Auteur Topic: Wie is de mol? 2015  (gelezen 1054104 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1360 Gepost op: 8-11-2014, 20:44:07 »
Oei. Gaat het wel? Denk om je bloeddruk

Citaat
@SomeOne_01 het was een grapje, ik had dat wel gelezen. Maar omdat iederen daar weer zo lang over doorging, zei ik het maar even kort en krachtig. Ze is geen kandidaat. Ze is niet bekend op de manier waarop de andere bekend zijn.
 
Meeste widm deelnemers zijn uberhaupt niet erg bekend :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1361 Gepost op: 8-11-2014, 22:36:37 »
Ik zie door de bomen het bos al niet meer :o
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1362 Gepost op: 8-11-2014, 23:04:18 »
Niet iedereen stopt elke seconde van zijn vrije tijd in het bekijken van elke twitter of facebook pagina van elke BNer, om te kijken of hij ze misschien niet actief waren in de mogelijke opname periode...

Sowieso snap ik je reacite niet. Wat heeft het opzoeken van kandidaten en opname periode te maken met de opmerking die daar neer zet? Dat Martine van het bloggen geen kandidaat is lijkt me ook best voor de handliggend.

 :-X


Online E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1363 Gepost op: 8-11-2014, 23:16:00 »

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

De mysterieuze mond lijkt er niet in te zien, zou de productie dat dan erin gemonteerd hebben? Verder is het volgens mij wel de juiste boom, misschien heb je het alleen vanuit een andere hoek gefotografeerd dan het orginele WIDM-beeld ervan. Kan iemand verder uitzoeken wat op die andere bomen staat geschreven?

Die "mysterieuze mond" is gewoon te zien hoor, op de plek waar bij mij de pijl staat (voor referentie kun je ook de omcirkelde ingekerfde U terugzien in zowel de foto uit het filmpje als in deze foto. Er is dus echt niks aan geshopt hoor :P

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1364 Gepost op: 8-11-2014, 23:21:10 »
Zijn we nou op zoek naar een boom, of naar een vrouw? ::rofl:: ::rofl::

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1365 Gepost op: 8-11-2014, 23:28:55 »
Zijn we nou op zoek naar een boom, of naar een vrouw? ::rofl:: ::rofl::

Nou, volgens mij op zoek naar dingen die er niet zijn.....
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1366 Gepost op: 8-11-2014, 23:38:17 »
Slaan jullie niet een klein beetje door nu jullie zowat een vrouw gaan zien ipv een boom?  :P #dtv
I will follow my inner gold

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1367 Gepost op: 8-11-2014, 23:53:52 »
half december op z'n vroegst.

edit: De vrijwilligers van deze site, zijn namelijk op dit moment bezig met Expeditie Robinson en aangezien alle deelnemers nog niet bekend zijn, er nog geen officiële perspresentatie is geweest en het nog 2 maanden duurt tot het programma begint lijkt me dat ruimschoots op tijd.
« Laatst bewerkt op: 8-11-2014, 23:56:53 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1368 Gepost op: 8-11-2014, 23:54:46 »
Vandaar dat ik ook zei: waarschijnlijk heeft die gewoon de boom gefotografeerd vanuit een andere hoek. Hij staat er dus toch. Dan kunnen we daaruit concluderen, dat er waarschijnlijk geen aanwijzing in het filmpje van Pieter zit? En toch... denk ik dat die datum bij dat onder-de-grond-lopende-poppetje er niet voor niks staat.

::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Het ging over-het-terugkomen op het filmpje van Pieter omdat er iets moest worden uitgezocht met betrekking tot de locatie. Het stond dus los van de zoektocht naar de volgende vrouwelijke deelnemer. Maar kan me voorstellen dat het ietswat hilarisch overkomt, als het lijkt alsof we in bomen vrouwen gaan zien ::rofl::

En inderdaad, doorslaan doen we zowiezo... tot 1 Januari wachten gaat hem niet worden >:D

 ::rofl:: nou succes nog met alles uitpluizen, ik lees lekker mee en heb enorm veel zin in 1 januari  :D
I will follow my inner gold

Online E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1369 Gepost op: 8-11-2014, 23:55:05 »
En toch... denk ik dat die datum bij dat onder-de-grond-lopende-poppetje er niet voor niks staat.


Dat is geen datum, dat is gewoon om aan te geven welk van de 25 waar is wallys het is die geschilderd zijn in heel Nijmegen

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1370 Gepost op: 9-11-2014, 00:25:30 »
Voor de Wally-liefhebbers maar even geGoogled: https://nl-nl.facebook.com/Waariswallynijmegen
The British are not impressed.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1371 Gepost op: 9-11-2014, 00:41:20 »
Misschien moet je nu gewoon lekker gaan slapen GR. Je lijdt aan waanideeën....
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1372 Gepost op: 9-11-2014, 08:05:57 »
ja wat die boom en wally betreft denk ik ook dat mensen er te ver in gaan. maar goed...niets is wat het lijkt bij widm het zou zomaar kunnen. Hou dat filmpje in je achterhoofd en wie weet duikt ineens tijdens de serie een mogelijke hint op die hier verband mee houd. en wat betreft je tweede alinea, ook mee eens. oke ik wordt ook wel eens een tikkeltje chagrijnig omdat mensen dan voor mijn gevoel mijn posts niet goed lezen ;) maar uiteindelijk moet je daar niet te veel van aantrekken eigenlijk. het is iig niet dat ik jullie persoonlijk niet mag ofzo ;) maar we raken off topic zo. laten we ons weer bezig houden met wie vanavond bekend gemaakt gaat worden.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1373 Gepost op: 9-11-2014, 08:38:08 »
Notabene de persoon die dat schrijft heeft als bijschrift 'Aardig zijn kost niks' maar even ter serieuze toelichting: of iets 'waanideeën' waren kun je pas met 100% zekerheid vaststellen/concluderen NA het uitgezonden seizoen. Als in het seizoen geen roze hoed en wit pak ergens tevoorschijn komt, dan kan uitgebreid gelachen en geconcludeerd worden, tot die tijd echter kan de term 'waanidee' evengoed een ongefundeerde aanname zijn. Details vorig jaar bleken i.i.g uitvoerig te kloppen achteraf. Als je echter, puur en alleen specifiek doelde op het excessief absurde speuren naar de boom/de mogelijke aanwijzingen in Pieter's filmpje, daarmee ben ik het wel eens hoor, daarin zal inderdaad geen échte boodschap zitten. Maar bij WIDM ga je nou eenmaal overal mogelijkheden in zien. Heb i.i.g het een en ander ge-delete.

Vind het wel jammer dat het me op ieder platform opvalt dat sommigen al (bij voorbaat) vallen over alles wat iemand post, puur omdat ze die persoon in kwestie vaak persoonlijk niet mogen, dat heeft niks meer met inhoudelijke discussie te maken maar met pure subjectieve, persoonlijke rancune of afkeur tegen iemand. Vind het nogal kinderachtig.


Het gaat echt niet over persoonlijk niet mogen. Ik kan mij gewoon voorstellen dat de moderators dit topic haten, ze moeten namelijk alles lezen. Als ze dan dingen moeten lezen over bomen die al dan niet vrouwelijk zijn, begrijp ik echt HAAR frustratie. Ik zoek ook graag mee naar hints etc maar jullie zoeken het net dat stapje te ver.
« Laatst bewerkt op: 9-11-2014, 11:16:30 door Molbelg »
#teamamaimiljaarde

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1374 Gepost op: 9-11-2014, 10:10:14 »
Het gaat echt niet over persoonlijk niet mogen. Ik kan mij gewoon voorstellen dat de moderators dit topic haten, ze moeten namelijk alles lezen. Als ze dan dingen moeten lezen over bomen die al dan niet vrouwelijk zijn, begrijp ik echt zijn frustratie. Ik zoek ook graag mee naar hints etc maar jullie zoeken het net dat stapje te ver.

Amen!!!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1375 Gepost op: 9-11-2014, 11:12:27 »
Dolfie is een vrouw hoor Molbelg ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1376 Gepost op: 9-11-2014, 11:15:44 »
Dolfie is een vrouw hoor Molbelg ;D
::rofl:: sorry dolfie  ::schaam::
#teamamaimiljaarde

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1377 Gepost op: 9-11-2014, 11:18:41 »
Als crewleden en moderators van de grootste WIDM-fansite het echt niet leuk meer vinden of zelfs "haten" om de berichten in het WIDM 2015 topic te moeten lezen dan kunnen ze er beter mee stoppen. Ook hele vergezochte of absurde theorieën horen voor sommige mensen bij het spelletje, ook voor dat al op tv is. Als je dat frustreert kan je er beter de humor van proberen in te zien. Op een vriendelijke manier naar je leden toe. Een knipoogje is vaak al voldoende. ;)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1378 Gepost op: 9-11-2014, 11:20:20 »
Ik zie de humor er helemaal van in ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1379 Gepost op: 9-11-2014, 11:22:02 »

Genoeg hierover weer denk ik maar.
We gaan terug naar wie is de mol 2015 als jullie het niet erg vinden ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.