Wel leuk filmpje trouwens. Vooral het einde: Tygo die zijn teen stoot. Lijkt haast het einde van een blooper ofzo
Haar uitspraken in de biecht alsmede het spel zelf. Bijvoorbeeld Aaf op de trom.
Ik vond haar een Paulien. Toevallig ook haar vertrouwenspersoon. Alleen werd Paulien naar mate ze langer in het spel zit wel steeds leuker (en was achteraf gewoon een leuke kandidaat), maar dat miste ik bij Aaf. Misschien had ze er langer in moeten zitten ofzo...
De een na laatste aflevering is vaak de saaiste van allemaal. Vorig jaar wisten ze dat briljant op te lossen door die fantastische (bijna) ontknoping in de stoomtrein. Als ze dit jaar iets half zo moois weten te verzinnen ben ik al tevreden. Maar zouden ze weer zo met hints gaan strooien als vorig jaar toen alles makkelijk naar Kees wees (zoals TOLISDEMOL)? Dat verwacht ik niet.
Deze keer is er ergens nog een extra executie ofzo. Ben inderdaad ook wel benieuwd hoe ze dat nu precies gaan brengen enz... Meestal is het maar 1 opdracht en 1 executie, maar nu moeten er toch minstens 2 opdrachten en 2 executies zijn, zou je zeggen... Anders krijg je twee executies meteen achter elkaar zonder extra opdracht ofzo... Met 2 opdrachten en 2 executies heb je in ieder geval wel vulling...