Poll

Wie is de Mol?

Sofie van den Enk
18 (14.8%)
Susan Visser
89 (73%)
Freek Bartels
15 (12.3%)

Totaal aantal stemmen: 122

Auteur Topic: [POLL] Wie is de Mol?  (gelezen 184838 keer)

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #380 Gepost op: 31-01-2014, 08:14:16 »
Zielige Aaf, totaal niet verdacht.
Geen zorgen Aaf! Ik verdenk je nog!
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #381 Gepost op: 31-01-2014, 14:03:42 »
Nog altijd Freek.
Nu begin ik ook echt een tunnelvisie te krijgen, alhoewel.. die had ik eigenlijk al.
Hij heeft flink zitten klooien weer deze aflevering. Vooral de snake opdracht, heerlijk!! En Jennifer ook nog volledig overtuigd "Freek is de mol niet"  ::rofl::
Nu weet ik het zeker; Freek is gewoon de mol!!



Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #382 Gepost op: 31-01-2014, 14:40:39 »
Susan, en is zij het niet dan is het Sofie...
Ich bin ein Bärliner!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #383 Gepost op: 31-01-2014, 14:41:30 »
Top 3 is nog steeds Jan-willem, Susan en Sofie maar ik nijg ook steeds meer naar Susan, ik twijfel nog
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #384 Gepost op: 31-01-2014, 17:39:19 »
IK kan na de vijfde aflevering niet anders dan Freek als mol bevestigen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #385 Gepost op: 31-01-2014, 18:33:33 »
1. Jan-Willem
2. Freek
3. Susan
4. Sofie
5. Aaf
6. Tygo
Kan er wel helemaal mee instemmen eigenlijk ::ok:: Waarbij de hoop van onderop begint, dus ik HOOP vurig voor het verrassingseffect dat het Tygo dan wel Aaf is 8) ::confettie::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #386 Gepost op: 31-01-2014, 18:59:40 »
Zo zit ik dus ook! Ik durf Tygo niet af te schrijven, maar dan moet ik weer denken aan dat verhaal van die backpackers. Zouden ze zó dichtbij gestaan hebben dat ze Tycho volledig herkent hebben? Of stonden ze op een behoorlijke afstand dat ze wellicht JW voor Tygo hebben aangezien?

De kandidaten waren nog niet algemeen bekend. Als ze dus Tygo gezien hebben, moeten ze die herkend hebben... Of je in het buitenland heel toevallig JW zien en dan denken dat zijn naam Tygo is en beide inderdaad mee doen...

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #387 Gepost op: 31-01-2014, 19:11:34 »
De kandidaten waren nog niet algemeen bekend. Als ze dus Tygo gezien hebben, moeten ze die herkend hebben... Of je in het buitenland heel toevallig JW zien en dan denken dat zijn naam Tygo is en beide inderdaad mee doen...

Het is verbazingwekkend hoe vaak ik van de internationale fans al gehoord heb dat ze moeite hebben Tygo en JW uit elkaar te houden.  ::rofl::

Don't ask me why..  ::)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #388 Gepost op: 31-01-2014, 21:44:57 »
Weet je wat het is? Nu zitten ze beide in de aflevering en weet je dat beide mee doen. Maar als je toevallig iemand afscheid ziet nemen en je noemt de verkeerde niet (toch niet de persoon die je ziet) is de kans erg klein dat die persoon ook mee doet met WIDM in hetzelfde seizoen. Dat maakt voor mij de kans erg klein dat het verkeerd gezien is. Qua beschrijving heb ik meer het idee dat het een soort van afscheidspraatje met Tygo was die ze gezien hebben, niet de gehele groep...

Mogelijk was het tijdens een opdracht, waar Art tegen Tygo sprak. In zo'n geval was het dus geen afscheid nemen, waardoor de backpackers het totaal verkeerd gezien hebben. Dit is trouwens iets wat ik me nu ter plekke bedenk.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #389 Gepost op: 31-01-2014, 23:39:45 »
Hoe komt Jan-Willem ineens zo hoog bovenaan? Om dat er een rood showtje plaats vind waarbij al zijn verdachten een rood scherm krijgen?

Ik moet zeggen, ik ben vandaag super moe en dacht even weer dat iedereen het kon zijn, behalve Aaf en Sofie... maar nee, ook Jan-Willen en Tygo kan ik mij niet voorstellen.

De mol is Susan, maar wel op de voet gevolgd door Freek.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2014, 23:49:48 door Rat »

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #390 Gepost op: 31-01-2014, 23:44:15 »

Ik heb nog niet gestemd...   :o
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #391 Gepost op: 31-01-2014, 23:49:25 »
Ik heb nog niet gestemd...   :o
Staat er een streep of stippellijn door iedereen op je lijstje? :P

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #392 Gepost op: 1-02-2014, 10:55:15 »
Echt een heel sterk vermoeden dat het Susan is en dat word met de week bevestigd. ;D

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #393 Gepost op: 1-02-2014, 11:50:14 »
Staat er een streep of stippellijn door iedereen op je lijstje? :P
Bij mij wel, volgens mij bij lightman ook. Nog een dik uur en ik zie de aflevering op TV, tot nu toe alleen gistermiddag kunnen nakijken op mijn computerschermpje.

Tijdens dat uitzending kijken pm'de hij me net op het moment dat mijn wenkbrauwen fronsten door het escalerende gedrag van JW naar Aaf. Nergens voor nodig toch, je richt de aandacht op jou... kandidaten nemen vaak een mol omdat ze die persoon simpelweg irritant vinden.

Ik was toen bang dat lightman punten had omdat JW exit was (hij had JW immers als afvaller ingevuld). Maar neen, en moet gezegd dat hij buiten dat gedrag naar Aaf (hitte?!) verder wel mols was.

Ik had dus al wel een dikke vette streep door JW staan vanwege zijn onverdachte status. Maar er staan nog meer strepen door de rest. Dus blijf fijn in de tunnel  ::trots:: ::tandpastasmiley::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #394 Gepost op: 1-02-2014, 13:32:33 »
Staat er een streep of stippellijn door iedereen op je lijstje? :P

Bij mij wel, volgens mij bij lightman ook.

Ik was toen bang dat lightman punten had omdat JW exit was (hij had JW immers als afvaller ingevuld).

Ik dacht dat ik daarvoor al had uitgelegd waarom ik JW als afvaller had ingevuld. Dat had niets met twijfelpunten te maken ;)

Als antwoord op Rat's vraag: Mogelijk. Op dit moment wel. De stippellijn bij JW is nog onder voorbehoud. Tot ik de HD versie heb gezien, die zou daar meer duidelijkheid over moeten geven.
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #395 Gepost op: 1-02-2014, 14:06:49 »
al had uitgelegd
Jawel. Toch blijft de kale constatering staan dat ik bang was dat je punten had ::) ::joehoe::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #396 Gepost op: 1-02-2014, 22:58:29 »
Mijn microexpressie-methode dwingt mij inderdaad tot een Mol-switch, vrees ik... bij eliminatie (nu ook JW)...

Team Freek  :o

Hallo Moedermol, Heinz, Supernova!

(Toelichting volgt nog wel)
« Laatst bewerkt op: 6-02-2014, 00:05:32 door lightman »
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #397 Gepost op: 1-02-2014, 23:12:58 »
Ik sta met een been nog in de Freek tunnel en met de andere in de Susan tunnel  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #398 Gepost op: 1-02-2014, 23:39:35 »
Ik sta met een been nog in de Freek tunnel en met de andere in de Susan tunnel  ::rofl::

Hier ook, al is het meer 1,5 been in de Susan tunnel en 0,5 been in de Freektunnel.

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #399 Gepost op: 1-02-2014, 23:45:34 »
Team Aaf!

Het is misschien niet zo'n groot team, maar ik sta er nog steeds achter...  :P
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...