Misschien moeten we wel alleen kijken naar de 5e titel? Dat getal komt immers vaak terug...
Hoop dat dit niet heel stom klinkt, maar ik heb iig mijn mening even kunnen geven over wat ze voor mij betekenen.
Ik vind het ook zo gek nog niet.
Was al aan het twijfelen of ik het hier ging posten of niet omdat ik (zelfs vanuit mijn Freek tunnel) nog steeds niet helemaal achter de theorie sta. Maar met deze link naar de titel van aflevering 5 ga ik het toch maar doen...
De titel van aflevering 5 is een heilige aanwijzing.
Laatst las ik in het Freek topic op de WIDM site een theorie over de sterren die we de laatste afleveringen vaak zien. Daar oppert iemand dat de sterren verwijzen naar het (Bijbelse) verhaal van de musical Joseph (waar de 11 broers in de dromen van Joseph (het hele verhaal draait om die dromen) als sterren voor hem buigen) ik vond het eerst nogal vergezocht maar ben naar aanleiding van die post de muziek van Joseph gaan luisteren waardoor het in elk geval aannemelijker werd.
Wat me (nog steeds) tegenhoudt aan deze theorie is dat het programma bij mijn weten meestal niet van die directe links naar het normale werk van de mol maakt. Anyway het valt niet te ontkennen dat die sterren een prominente rol spelen in de verhaal van Joseph en dat we sinds aflevering 6 vaak sterretjes zien. Vraag me alleen af, zijn die sterren daar voor de opnames opgehangen of is dat gewoon iets wat gebruikelijk is in de regio waar we nu zijn?
Edit: Typo