Kijkplezier wordt wel een beetje vergald doordat Arjen wschlk al veel meer weet. Was opmerkelijk hoe hij het voor een bepaalde kandidaat opnam als diegene verdacht werd door Jan en Tim...
Ja, mee eens. Er zijn teveel mensen 'vertrouwenspersoon', waardoor het oneindig speculeren en ouwehoeren over de mol wat ik juist zo leuk vind onmogelijk wordt. Arjen kan niet serieus ingaan op hints; Kees mag niets zeggen en zelfs enkele gasten (zoals Patrick) moeten hun mond houden, erg jammer! Tegelijkertijd is het erg opvallend als Arjen snel van onderwerp verandert, zoals bij de Waar is Wally-hint.
Een tweede ding dat mij erg opviel: dat gedoe over het verzenden van de pot. Natuurlijk is het mogelijk dat iemand de uitleg verkeerd heeft begrepen, maar dat én Arjen én Kees én enkele gasten niet snapten hoe dat posten van de pot in zijn werk gaat, vond ik erg opvallend. Zo moeilijk was die uitleg toch niet? Het kwam op mij over als een enorme afleidingstruc, want zo kon zowel Freek als Sofie erg verdacht worden gemaakt terwijl het posten ook gewoon een kandidatenactie kon zijn.
En verder: geweldig om te zien dat Jan nog zo into de mol is!