noemt zij specifiek als Molkandidaten. Als Harmen de Mol is, zijn er bij deze redenatie meer opties
Volgens mij gaat de redenatie helemaal niet op en moet je het juist omgekeerd bekijken. Dus op wie de kandidaten zitten. Is Harmen dan de mol dan kunnen alleen Davey of Jenny gaan (zoals het nu staat).
Vanuit de mol bekeken is het juist spannend als zij op mensen zitten die eruit gaan. Neem Kees die Ewout als mol had. En dit jaar leek het mij zelfs een hint dat mijn mol's kandidaten steeds rood kregen (JW toen). Dus de mol noemt willekeurig wie, en meestal personen die door totaal verder niemand verdacht worden om de serie zo open en spannend mogelijk te laten lijken. Noem het 'pity-votes'.
Wat dat betreft denk ik eens te meer dat Jenny de mol niet is want zij zit net als de goegemeente al steeds op Jitske en Davey. Harmen is er nu als hoofdverdachte bijgekomen, precies in een fase dat het bij de mol gebeurt. Want die wordt in het begin zogenaamd door niemand verdacht maar later komen er toch verdenkingen. Als volgende week nou nog niemand Jenny verdenkt dan kunnen we haar denk ik gevoeglijk wel afschrijven als molkandidaat.
Hoe dan ook wordt het kiezen of delen voor mij bij de komende exit want als de status quo blijft en noch Davey noch Jenny krijgt rood dan is het juist weer moeilijk om Harmen als mol te blijven zien