Lastig:
1) Dennis: tot de finale niet verdacht. Indien Regina was afgevallen voor de finale ipv patrick had niemand hem geraden én toch wel leuke acties
2) George: de eerste die een spelletje speelt gedurende de hele serie.
de derde is moeilijk omdat ik elke mol wel iets hebben vind:
Deborah: de eerste mol, geen vergelijkingsmateriaal en toch knap gedaan én maar 1 persoon op haar
Nico: niet de beste mol, maar toch leuke acties (zandloper, fanfare)
Elise: subtiel bij momenten, soms in-your-face en een fanatieke kandidaat al Ferdi belazeren
Yvon: voor mij niet de beste mol, maar heel veel respect voor haar geniale actie waarbij ze Sander De Heer zo wegspeelde bedonderde
Inge: acteerde en verbijsterde daarmee bijna iedereen behalve de winnaar. vaak goed nagedacht maar pech met een groep die zo
al faalde.
Jon: in het diepe gegooid zonder voorbereiding, leuke acties, niet allemaal even effectief maar vaak goed nagedacht.
Kim: speelde zo met de voeten van een van de fanatiekste en beste kandidaten ooit, maar kreeg na aflevering 1 slechts 1 iemand extra op haar. (Frits en Eric hadden haar al door van afl.1)
Patrick: vertrouwenspersoon, leuke acties maar vaak dwarsgezeten door Art.
A-M: te snel verdacht, had een goede mol kunnen zijn indien ze niet zo snel verdacht was.
Amin: leuke acties (blauwe keet), maar er staat mij niet zoveel bij.
Dan twijfel ik tussen Kees en Milouska
Kees: gedurfd, vriend van iedereen maar was in afl.1 al verdacht bij Paulien en Janine en vroeg volgde Carolien. Indien Janine haar ongeluk niet had gehad, was in afl.8 al alles duidelijk geweest denk ik
Milouska: gedurfd, had geen vrienden maar acteerde zo dom en irritant. Werd niet verdacht terwijl
ze in alles saboteerde. De grootste zwart-wit mol (of je vindt haar top of je vindt haar slecht)
Dan kies ik op 3 toch voor milouska