Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 147090 keer)

Offline Syllie10

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #260 Gepost op: 6-02-2014, 22:05:45 »
De mol heeft moltalk onklaar gemaakt ::oink::

Maar de doorzichtig rode vrijstelling is het toegangskaartje tot de finale

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #261 Gepost op: 6-02-2014, 22:08:18 »
Maar de doorzichtig rode vrijstelling is het toegangskaartje tot de finale

Nee, de "gewone" doorzichtige. Wat het rode topo-achtige ding doet is nog onbekend.

Plaatje van de finalevrijstelling uit 2012:

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #262 Gepost op: 6-02-2014, 22:21:57 »
Die doorzichtige is idd een vrijstelling naar de finale. Werd ook in moltalk gezegd.

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #263 Gepost op: 6-02-2014, 22:23:23 »
Dat was een abrupt einde van Moltalk... wel jammer dat ze na de technische issues niet even terug zijn gekomen.

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #264 Gepost op: 6-02-2014, 22:31:56 »
En ik weer schelden op m'n wifi, goed om te horen dat het bij iedereen mis ging  ::) .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Tristan

• Forumlid
  • Niet mokken... of toch wel?
« Reactie #265 Gepost op: 6-02-2014, 22:57:12 »
Moltalk hield precies na 37 minuten op. Ik vermoed dus dat de totaal ingekochte streamingtijd verstreken was :(
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #266 Gepost op: 6-02-2014, 23:00:13 »
Of iemand verklapte iets! En probeerde ze zo snel mogelijk in te grijpen.

Nah, dan zou iedereen in de studio 'het' nu al weten en had het allang op twitter gestaan.
Tell me what your telescope says

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #267 Gepost op: 6-02-2014, 23:10:27 »
Nah, dan zou iedereen in de studio 'het' nu al weten en had het allang op twitter gestaan.

Of er wordt natuurlijk nadrukkelijk verzocht er nergens over te praten anders boete ;)

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #268 Gepost op: 6-02-2014, 23:46:11 »
Citaat
Nee, de "gewone" doorzichtige. Wat het rode topo-achtige ding doet is nog onbekend
Ooh oke, dan had ik het even verkeerd begrepen.
Ik dacht dat het net andersom was.

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #269 Gepost op: 6-02-2014, 23:52:27 »
Dat oranje ding was trouwens een (volledige) topito. Oftewel een vrijstelling (die er naast lag).

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #270 Gepost op: 7-02-2014, 11:42:10 »
Opvallend hoe Arjen de vraag over Art beantwoordde 'van nee die zie je alleen tijdens de opdrachten'. Hoe kan het dan dat er foto's opduiken waarin Art samen met Tygo (en volgens mij JW) aan het bowlen is in Hong Kong? Dit jaar was de scheiding dus niet zo rigoureus als voorgaande jaren.

Offline Revolution93

• Forumlid
« Reactie #271 Gepost op: 7-02-2014, 17:48:19 »
Weet niet helemaal zeker of het handig is om hier te vragen maar ik doe het toch maar.
Zijn er hier nog anderen die dinsdag naar hilversum gaan om over moltalk gaan praten :)? Zo ja welke tijd? (Ik ben om 15.30)

Rn als anderen op en of aanmerkingen hebben op moltalk zeg gerust dan kan ik daar ook over praten.

Offline BobW

• Forumlid
« Reactie #272 Gepost op: 7-02-2014, 17:52:40 »
Weet niet helemaal zeker of het handig is om hier te vragen maar ik doe het toch maar.
Zijn er hier nog anderen die dinsdag naar hilversum gaan om over moltalk gaan praten :)? Zo ja welke tijd? (Ik ben om 15.30)

Rn als anderen op en of aanmerkingen hebben op moltalk zeg gerust dan kan ik daar ook over praten.

Leuk dat je daar naar toe gaat!

Mijn aanmerking is dat ze geen vertrouwenspersonen meer moeten uitnodigen en eigenlijk Arjen mag ook geen vertrouwenspersoon meer zijn als hij ook presentator blijft. Daardoor kan er niet helemaal open gesproken worden en ben je toch aan het kijken hoe Arjen op verschillende opmerkingen reageert. Dat vind ik wel jammer.

Voor de rest vind ik heel leuk om naar te kijken  ::ok::

Offline Regis Filia

• Forumlid
« Reactie #273 Gepost op: 7-02-2014, 17:55:04 »
Het valt wel steeds meer op dat Arjen het snel ergens anders over wil hebben als het gaat over mogelijke molacties van Freek.
De presentator moet gewoon niet meer weten dan de gemiddelde kijker.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Tristan

• Forumlid
« Reactie #274 Gepost op: 7-02-2014, 19:44:11 »
Voor wie het slot van Moltalk nog wil zien, hier staat de hele nabeschouwing:

http://youtu.be/AZ2ClcFbAFY

Offline Pjotr1992

• Forumlid
« Reactie #275 Gepost op: 10-02-2014, 17:00:12 »
Ik ben ingeloot voor het panelgesprek over Moltalk morgen.  :) Zijn er nog mensen die feedback punten hebben die ik eventueel mee zou kunnen nemen?

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #276 Gepost op: 10-02-2014, 17:10:44 »
Ik ben ingeloot voor het panelgesprek over Moltalk morgen.  :) Zijn er nog mensen die feedback punten hebben die ik eventueel mee zou kunnen nemen?
Het mag wel wat langer; ik zou ook wel meer reacties van publiek willen zien (of onbekende Nederlanders in het algemeen); soms worden er tweets getoond waarvan de presentatie dan niet snapt waar het over gaat (bijv. tijdens test vult JW Aaf in als mol, iemand tweet "als Aaf nu afvalt is JW de Mol!", tweet wordt getoond in Moltalk, Arjen snapt hem niet), zou leuk zijn als regie dat dan in elk geval wel snapt en dat dan via oortje doorgeeft; presentatie snapt onderdelen widm niet goed, bijv. verwarring over 'doorzichtige vrijstelling', zou fijn zijn als men hem hierover inseint.

Als je het er mee eens bent.
The British are not impressed.

Offline Tristan

• Forumlid
« Reactie #277 Gepost op: 10-02-2014, 18:30:56 »
Van mij mag de voorbeschouwing ook langer duren. Voorbeschouwing 30 minuten, nabeschouwing 45 minuten.

Tijdens de voorbeschouwing een uitgebreidere terugblik op de vorige aflevering en tijdens de nabeschouwing meer doen met de tweets en hints van de Moltalkkijker.

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #278 Gepost op: 10-02-2014, 18:33:01 »

Voorbeschouwing mag zeker wel wat langer (kwartier), bedoel het is leuk om nog wat van de oudere seizoenen mee te krijgen.
En het liefst meer afwisseling qua kandidaten. Het zou ook leuk zijn om een obn'er kandidaat en bn'er kandidaat samen te zien.

En, het liefst Kees Tol van dit jaar vervangen worden door een andere kandidaat/mol. De side kick van Arjen bedoel ik dan.
Bedoel Kees is leuk hoor, maar het is leuker om andere gezichten te zien die elke moltalk vast presenteren.
« Laatst bewerkt op: 10-02-2014, 18:35:05 door >>Tommie<< »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline BobW

• Forumlid
« Reactie #279 Gepost op: 10-02-2014, 18:43:47 »
Helemaal eens over die vertrouwenspersonen, maar dat had ik al eerder gezegd: niet meer uitnodigen of laten presenteren want dat verpest gewoon het gesprek.

Verder zou ik het wel leuk vinden als de gasten vrijer mochten spreken. Met Arjen is het erg gestructureerd met steeds besprekingen per opdracht terwijl de persoonlijke anekdotes vaak juist het leuk zijn. Maar zulke verhalen worden dan snel afgekapt omdat het over iets anders moet gaan.

En betere tweets uitzoeken, want het zijn vaak nog niet eens vragen of zijn ze maar onduidelijk.