Ik heb ook een idee over de fotoklikgeluiden, ik kom er alleen niet uit. Willen jullie eens meedenken?
Volgens mij is er dit seizoen nog helemaal geen hint te halen uit eerste letters van het een of ander (tweets, dagboek van de mol, letters van aangeklikte vragen o.i.d.) of uit een code. Ik denk dat de makers toch wel iedere keer iets nieuws willen proberen. We hebben de afgelopen jaren o.a. de cijfers van Inge I gehad, de letters van de vragen bij Jon (die leidden naar een website met foto) en de priesterhint bij Kees.
Nu hebben we fotoklikgeluiden. Maar wat moeten we ermee? Ik denk dat de mol misschien deze foto's heeft gemaakt, samen met een paar leuke selfies, en de hele handel op Instagram heeft gezet.
Ik heb al van alles geprobeerd qua codes en letters om een instagramaccount te vinden waar deze foto's opstaan – en hopelijk ook een foto van de mol. Maar ik heb nog niets gevonden.
Edit: Al gezocht op eerste letters van de afleveringstitels, eerste letters van de afvallers, eerste letters van het dagboek van de mol, de usual suspects als widm, widm14, widm2014 e.d.