij daarom niet minder leuk. Ben wel benieuwd waarom jij die meestal saaier vind.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #450 Gepost op: 12-03-2014, 21:22:04 »
Ik vond de opdracht met Elise, Ron en Chandrika dat ze elkaar moesten bevrijden wel heel vet! Juist met 3/4 personen zijn volgens mij heel vette opdrachten te verzinnen. Ook AM en Hadewych op zoek naar Liesbeth was top! Ik vond ze eigenlijk nooit echt saai.  Vorig jaar was wel speciaal ja, maar andere jaren voor mij daarom niet minder leuk. Ben wel benieuwd waarom jij die meestal saaier vind.

Ik wilde eigenlijk vooral memoreren hoe briljant aflevering 9 vorig jaar was, maar wat het saaie betreft: in mijn herinnering was aflevering 9 (vooral latere series) vaak één vette opdracht en daarna veel vulling zoals op een kabbelend tempo terugblikken, terwijl je al weet dat de echte ontknoping nog niet gaat komen.

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #451 Gepost op: 12-03-2014, 21:50:36 »

Deze keer is er ergens nog een extra executie ofzo. Ben inderdaad ook wel benieuwd hoe ze dat nu precies gaan brengen enz... Meestal is het maar 1 opdracht en 1 executie, maar nu moeten er toch minstens 2 opdrachten en 2 executies zijn, zou je zeggen... Anders krijg je twee executies meteen achter elkaar zonder extra opdracht ofzo... Met 2 opdrachten en 2 executies heb je in ieder geval wel vulling...

Ik denk dat ze eerst geld gaan halen, executie, het lampjesspel, finaletest
klaar voor de strijd

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #452 Gepost op: 12-03-2014, 21:56:32 »
Ik denk dat ze eerst geld gaan halen, executie, het lampjesspel, finaletest

Ik denk eerder dat ze de test, net als in seizoen 11, in 2 delen doen. Het eerste deel is een soort mooie opdracht-test (flessen met papiertjes erin), daarbij valt 1 iemand af. Daarna deel 2 op de laptop met 3 kandidaten, winnaar, verliezer, mol.

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #453 Gepost op: 12-03-2014, 22:00:54 »
Ik denk eerder dat ze de test, net als in seizoen 11, in 2 delen doen. Het eerste deel is een soort mooie opdracht-test (flessen met papiertjes erin), daarbij valt 1 iemand af. Daarna deel 2 op de laptop met 3 kandidaten, winnaar, verliezer, mol.

Uhhh maar dan zou Freek dus maar de helft van de vragen maken? Aangezien hij een vrijstelling heeft voor de volgende test en executie. Hoe kan hij dan winnen in de finale? Of verliezen?

Of zou Freek dan ook de vragen met de flesjes maken maar kan hij daar gewoon niet bij afvallen? Dat zou ik wel vreemd vinden. :P

Ik denk dat het een opdracht is.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #454 Gepost op: 12-03-2014, 22:02:51 »
Ik wilde eigenlijk vooral memoreren hoe briljant aflevering 9 vorig jaar was, maar wat het saaie betreft: in mijn herinnering was aflevering 9 (vooral latere series) vaak één vette opdracht en daarna veel vulling zoals op een kabbelend tempo terugblikken, terwijl je al weet dat de echte ontknoping nog niet gaat komen.

Ja inderdaad. Dat hadden ze vorig jaar heel creatief opgelost  ::ok::

Of zou Freek dan ook de vragen met de flesjes maken maar kan hij daar gewoon niet bij afvallen? Dat zou ik wel vreemd vinden. :P

Nou ik vind het anders best logisch. Ten eerste vind ik het onlogisch om 2 executies te doen, aangezien het ook een finale-aflevering met 3 personen had kunnen zijn. Door de test in 2en te splitsen anticipeer je zowel op een finale met 3 als een finale met 4 personen.
En ten tweede hebben we al vaker gezien dat kandidaten met een vrijstelling toch de test moeten maken.
« Laatst bewerkt op: 12-03-2014, 22:31:34 door Dolfie, Reden: 2 berichten samengevoegd »

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #455 Gepost op: 12-03-2014, 22:20:22 »
Ik zie het inderdaad wel zo gaan zoals Mollenmania het omschrijft. Freek maakt wel gewoon de test mee (hij wordt natuurlijk afgerekend om de vragen van beide testen) maar omdat hij de finalevrijstelling kan inzetten krijgt hij geen scherm te zien / is automatisch door.

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #456 Gepost op: 13-03-2014, 10:40:01 »

« Reactie #457 Gepost op: 13-03-2014, 10:48:41 »
Mogen we aannemen dat de plek van dat hout (in een cirkel met looppad) de plek is waar onthuld wordt wie de verliezer,  winnaar en mol is?

Offline Shell

• Forumlid
  • Hold your breath and count to ten...
« Reactie #458 Gepost op: 13-03-2014, 10:55:30 »
Wow die kaarsjes zien er echt heel impressive uit  ::jaja::
All the crazy shit I did tonight. Those will be the best memories!

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #459 Gepost op: 13-03-2014, 10:56:59 »
Mogen we aannemen dat de plek van dat hout (in een cirkel met looppad) de plek is waar onthuld wordt wie de verliezer,  winnaar en mol is?
Daar ga ik wel vanuit.

En er dan ook vanuit gaan dat er dan nog maar 2 mensen staan? Winnaar en mol?? (of verliezer en mol)