Een volledige lijst nu met commentaar.
1. George
Zoals ik eerder zei onovertroffen als mol, gedurfde en originele molacties met humor en flair, zijn 'positieve' acties bleken nadelig voor de pot. Pas vlak voor de finale verdacht (ik had het hier totaal mis met mijn mol).
2. Dennis
Uitstekende mol (al verdacht ik hem sinds het begin) met veel prima molacties, werd pas voor het eerst in de finale door een kandidaat verdacht.
3. Kees
Hoewel hij sinds het begin door een kandidaat werd verdacht (en na afl.2 ook door mij) plaats ik hem op 3 vanwege zijn vele gedurfde en soms brutale molacties. Veel liever een mol die risico's neemt dan een afwachtende mol die teert op andermans fouten.
4. Milouska
Vanaf het begin en zeker na de opdracht met de koffers was het mij duidelijk dat Milouska de mol was. Later meer weten te waarderen vanwege de vele molacties (zowat iedere opdracht had ze gesaboteerd) en de wijze waarop ze zich als 'dom' profileerde. Bracht niets in de pot.
5. Elise
Ondergewaardeerd hier, misschien niet vers meer in het geheugen maar toch een prima mol met vele acties en verbaal was ze ook sterk. Bracht zowat niets in de pot.
6. Susan
Toch maar op 6 geplaatst, misschien weinig spectaculaire acties maar geweldige actrice. Werd maar door 2 kandidaten verdacht.
7. Deborah
De eerste mol en dat is altijd moeilijk, ze heeft het erg subtiel moeten aanpakken waardoor haar molacties niet altijd effectief waren. Werd pas in de finale door een kandidaat (en ook door mij) verdacht.
8. Yvon
Zeker geen slechte mol, acteerde goed maar niet iemand die mij veel is bijgebleven. Enkele leuke molacties.
9. Jon
Werd na afl. 7 door iedereen verdacht maar toch geen slechte mol met een aantal leuke, soms gedurfde acties en gevoel voor humor.
10. Patrick
Behoorlijke mol, een aantal goede acties en goed acteerwerk. Een joker geven aan Art vond ik een minpunt alsook zijn te theatrale reactie na het behalen van de vrijstelling.
11. Kim
Molde veel maar soms te opzichtig en niet altijd effectief. Werd al vroeg door een kandidaat verdacht (Frits), vlak voor de finale werd ze door iedereen (en ook door mij) verdacht.
12. Inge
Prima acteerwerk (werd maar door één kandidaat verdacht) maar haar molacties waren mager, te afwachtend en teerde veel op fouten van anderen (met name hulpmol Nadja).
13. Nico
Te afwachtend en zenuwachtig, kopieerde bovendien veel molacties van de Vlaamse mol 2. Zandloper-actie was wel geniaal. Werd al voor de finale door iedereen verdacht.
14. Anne-Marie
Dat was voor mij een afknapper, werd vanaf het begin door vrijwel iedereen verdacht (reden waarom ik haar niet meer zag als mol) en was meer bezig met haar verdenkingen weg te werken dan met mollen. Slechts een paar molacties, teerde vooral op andermans fouten.