Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 146972 keer)

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
Re: Moltalk
« Reactie #400 Gepost op: 6-03-2014, 13:35:02 »
Uhm volgens mij schopte de helft van deze lijst het tot finalist, dus hokje 'begrepen het spel niet eens' vind ík een beetje over-rated.  ;)

Ja, maar dat kwam meer omdat iedereen er uitvloog door dat ze dachten dat ze (Sanne, Anniek) de Mol waren. Dit verdachte spel deden ze over het algemeen onbewust, omdat het ze gewoon overkwam of dat ze het spel niet begrepen.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Conejo

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
« Reactie #401 Gepost op: 6-03-2014, 13:40:27 »
Ik vond Sanne en Anniek echt niet overkomen alsof ze het spel niet begrepen. Ze begrepen sommige opdrachten misschien niet of ze waren een enkele keer wat naïef maar volgens mij wisten ze heel goed waar ze mee bezig waren..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Mol2024

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
« Reactie #402 Gepost op: 6-03-2014, 15:21:32 »
Wat een onzin dat ze het spel niet begrepen haha?
@Jelsir ze begrepen het spel heel goed, In Sanne's geval was ze eerder overrompelt door de gehele situatie op het begin, overvallen door het spel en toen ze meer op d'r gemak was kwam ze los en was ze zelfs een van de slimmere kandidaten. Zelfde geldt voor Anniek. Myrianna had ik er misschien niet tussen moeten plaatsen maar ik vond haar gewoon een leuke kandidaat. En Georgina snapte het spel ook prima, ik bedoel in dat jaar heeft Regina de finale gehaald door 6 x op de foute mol te zitten en zelfs in de finale nog dus hoe slim kun je de mensen in dat seizoen sowieso noemen kun je je afvragen maar iedereen die meedoet kent het spel en ik vond haar wel een fanatieke speler. Ze maakte zichzelf in ieder geval goed verdacht..

Offline Loebas

• Forumlid
« Reactie #403 Gepost op: 6-03-2014, 19:01:43 »
Voorbeschouwing Moltalk 06-03-2014:

http://www.youtube.com/watch?v=GdOVtKvBdec

Nabeschouwing Moltalk 06-03-2014:

http://www.youtube.com/watch?v=SAC6a24NlBY

Veel plezier, en helemaal met WIDM 'tuurlijk! ;)

*zin in*
Omnia vincit amor

Offline saem

• Forumlid
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
« Reactie #404 Gepost op: 6-03-2014, 20:13:11 »
Dank loebas!  ::joehoe::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Tsubasa

• Forumlid
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re:
« Reactie #405 Gepost op: 6-03-2014, 20:26:51 »
Duurt lang!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #406 Gepost op: 6-03-2014, 20:31:20 »
Anniek zou ik ook wel eens willen zien in Moltalk... maar ik denk niet dat ze met een vooropgezet plan of tactiek het spel ingestapt is. Zoals ze zelf tijdens de fandag gezegd heeft: "Zo werkt het een beetje in het leven. Als je je maar gewoon ontspant". Dat klinkt dat haar gedrag allemaal redelijk onbewust was. Ze had ook niet door dat ze flink verdacht werd. Ik denk dat ze het op sociaal vlak wel slim gespeeld heeft, juist door die ontspannenheid.

Vanavond lijkt me leuk met Kim en Toine!
« Laatst bewerkt op: 6-03-2014, 20:33:16 door Rat »

Offline Joss

• Forumlid
« Reactie #407 Gepost op: 6-03-2014, 20:34:00 »
Wieisdemol.nl stemt echt zo bizar!
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #408 Gepost op: 6-03-2014, 22:03:16 »
Mijn tweet is behandeld  :D Over zijn mol shirt
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #409 Gepost op: 6-03-2014, 22:15:50 »
Mijn tweet is behandeld  :D Over zijn mol shirt

Leuk! Verrassend antwoord van JW ook: hij had zelf niet door dat het als MOL gelezen kon worden. Wel pakte hij veel shirts met teksten in zodat er eventueel hints in gezocht konden worden. Zelf zag hij de M7 als mogelijke hint naar 7e mannelijke Mol.

Opzettelijk was het schijnen van MOL en de vingers bij de groepsfoto als "eerbetoon aan Inge".

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #410 Gepost op: 6-03-2014, 22:20:10 »
Ook wel mooi hoe hij de vragen aan hem zelf ging beantwoorden  ::rofl:: Leuke humor

Offline Pjotr1992

• Forumlid
« Reactie #411 Gepost op: 6-03-2014, 22:31:12 »
Al met al een leuke Moltalk! :D

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #412 Gepost op: 6-03-2014, 22:32:26 »
Al met al een leuke Moltalk! :D

Absoluut. Echt een mooie aanwinst dat programma. ::jaja:: ::ok::

Offline Mvnl

• Forumlid
« Reactie #413 Gepost op: 6-03-2014, 22:34:02 »
Leuk! Verrassend antwoord van JW ook: hij had zelf niet door dat het als MOL gelezen kon worden. Wel pakte hij veel shirts met teksten in zodat er eventueel hints in gezocht konden worden. Zelf zag hij de M7 als mogelijke hint naar 7e mannelijke Mol.

Ja dat was opmerkelijk, dat ie dat vorige week nog tegen Tycho zei... hij weet inmiddels wie de mol is.. toch?

Offline Loebas

• Forumlid
« Reactie #414 Gepost op: 7-03-2014, 02:51:49 »
Dank loebas!  ::joehoe::
Leuk je weer te zien Saem!  ::bravo::
Omnia vincit amor

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #415 Gepost op: 7-03-2014, 13:29:13 »
Echt een toffe aflevering deze keer. 8)

De stropdas van Arjen en het jurkje van Kim matchten goed. ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Robin8

• Forumlid
« Reactie #416 Gepost op: 7-03-2014, 15:22:03 »
Verspreekt Jan-Willem zich nu? Hij zegt op den duur: 'ja en er was natuurlijk nog maar 1 finaleplek..' Dit omdat de mol sowieso in de finale staat en Freek al een vrijstelling had. Maar als Freek de mol zou zijn, zouden er nog 2 finaleplekken over zijn.
Is de slotaflevering al opgenomen? Want dan is het toch vrij duidelijk dat Freek niet, en (waarschijnlijk) Susan wel de mol is.

Offline Moni

• Forumlid
« Reactie #417 Gepost op: 7-03-2014, 15:33:05 »
Ik weet niet of die aflevering al is opgenomen. Hij verdacht Freek totaal niet volgens mij, dus vanuit dat perspectief gezien is er inderdaad nog maar één plek voor de finale.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #418 Gepost op: 7-03-2014, 15:35:57 »
Is de slotaflevering al opgenomen?

Ik denk van niet want meestal lekt die datum wel uit. (Kandidaten twitteren dan gewoon dat ze de reünieaflevering gaan opnemen.)

Offline Mol2024

• Forumlid
  • Niets is wat het lijkt
« Reactie #419 Gepost op: 7-03-2014, 16:11:08 »
Verspreekt Jan-Willem zich nu? Hij zegt op den duur: 'ja en er was natuurlijk nog maar 1 finaleplek..' Dit omdat de mol sowieso in de finale staat en Freek al een vrijstelling had. Maar als Freek de mol zou zijn, zouden er nog 2 finaleplekken over zijn.
Is de slotaflevering al opgenomen? Want dan is het toch vrij duidelijk dat Freek niet, en (waarschijnlijk) Susan wel de mol is.

Nee hij bedoeld gewoon van op het moment dat hij er nog in zat, dat er nog 1 finale plek was. ZO ging hij zelf denken, toen freek natuurlijk die vrijstelling had (hij verdenkt freek niet) en de mol zit sowieso in de finale. Dus het was toen 1 op 3.