Leuke aflevering weer.
Mijn twee hoofdverdachten waren voor de aflevering Jenny en Guido, dus daar heb ik het meeste op gelet.
De afleveringstitel is naar bijna iedereen te herleiden, vanwege het stelen van de gewone jokers en natuurlijk de joker die door Roeland gevonden wordt. Alleen Jitske valt het niet aan te koppelen.
Ik vind Jenny bij de eerste opdracht heel mols door Roeland aan te sporen het flesje met het vraagteken in te leveren, hoewel we nog niet weten wat het betekend. Daarnaast brengt ze volgens mij maar één flesje terug en komt ze net buiten de tijd nog met een tweede flesje aan zetten.
Guido vindt ik niet specifiek verdacht, maar een uitspraak van hem wel. Over dat hij graag voorop loopt, maar dat je soms beter achteraan kan lopen omdat je dan de mol ziet. Harmen en Davey zien Guido voor hen lopen… Is Guido dus de mol. Mogelijk hintje.
Ik vind Jenny ook verdacht doordat en op het moment dat ze jokers terug gaat geven aan Guido. Al houdt ze wel weer de joker van Jan.
Bij de tweede opdracht, bij het vinden van het woord doet Jenny een stap naar achter en zegt dat ze het niet weet. Ik schat haar, misschien onterecht, in als iemand die hier als kandidaat juist wel goed in zou zijn. Jenny is ook degene die de twee molletjes er tussenuit vist. Guido raad het juiste woord, een zeer kandidaatse actie.
Na de executie vind ik wederom Jenny het meest meelevend of geraakt door het vertrek van Jan, hoewel minder als bij de vorige aflevering, maar toch.