Ik vond het wel weer een superleuke aflevering.
ik ook.
Die processie was super voor de kandidaten om mee te maken. Je ziet ze er ook echt van genieten.
De jeep opdracht had je dan geen hogere wiskunde voor nodig, maar gaf toch met portofoons, auto's een paar kleine kansen om te klieren. Daarbij zag het er ook leuk uit en waren de kandidaten ook gewoon blij om even een "testosteron" opdracht te hebben. Suf als je heel simpel naar de opdracht kijkt misschien, maar dan mis je wel heel wat is mijn bescheiden mening.
De laatste opdracht had ik van te voren geïnterpreteerd als een soort "meet-the-mol" maar dat was het niet. Jammer want dat zijn wel leuke beelden (evil kees vorig jaar) maar nu was het vooral een mindgame voor de spelers. Ze moesten wel heel snel denken en doordenken en terugdenken. Wat te doen, waarheid spreken, terwijl je niet eens weet waarom? Wat is dan een verstandige keuze. Je zag ze malen met hun gedachten als ze niet aan de beurt waren en telkens in praten uitbarsten als Art wegging.
Met de beelden hebben we een vooruitblik gekregen op de volgende locaties. Leuk toch ? Een finale vrijstelling, een topito, een gewone vrijstelling en geld hoog in een turbine. Al vast spannend genoeg om twee weken van sport te gaan genieten en dan weer op donderdag er helemaal klaar voor zijn.