Auteur Topic: Spoilertopic  (gelezen 138596 keer)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #80 Gepost op: 15-01-2014, 22:33:58 »
De afbeelding was al lang achterhaald :)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #81 Gepost op: 16-01-2014, 03:11:12 »
Bliksem!:

Zet het voor de zekerheid in een spoiler.
Mocht ik na aflevering 3 zeker weten dat het niet klopt zal ik het direct laten weten.
Dan kun je gerust mijn wellicht vergezochte theorette lezen.
Lijkt het echter wel te kloppen, dan zal ik ook voorzichtig iets meer posten...
Het gaat over biechten...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Slaap lekker en mooie molse dromen.
Mocht het (onverwacht) wel kloppen, hou het in spoiler!
t.b.v. Het spelplezier van anderen (had zó de pest aan die priesterhint vorig jaar Wink).

*Nog 1 nachtje slapen; Truste...*

Edit: typo
Omnia vincit amor

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #82 Gepost op: 16-01-2014, 03:20:56 »
Bliksem!:

Zet het voor de zekerheid in een spoiler.
Mocht ik na aflevering 3 zeker weten dat het niet klopt zal ik het direct laten weten.
Dan kun je gerust mijn wellicht vergezochte theorette lezen.
Lijkt het echter wel te kloppen, dan zal ik ook voorzichtig hier iets posten...
Het gaat over biechten...



Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Slaap lekker en mooie molse dromen.
Mocht het (onverwacht) wel kloppen, hou het in spoiler!
t.b.v. Het spelplezier van anderen (had zó de pest aan die priesterhint vorig jaar ;)).

*Nog 1 nachtje slapen; Truste...*

Edit: typo


Uit het een minuutfilmpje van aflevering 3 blijkt het volgende:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Spoilertopic
« Reactie #83 Gepost op: 16-01-2014, 10:42:49 »
Bliksem!:

Zet het voor de zekerheid in een spoiler.
Mocht ik na aflevering 3 zeker weten dat het niet klopt zal ik het direct laten weten.
Dan kun je gerust mijn wellicht vergezochte theorette lezen.
Lijkt het echter wel te kloppen, dan zal ik ook voorzichtig iets meer posten...
Het gaat over biechten...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Slaap lekker en mooie molse dromen.
Mocht het (onverwacht) wel kloppen, hou het in spoiler!
t.b.v. Het spelplezier van anderen (had zó de pest aan die priesterhint vorig jaar Wink).

*Nog 1 nachtje slapen; Truste...*

Edit: typo
Da 's een mooie. ::ok:: vanavond zien of het verder gaat.
Ik vind de 1, 2, 3, die bij een test te zien was en op de A, B, C, van Aaf kan slaan tot nu toe de meest sterke hint. Dat is nog wat karig. Als de
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
hint doorzet heb je een heel sterke te pakken.
« Laatst bewerkt op: 16-01-2014, 11:06:03 door Rat »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Spoilertopic
« Reactie #84 Gepost op: 16-01-2014, 14:10:00 »
Ik vind de 1, 2, 3, die bij een test te zien was en op de A, B, C, van Aaf kan slaan tot nu toe de meest sterke hint.

O, dank je wel. Ik had er nog geen enkele reactie op gehad. (Maar zag wel dat ie nadat ik 'm hier plaatste op andere sites gekopieerd was.)

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #85 Gepost op: 16-01-2014, 15:41:03 »
Nieuw blog over mogelijk afvaller van Buzzcapture

Offline Spork

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #86 Gepost op: 16-01-2014, 16:01:39 »
Ik heb nog even zitten puzzelen en ik denk dat we de afvaller genoemd in dat laatste blog artikel van buzzcapture niet zomaar moeten afschrijven. ik zet het vooralsnog even in spoiler tags

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Als die data kloppen en als ze zelf de column heeft geschreven dan moet ze er vanavond dus uit, want de column is van 25 mei. En als ze er niet uit gaat ga ik lekker terug de Aaftunnel in.
Neither a spoon, nor a fork.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Spoilertopic
« Reactie #87 Gepost op: 16-01-2014, 16:10:40 »
Als die data kloppen en als ze zelf de column heeft geschreven dan moet ze er vanavond dus uit, want de column is van 25 mei. En als ze er niet uit gaat ga ik lekker terug de Aaftunnel in.
Ik blijf het raar vinden..waarom zou Aaf een column schrijven voor een datum die ze al geschreven zou moeten hebben?


Offline deDaan

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #88 Gepost op: 16-01-2014, 16:32:44 »
Ik blijf dat met die columns ook raar vinden. Als Aaf van te voren al columns heeft geschreven, neem ik aan dat ze dit voor de hele opnameperiode heeft gedaan, voor het geval dat ze er al die tijd in zit. Waarom zou ze dan als ze toch eerder naar huis gaat ineens beslissen om toch nog andere columns te gaan schrijven, terwijl ze al columns had opgestuurd?

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #89 Gepost op: 16-01-2014, 16:58:23 »
Als die data kloppen en als ze zelf de column heeft geschreven dan moet ze er vanavond dus uit, want de column is van 25 mei. En als ze er niet uit gaat ga ik lekker terug de Aaftunnel in.

Ze concluderen zelf tussen aflevering 2 en 5. Vanavond is de derde... Wat mij betreft mag je dus even wachten voordat je de Aaftunnel weer in mag...

Wel fijn om Tygo definitief af te schrijven. Had ik sowieso al snel tijdens de eerste aflevering gedaan, maar toch...

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Spoilertopic
« Reactie #90 Gepost op: 16-01-2014, 17:32:38 »
Ze concluderen zelf tussen aflevering 2 en 5. Vanavond is de derde... Wat mij betreft mag je dus even wachten voordat je de Aaftunnel weer in mag...

Wel fijn om Tygo definitief af te schrijven. Had ik sowieso al snel tijdens de eerste aflevering gedaan, maar toch...
Eerlijk gezegt vind ik dat we Tygo nog niet definitief kunnen afschrijven en Aaf juist wel...

Tygo kunnen we niet afschrijven om dat die backpackers zeggen dat ze DENKEN Dat ie er uit vliegt.

als mijn data kloppen, en die gegevens van buzzcapture ook, dan moet ze er nu uit vliegen. Anders is het 25 mei en zit ze nog in het spel...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 16-01-2014, 17:41:43 door SomeOne_01 »

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Spoilertopic
« Reactie #91 Gepost op: 16-01-2014, 18:06:12 »
Ik snap echt niet waarom jullie dat column-ding zo raar vinden van Aaf, ook als ze de Mol opnemen hebben ze gewoon vrije tijd en een laptop, columns bij bladen etc (voor het geval jullie niet weten: die worden tegenwoordig ook vaak via de mail doorgestuurd naar de redactie) ze kan dus gewoon daar in Hongkong nieuws via de laptop volgen en columns schrijven/opsturen. Colums gaan niet meer via de hand zoals vroeger.
ja...maar telefoons worden ook ingenomen...dus ik neem aan dat er ook geen contact met de buitenwereld is, om te voorkomen dat er iets uitlekt ;)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #92 Gepost op: 16-01-2014, 18:07:21 »
Eerlijk gezegt vind ik dat we Tygo nog niet definitief kunnen afschrijven en Aaf juist wel...

Tygo kunnen we niet afschrijven om dat die backpackers zeggen dat ze DENKEN Dat ie er uit vliegt.

als mijn data kloppen, en die gegevens van buzzcapture ook, dan moet ze er nu uit vliegen. Anders is het 25 mei en zit ze nog in het spel...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Jij hebt toch andere data als standaard dan die site? Dat verklaart voor jou het verschil... Kun je even uitleggen waarom JW er deze keer of volgende keer uitvliegt? Veel verder dan de muzikale aanwijzing van nu die aan JW gekoppeld kan worden, ken ik niet. Jij bent echter zo stellig dat je haast meer moet weten...

Ik snap echt niet waarom jullie dat column-ding zo raar vinden van Aaf, ook als ze de Mol opnemen hebben ze gewoon vrije tijd en een laptop, columns bij bladen etc (voor het geval jullie niet weten: die worden tegenwoordig ook vaak via de mail doorgestuurd naar de redactie) ze kan dus gewoon daar in Hongkong nieuws via de laptop volgen en columns schrijven/opsturen. Colums gaan niet meer via de hand zoals vroeger.

Nou, denk niet dat de kandidaten veel de ruimte hebben om met een laptop bezig te zijn. Denk dat de productie het geen eens goed vindt als ze die mee nemen eerlijk gezegd... Al kan het best eens zijn dat de site het verkeerd heeft met de begindatum, en dat Aaf wel van te voren beschikte over deze gegeven. Dat zou voor mij de enige verklaring zijn om niet te geloven in de info van die site betreft Aaf.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Spoilertopic
« Reactie #93 Gepost op: 16-01-2014, 18:16:53 »
ja...maar telefoons worden ook ingenomen...
Volgens mij doen ze dat allang niet meer. Marc-Marie had destijds ook gezegd dat hij probeerde Yvon op een verkeerd spoor te brengen door zijn telefoon te laten slingeren.

[...] ze kan dus gewoon daar in Hongkong nieuws via de laptop volgen en columns schrijven/opsturen.
Kan wel, maar de vraag is of ze dat wel wil. Je zit zo in dat molspel, als je dan tussendoor ook nog eens Nederlands nieuws (dat is al moeilijk genoeg in het buitenland, kan ik je wel vertellen) en tweets moet gaan volgen en daar een weldoordachte column over moet breien, lijkt me toch iets te ondoenlijk.
The British are not impressed.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Spoilertopic
« Reactie #94 Gepost op: 16-01-2014, 18:20:28 »
Graag weer ::ontopic:: hier :)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Spoilertopic
« Reactie #95 Gepost op: 16-01-2014, 18:57:41 »
Jij hebt toch andere data als standaard dan die site? Dat verklaart voor jou het verschil... Kun je even uitleggen waarom JW er deze keer of volgende keer uitvliegt? Veel verder dan de muzikale aanwijzing van nu die aan JW gekoppeld kan worden, ken ik niet. Jij bent echter zo stellig dat je haast meer moet weten...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
edit: voor dolfie mij er uitkicked: ik was bezig met deze reactie en dacht er nog even over na, toen ik postte zag ik pas de on-topic weer, dus als iemand hier op wil reageren doen we dat wel even via privebericht

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #96 Gepost op: 16-01-2014, 22:20:54 »
Die was al gepost. Buzzcapture had die gevonden (en het scheen al eerder bekend te zijn, maar nu kwam het weer naar voren). Maar de vraag of de info van Buzzcapture wel/niet waar is, is blijkbaar te offtopic om te behandelen.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #97 Gepost op: 17-01-2014, 07:53:04 »
Bal gehakt is gaan puzzelen met de cijfers en letters die in de leader op een raam te zien zijn. Het lukt hem om op "Aaf is de Mol" uit te komen.
 
Dat is al meerdere keren op het forum geplaatst en er is toen ook opgemerkt dat de manier van puzzelen niet logisch is (de ene keer links, de andere keer rechts, de andere keer weer naar boven). Het lijkt mij daarom geen hint.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Spoilertopic
« Reactie #98 Gepost op: 17-01-2014, 09:06:06 »
Bovendien good-riddance, als je iets van www.wieisdemol.net kopieert (zag ik je ook in andere topics doen), zou je dat er dan bij willen zetten? :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #99 Gepost op: 17-01-2014, 16:48:51 »
Ik voel weer een mooi Dio-momentje aankomen  ::rofl:: Zou de productie opnieuw zo )*(^(*&%*^$ zijn om gewoon de komende afvaller te laten zien?

Voor de nieuwkomers: toen met Dio was er ook een vooruitblik enw erd een rood scherm getoond, toen had iemand hier op het forum (Jelsir?!) een ingezoomd screenshot in HD hier neergezet en ontwaarde ik dat de balk wit was, alleen op de start van de regel een heel kort stukje grijs. Daar pasten hooguit 3 a 4 letters in dus was het snel bekeken dat daar Dio moest staan.

Ook herinner ik mij dat het rood wel heel slordig was ingekleurd op enig moment. Dat was dacht ik toen een afleidingsmanoeuvre maar het werd toch rood. Ben benieuwd of er nu weer iemand in slaagt zo'n HD te maken?! Kunnen we weer zien hoe we gemanipuleerd worden ::regenboog::
« Laatst bewerkt op: 17-01-2014, 16:50:22 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)