Auteur Topic: Wie is de mol? 2015  (gelezen 1053962 keer)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1540 Gepost op: 11-11-2014, 18:43:33 »
Ja maar inclusief of exclusief WIDM Junior? :P
Inclusief :P want die viel in hetzelfde seizoen  ::tandpastasmiley::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1541 Gepost op: 11-11-2014, 18:49:42 »
Tuurlijk, maar molloten denken nou eenmaal wel eens iets te ver door. ;D
IETS te ver door, Heinz?

De vraagstelling is echter dubieus. Die moet je tacklen, en dan heb je altijd het goede antwoord.



Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1542 Gepost op: 11-11-2014, 19:21:33 »
Vreemde uitspraak, want sinds wanneer zouden kandidaten als negatief stereotype worden neergezet. Tenzij dit haar mol-strategie was natuurlijk, eentje die er nog niet geweest is in het verleden.

Nee, ze bedoelde gewoon te zeggen, een beetje bitchtyness in WIDM is juist leuk. Zo hadden we vorig jaar Sofie. Ze bedoeld er waarschijnlijk gewoon mee, dat ze fanatiek is, wat ze OOK in de uitzending zei. Dat ze heel fanatiek was, en er echt voor gaat. En dat widm geen spel is om lieve vrienden te maken. Iets in die trend.. ze bedoelde niet dat widm haar negatief gaat neerzetten...

Nu op RTL boulevard, na 7 jaar GTST gaat OF Gigi Ravelli OF Marjolein Keuning de serie verlaten.

Mocht het Gigi zijn,wie weet is ze alsnog de laastet kandidaat en slaat de hint op Lorena's.?
« Laatst bewerkt op: 11-11-2014, 19:26:37 door ramonmol »

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1543 Gepost op: 11-11-2014, 19:25:52 »
Nee, ze bedoelde gewoon te zeggen, een beetje bitchtyness in WIDM is juist leuk. Zo hadden we vorig jaar Sofie. Ze bedoeld er waarschijnlijk gewoon mee, dat ze fanatiek is, wat ze OOK in de uitzending zei. Dat ze heel fanatiek was, en er echt voor gaat. En dat widm geen spel is om lieve vrienden te maken. Iets in die trend.. ze bedoelde niet dat widm haar negatief gaat neerzetten...

Ik vond haar een beetje een kruising tussen paulien en sofie. Maar denk dat ze teveel stress heeft om een mol te zijn.
#teamamaimiljaarde

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1544 Gepost op: 11-11-2014, 19:59:21 »
denk je?

Ik denk van niet. Denk dat mensen zoals Carolina/Martine die zelf aangaven het programma wel te kijken maar niet als die hard.. minder stress hebben met 'de mol' zijn dan mensen als Rik of Evelien die echt DIE hard fans zijn van het programma volgens hun zelf, dan weet je net iest meer van het programma en de druk daarvan. Bij Susan dacht ik vorig jaar ook dat ze daar te gestresst van zou worden, maar misschien was ze juist een van de weinige die het programma de jaren ervoor niet als die hard had gekeken, wat het misschien net iets minder moeilijk maakt qua druk op je..

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1545 Gepost op: 11-11-2014, 20:35:32 »
kunnen nu die oude jokers gedoneerd worden aan Serious Request?
Denk dat ze per stuk wel wat opleveren..

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1546 Gepost op: 11-11-2014, 20:40:22 »
kunnen nu die oude jokers gedoneerd worden aan Serious Request?
Denk dat ze per stuk wel wat opleveren..
misschien is dat de introductie van een nieuwe, net als de zwarte..het is volgens mij nog niet eens zeker of ze voortaan nieuwe vrijstelling schijfjes hebben.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1547 Gepost op: 11-11-2014, 20:48:02 »
Gigi heeft gezegd nu 6 weken vrij te zijn ivm het verlaten van GTST. Dus lijkt me sterk dat ze een kandidaat is.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1548 Gepost op: 11-11-2014, 22:04:31 »
Hmm.. Ik ben ook geen fan van deze nieuwe joker...

Echt niet? Ik vind 'm erg mooi  ::ok::
Ik hou van vernieuwing.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1549 Gepost op: 11-11-2014, 22:13:32 »
Ik vind hem ook mooi :)
#teamamaimiljaarde

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1550 Gepost op: 11-11-2014, 22:22:23 »
Echt niet? Ik vind 'm erg mooi  ::ok::
Ik hou van vernieuwing.

Tja, ik vind 'm zo kaal en.. slordig? Ik weet er even geen beter woord voor

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1551 Gepost op: 11-11-2014, 23:18:49 »
Het is i.i.g een man, althans of het moet al een slanke vrouw met korte haren zijn:
Gaan we nou uitvogelen wie die kapper nou is, of gaan we uitvogelen wie de laatste kandidate (vrouw) is van wie is de mol 2015? ;D :P

die kapper is overduidelijk een man. ik heb die foto van good riddance eens geinvert. man heeft een rode trui aan heel kort kapsel, dan wel kaal.

en die gene die hij aan het bewerken is, is een vrouw. en die haardos lijkt er op dat het idd margriet van der linden is.

« Laatst bewerkt op: 11-11-2014, 23:23:54 door SomeOne_01 »

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1552 Gepost op: 11-11-2014, 23:23:47 »
zucht..


 ::)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1553 Gepost op: 11-11-2014, 23:25:50 »
ik zie dat er inmiddels meer gepost is: zie mijn vorige reactie, de ge inverteerde foto.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1554 Gepost op: 11-11-2014, 23:26:59 »
Foto staat een paar pagina's terug al gepost.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1555 Gepost op: 11-11-2014, 23:29:53 »
Foto staat een paar pagina's terug al gepost.
zie het nu pas. beetje lastig spitten zo als je ook nog een druk leventje hebt ;) maar goed bij deze dan nog eens, voor wie het gemist heeft.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1556 Gepost op: 11-11-2014, 23:33:34 »
Wel grappig dat de broer van Carlo Boshard de foto gemaakt heeft ::rofl::

Maar ik donk dat de deelnemer vrij duidelijk is nu, dus toch Margriet van der Linden? Aan het haar kan het ook nog Hans Klok zijn.
ja maar gezien het aantal mannen op al 5 staat denk ik niet dat het hans klok is....of hans klok is eigenlijk een meisje?

enne carlo boshard? hoe weet je dat? denk je dat hij die kapper is? of heb ik nog iets gemist?

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1557 Gepost op: 11-11-2014, 23:39:49 »
Goed lezen, de broer van Carlo Boshard stond er, die lijkt enorm op de man op die foto, was uiteraard een grapje, het zal hem uiteraard niet zijn. Dan het antwoord op je tweede vraag: Hans Klok is een man, voor zover ik weet. Maar wanneer maken ze de 10e kandidaat nou definitief bekend? Ik las hier gisteren ergens dat het vandaag waarschijnlijk in een programma bekend zou worden gemaakt, maar heb niks voorbij zien komen.
ja de broer van, dat bedoelde ik. laat, moe hatseflats. hans klok is idd een man, maar aangezien iedereen (ook op de facebook reacties onder de video op de officiele wie is de mol pagina op de een of andere manier maar blijven hopen dat het 6 mannen en 4 vrouwen gaat worden (en dus hans klok opnoemen, waarschijnlijk omdat ze het niet goed gevolgd hebben wie er allemaal al mee doen ofzo) maar ga er vanuit dat dat ook een grapje was ? :P

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1558 Gepost op: 11-11-2014, 23:46:04 »
Niet iedereen zal misschien het vrouw-man-aantal tellen dus noemen ze misschien gewoon BN'ers op die ze mogelijk herkennen in het haar. Maar inderdaad zoals je zegt, volgens mij hebben ze altijd een gelijk vrouw-mannen-aantal dus het lijkt me vrij waarschijnlijk dat het een vrouw gaat zijn. Maar wanneer word het dus bekend gemaakt? Vandaag zowiezo niet meer neem ik aan, het is al 223:43.
als ik kijk naar de andere hints, dan zit daar 1 tot 3 dagen tussen, maandag een dingetje, vandaag een dingetje, ik gok morgen. maar waar? of gaan ze het toch geheimhouden tot de perspresentatie? :P zou ik wel een stuntje vinden hoor :P ik ben een tukkie doen...
« Laatst bewerkt op: 11-11-2014, 23:48:20 door SomeOne_01 »

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1559 Gepost op: 12-11-2014, 10:22:26 »
Goed lezen, de broer van Carlo Boshard stond er, die lijkt enorm op de man op die foto, was uiteraard een grapje, het zal hem uiteraard niet zijn. Dan het antwoord op je tweede vraag: Hans Klok is een man, voor zover ik weet. Maar wanneer maken ze de 10e kandidaat nou definitief bekend? Ik las hier gisteren ergens dat het vandaag waarschijnlijk in een programma bekend zou worden gemaakt, maar heb niks voorbij zien komen.

Weet je dat dat ook direct door mijn hoofd heen schoot dat het wel eens Ron Boshard zou kunnen zijn. En waarom zijn we perse op zoek naar een vrouw? Gezien "trust nobody" in het filmpje voor komt zou het misschien nog een extra man kunnen zijn  ::vergroot::