Roltrap: Tygo gaf mij twee foute woorden door en ik verbeterde ze niet
Lichtopdracht: 4 flitsen gezien ipv 5. (oh ja, de andere koppels haddn het ook allemaal fout)
Vingerafdruk: Ik koos de verkeerde (voor elke kandidaat was het ook een gok van 1 op 4 geweest)
Wanted: Ik zocht niet eens naar Freek (Briljant !)
Robinson-eiland: Zag dat Tygo actief bezig was en hield hem niet tegen zodat hij honger zou krijgen !?!?
Prima dat je als mol je gedeisd houdt als andere kandidaten de fouten voor je maken. Maar ga dan niet claimen dat dat allemaal deel uitmaakt van je "masterplan".
Ik vind dat je dit toch wel heel subjectief benadert. Geef dan op z'n minst de hele verklaring van de mol weer. Het gaat er immers om wat de mol deed of niet deed, en niet of het gedrag van de kandidaten die actie of houding van de mol overbodig maakte?
Roltrap: Tygo gaf twee foute antwoorden door; de Mol nam die twee foute antwoorden over en liet vijf goed gegeven antwoorden weg.
Lichtopdracht: Mol beweerde 4 ipv 5 flitsen te hebben gezien, waarmee de opdracht hoe dan ook zou mislukken
(het doet er niet toe of de anderen het ook fout hadden)
Vingerafdruk: de Mol koos de verkeerde vingerafdruk, wat niet moeilijk was, want de Mol had totaal geen goed beeld gekregen van de kandidaten. (Het doet er niet toe dat elke kandidaat de verkeerde keuze had gemaakt)
Wanted: de Mol gaf Freek alle ruimte om zijn opdracht te vervullen. De Mol bevond zich met Tygo als enige op de route van Freek. Had de Mol wel fanatiek gezocht, dan had ze Freek kunnen ontdekken.
Robinson-eiland: de Mol voorzag dat Tygo de meeste problemen zou krijgen met niet-eten en speelde dat uit door Tygo hard te laten werken/hem niet te helpen.
Als je zegt dat de molacties niet spectaculair waren dan ben ik dat met je eens, maar ik vind niet dat je kunt zeggen dat ze er niet waren, dat ze hier molacties claimt waar het geluk was door kandidatengedrag.