Auteur Topic: Reality tv: Sterrenbeurs  (gelezen 8962 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Reality tv: Sterrenbeurs
« Gepost op: 15-09-2003, 11:29:59 »
Gisterenavond is op de Sterrenbeurs launchparty de Sterrenbeurs officieel van start gegaan. Er wordt al volop aandelen gekocht en verkocht en morgen (dinsdag) is om 20.30 de eerste uitzending van 't programma op SBS6.

In dit topic kun je alles wat met 't programma Sterrenbeurs te maken heeft bespreken. Welke BN-ers doen 't goed en welke juist niet? Heb je zelf aandelen gekocht? Wat is de verwachting voor de toekomst?

(voor verdere info over Sterrenbeurs, zie www.sterrenbeurs.nl)

Edit: ik heb net al gezien dat onze Angela in de lift zit en 'n vrij hoge notering heeft!  :D
« Laatst bewerkt op: 8-10-2003, 15:00:36 door Han13 »

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
Re:Sterrenbeurs
« Reactie #1 Gepost op: 16-09-2003, 11:10:21 »
Nou, ik wilde eraan meedoen, maar ik heb geen zin om per ontvangend sms-bericht over mijn 'ster'/aandelen ruim 70 cent te gaan betalen. Dus ik doe er niet aan mee en ga het ook niet volgen. Op dinsdagavond zijn er wel leukere programma's op tv... Geldklopperij noem ik dit  >:(
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Madcat

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 16-09-2003, 11:19:41 »
Nou, ik wilde eraan meedoen, maar ik heb geen zin om per ontvangend sms-bericht over mijn 'ster'/aandelen ruim 70 cent te gaan betalen. Dus ik doe er niet aan mee en ga het ook niet volgen. Op dinsdagavond zijn er wel leukere programma's op tv... Geldklopperij noem ik dit  >:(

Ik moet zeggen dat ik de Sterrenbeurs-site nog niet echt bekeken heb, maar je bent toch niet verplicht om je mobiele nummer door te geven?  ???

Zo'n SMS-dienst lijkt me alleen maar een extra aangeboden dienst, voor de die-hard Sterrenbeurs-fan (als die tenminste bestaan :) )  Uiteraard bedoeld om extra geldstromen te genereren voor SBS en Endemol, maar dat is ook vrij logisch voor een commercieel bedrijf...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 17-09-2003, 16:31:06 »
Je moet je aanmelden via sms, dus ze hebben meteen je nummer. Dat is wel heel jammer... anders had ik gerust meegedaan!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 17-09-2003, 16:37:57 »
Ik had misschien ook wel 'n gokje gewaagd als 't gewoon gratis was om mee te doen, maar de laatste tijd wil ieder programma op de commerciele zenders helaas alleen maar geld verdienen aan de kijker.  :(

Maar goed, gisteren was dus de eerste uitzending. Ik heb 'm gemist, omdat ik was sporten, maar ik lees overal dat 't 'n enorme teleurstelling was. MediaWatchers schrijft er 't volgende over:

De veel gehypte eerste tv-uitzending van Sterrenbeurs was een grote teleurstelling. Het was voornamelijk een wirwar van te snel bewegende beelden en vervelende muziekjes. De informatiewaarde was nul, omdat alle benodigde info is sneller en overzichtelijker op de internet-site te vinden is. Qua amusement had het programma niets te bieden, terwijl de chemie tussen Curry en Ten Brink ook nog eens volledig ontbrak. Ze zaten er als houten klazen bij en lazen hun autocue op, er was niks spontaans of zelfs maar grappigs bij. Waardeloos!

Ik had 't gisterenavond opgenomen en was van plan 't nog te gaan kijken, maar ik denk eerlijk gezegd dat ik dat maar laat zitten.  :-\

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #5 Gepost op: 17-09-2003, 21:13:35 »
Ik had toevallig een klein stukje gezien (was aan het zappen) en ik moet zeggen dat het idd best slaapverwekkend was :-X
Zag je al die BNners blij zijn dat ze erbij zaten, Jody Bernal (wie? ;D) vond het weer jammer dat hij er niet bijzat enzo. Eh, nou, dat waren zo'n beetje de "hoogtepunten" ::)
En de combi Curry en Brink was echt, nou hoe zou ik het zeggen... ze konden geen slechter stel kiezen zeg maar.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 17-09-2003, 21:51:39 »
Maar goed dat ik m'n tijd dan niet heb verspild met die uitzending te bekijken.

Ik voorspel bij deze dat Sterrenbeurs de flop van 't jaar wordt.  :-X

Jody Bernal (wie? ;D)

Dat is toch die jongen, die zo gek was om met de jonge uitvoering van Patty, luisterend naar de naam Prescil, 'n duet te willen gaan opnemen?  ;D
« Laatst bewerkt op: 17-09-2003, 21:53:14 door Han13 »

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 18-09-2003, 01:08:26 »
Jody Bernal (wie? ;D)

Jody van Jody en het hertenjong? Ik heb nooit zijn achternaam geweten!
Hoe is het nu met hem en is dat hertenjong ooit nog oud geworden?

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #8 Gepost op: 18-09-2003, 12:44:50 »
(was aan het zappen)

Jaja, Tijgertje  :P maar het is ook wel logisch dat je je ervoor schaamt.

Ik had graag het chick-pakket besteld (gezusters Schuurman, meisje Meis, Froukje de Both en Daniëlle Overgaag) maar nee, het lokt me toch niet zo.  :-\

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 19-09-2003, 13:52:51 »
En de combi Curry en ten Brink was echt, nou hoe zou ik het zeggen... ze konden geen slechter stel kiezen zeg maar.

Robert is echt moeilijk te vermijden televisietuig geworden. Zijn we eindelijk van Fred Oster en Frank Masmeiert verlost.... krijgen we deze kneus.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 19-09-2003, 13:56:28 »
Robert is echt moeilijk te vermijden televisietuig geworden. Zijn we eindelijk van Fred Oster en Frank Masmeiert verlost.... krijgen we deze kneus.

Onkruid vergaat niet...

En ik word er een beetje ziek van dat als je een film kijkt op sbs6, dat je dan iedere keer zo'n idioot ding van Sterrenbeurs er tussendoor krijgt. Wat boeit mij dat nou?

Gister stond trouwens in de Sp!ts dat er maar 318.000 kijkers waren... en dat wijten ze aan AC Milan-Ajax... Ja, daar zal het aan liggen ::)

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11 Gepost op: 19-09-2003, 14:10:52 »
Ik sluit me uiteraard aan bij jullie, ik heb ook geen zin om ongevraagd per dag 70 cent of 1,40 kwijt te zijn aan junk-mail. Het hele idee is op zich wel grappig, maar het programma lijkt wel om het sms-sen heen ''gebouwd'' te zijn, in plaats van dat het sms-sen een ondersteundende functie aan het programma kan bieden. Af en toe een sms-je is niet zo'n ramp, maar ze blijven je dus bestoken met dit soort ongein.

Ik heb ook gestemd om Angela in de top 150 te krijgen, en kwam er ook achter dat je voor het aanmelden je mobiele nummer moest prijsgeven, en dat je voor je aanmelding (ik kreeg te lezen dat het 25 eurocent was) meteen geld kwijt was.

ZIJ willen dit programma op tv brengen, waarom  moeten WIJ daar dan voor betalen? Ze krijgen toch genoeg reclame-inkomsten van de adverteerders?

Offline Madcat

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 19-09-2003, 14:47:04 »
ZIJ willen dit programma op tv brengen, waarom  moeten WIJ daar dan voor betalen? Ze krijgen toch genoeg reclame-inkomsten van de adverteerders?
Nou, met 318.000 kijkers niet denk ik zo  ;D

Maar ik zie dit programma ook niet zo heel snel een succes worden, heb dinsdag 5 minuten van het programma gezien, en dat was echt saaier dan saai. En die SMS-aanpak vind ik ook niet zo slim van ze, als ondersteunende dienst bij een succesvol programma kunnen ze daar genoeg geld mee verdienen (kijk maar naar Idols), maar op deze manier doen er denk ik weinig mensen mee.

Overigens vind ik Robert ten Brink wel een van de betere presentatoren van Nederland, wat mij betreft morgen ze eerder die Adam Curry van het scherm gooien. Laat die vent zich maar met z'n helikoptertjes bezig houden!  :)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #13 Gepost op: 19-09-2003, 22:49:19 »

Overigens vind ik Robert ten Brink wel een van de betere presentatoren van Nederland, wat mij betreft morgen ze eerder die Adam Curry van het scherm gooien. Laat die vent zich maar met z'n helikoptertjes bezig houden!  :)

Ik vind ze beiden niet echt slecht ofzo maar die combi wel, ze passen gewoon niet bij elkaar.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #14 Gepost op: 20-09-2003, 00:14:25 »
bedenk wel dat de basis van commercie de jeugd is en wat doet de jeugd volgens de staistieken 25% vad de dag

SMS en.

Verder zullen er -net als bij een programma als Idols- duizenden mensen herhaaldelijk sms en om hun ster maar omhoog te krijgen etc. En tv flop , maar financieel een flop, ik denk het niet, maar ik hoop het wel
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 29-09-2003, 18:26:01 »
Ik denk dat er een krach aankomt!
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline sjulie

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 29-09-2003, 19:19:34 »
De kijkcijfers zijn heel slecht.
Het was net op de tv.
Dussss ...ik heb niks gemist!!!!!

:P

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #17 Gepost op: 29-09-2003, 19:45:46 »
Tja, realitynet had er zelfs geen eens een website voor aangemaakt, moest wel ruk zijn.  ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 29-09-2003, 21:28:24 »
Tja, realitynet had er zelfs geen eens een website voor aangemaakt, moest wel ruk zijn.  ;)

;D ;D ;D

De kijkcijfers zijn idd wel echt heel erg laag deze eerste 2 uitzendingen. Er zijn al geruchten dat 't programma stopgezet gaat worden. En ik denk niet dat iemand 't zal gaan missen.  :-X

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #19 Gepost op: 29-09-2003, 21:32:35 »
Opvolgers genoeg, zelfs eentje die in no time de status van eigen forum heeft bereikt: Masterplan..........

Griezelig en intrigerend tegelijk. Slapeloze nachten staan ons te wachten ;D ;D