Auteur Topic: Wie is de mol? 2015  (gelezen 1053701 keer)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1820 Gepost op: 24-11-2014, 13:12:56 »
En hoe gaan we dat programma dan noemen? ::)
Wie is de Mol is het dan niet meer iig.
De mol 2.0 :P haha

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1821 Gepost op: 24-11-2014, 14:22:53 »
En hoe gaan we dat programma dan noemen? ::)
Wie is de Mol is het dan niet meer iig.

Wie is niet de mol??  ;D :P

Tja uit het verleden is gebleken dat de programmamakers wel eens naar de fans hebben geluisterd dus je weet maar nooit waar al onze hersenspinsels naar leiden ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1822 Gepost op: 24-11-2014, 14:49:57 »
En hoe gaan we dat programma dan noemen? ::)
Wie is de Mol is het dan niet meer iig.
Wie zijn de mollen duh
#teamamaimiljaarde

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1823 Gepost op: 24-11-2014, 17:02:06 »
First off, al mijn opgespaarde Toprakcredits gaan naar RAMONMOL die uiteindelijk subliem voorspeld heeft.

Verder wil ik nieuwe credits verdienen op het land. En Erika op reis gaat er VANAVOND heen. Dus wil je het Molland alvast bestuderen, dan moet je NPO 1 kijken!


  ::bravo::

Op twitter is nu een filmpje online gegaan van Evelien Bosch, ze heeft met een eigen camera backstage op de persdag gefilmd. Duurt maar 2 minuten maar toch leuk!!!!

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1824 Gepost op: 24-11-2014, 17:28:30 »
Mindfuck ramon = ramonmol
#teamamaimiljaarde

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1825 Gepost op: 24-11-2014, 18:00:45 »
En hoe gaan we dat programma dan noemen? ::)
Wie is de Mol is het dan niet meer iig.
Gewoon 'Wie is de Mol' anders is de twist al geen twist meer  ::tandpastasmiley::
Ze zullen het wel nooit doen, maar het zou een leuke stunt zijn.

Trouwens:

In dat filmpje over de persdag, daar wordt Evelien wel erg verdacht neergezet mede door de montage.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1826 Gepost op: 24-11-2014, 18:56:13 »
Wie is de Mol moet nooit twee mollen krijgen in mijn ogen. Gaat geheel tegen het concept in en kan tevens slecht uitpakken bij de niet-molloten en bij mij. Bovendien zullen de makers het nu ook zeer moeilijk krijgen voortijds en destijds en als laatste vind ik dat voor Wie is de Mol zo'n twist wel een beetje te ver gaat hoor...
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1827 Gepost op: 24-11-2014, 19:07:38 »
Topfilmpje! ::bravo::
...óf niet!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1828 Gepost op: 25-11-2014, 01:17:01 »
Mindfuck ramon = ramonmol

Sorry, al mijn vrienden incl mezelf moesten eigenlijk heel hard lachen om die naam, die ik 2 jaar geleden gewoon random heb bedacht toen ik op dit forum kwam. Maar mijn echte naam is Rämon en ik vond het een beetje vreemd hahaha.

Sorry voor de mindfuck, maar ik dacht dan zijn mensen al scherp voor het nieuwe seizoen.
Nog 1 dikke maand wachten  ???

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1829 Gepost op: 25-11-2014, 12:05:56 »
Kreeg helemaal kriebels van de intro haha, ik dacht, zou ze echt een piepklein stukje van aflevering 1 laten zien? maar helaas  ;D

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1830 Gepost op: 25-11-2014, 12:42:07 »
"Jammer" dat alle kandidaten op de persconferentie waren... nu kunnen we niet strepen ::)

Maar Ajouad heb ik toch alvast gestreept hoor, ik zie 0 molsigheid. Ik zoek de loner en dat is het laatste wat hij is.

Mini-schotje voor de boeg maar op Chris dan :-X.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1831 Gepost op: 25-11-2014, 13:35:18 »
"Jammer" dat alle kandidaten op de persconferentie waren... nu kunnen we niet strepen ::)

Maar Ajouad heb ik toch alvast gestreept hoor, ik zie 0 molsigheid. Ik zoek de loner en dat is het laatste wat hij is.

Mini-schotje voor de boeg maar op Chris dan :-X.

Ik denk dat we ook een beetje moeten kijken naar groepjes. Bijvoorbeeld vorig jaar Susan Visser en Sophie van den Enk die bij Serious Request waren. Achteraf bleek dat ze beide in de finale zaten. Voor dat soort dingen denk ik dat ze niet de gene gaan vragen die als eerste uit het spel lag.

Ik vond dat Rik van de Westelaken best semi hysterisch over kwam in dat filmpje waardoor ik al denk van: Hmm... misschien heeft hij het wel ver geschopt in het spel. Stel dat hij snel uit het spel ligt vraag ik mij af waarom je zo lyrisch bent over een perspresentatie. En dat geldt ook voor Evelien, waarom besluit zij om die perspresentatie op deze manier te gaan filmen ::vergroot::

Just crossing my mind :)
Ik ga nog steeds voor Rik als schot voor de boeg mol

Offline AmbieBambie22

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Trust Nobody...
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1832 Gepost op: 25-11-2014, 16:39:31 »
'De WIDM kandidaten over hun verwachtingen' bekijken op YouTube - De WIDM kandidaten over hun verwachtingen: http://youtu.be/KpbIP0a_y-4

Ben ik de enige de een soort hik hoort in de intro, dus tijdens het mollogo?  ???

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1833 Gepost op: 25-11-2014, 16:46:20 »
Ik vond Rik erg zelfverzekerd. Alsof hij zich veel beter heeft kunnen voorbereiden als andere kandidaten. Net zoals Victor, die als enige aangaf dat hij op de wikipediapaginas van andere kandidaten heeft gekeken. Is hij de mol en wist hij al wie er mee ging?

Ik twijfel tussen Rik of Victor als Schot voor de boeg Mol
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1834 Gepost op: 25-11-2014, 18:10:59 »
Ik vond Rik erg zelfverzekerd. Alsof hij zich veel beter heeft kunnen voorbereiden als andere kandidaten. Net zoals Victor, die als enige aangaf dat hij op de wikipediapaginas van andere kandidaten heeft gekeken. Is hij de mol en wist hij al wie er mee ging?

Ik twijfel tussen Rik of Victor als Schot voor de boeg Mol

Eens! En Chris had ook een beetje een vaag verhaaltje.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1835 Gepost op: 25-11-2014, 19:15:46 »
Ik vond Rik erg zelfverzekerd. Alsof hij zich veel beter heeft kunnen voorbereiden als andere kandidaten. Net zoals Victor, die als enige aangaf dat hij op de wikipediapaginas van andere kandidaten heeft gekeken. Is hij de mol en wist hij al wie er mee ging?

Ik twijfel tussen Rik of Victor als Schot voor de boeg Mol

Alle kandidaten weten van tevoren wie er meegaan. Zo komt het misschien niet over in het filmpje, maar zo is het wel. Iedereen krijgt de kans research te doen, wat Margriet bijvoorbeeld bedoelde was meer een algemene zin' Wie doen er mee? Vind ik ze leuk, vind ik het spel leuk, etc etc' die vragen ging ze voor zichzelf af.. en Viktor had het al puur over het opzoeken, maar denk dat iedere kandidaat wel vantevoren research heeft gedaan. Dat lijkt me logisch.

Ik vind Rik trouwens ook heeeel hysterisch over het spel, op een leuke manier (tot nu toe) maar ik denk niet dat je veel uti die filmpjes kunt halen. Vorig jaar kwam Maurice op mij ook heel zelfverzekerd en gemotiveerd over, en hij lag er als allereerst uit.

Ik kan Margriet en Martine neit peilen, ze hebben als enigste nog niet echt iets losgelaten. Carolina en Chris trouwens ook niet echt maar die andere 2 nog minder... Dus ik hou die vooral in de gaten

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1836 Gepost op: 25-11-2014, 19:28:46 »
Goed dat het molmailfilmpje* er weer is.
Leuke (originele) vraag ook deze keer! Mooi om te zien hoe alle verwachtingen waardeloos zijn.
Ik kijk uit naar meer vage uitspraken van Chris! ::jaja:: ::love::

* Dat waren nog eens tijden, hè!

Is het iemand trouwens al opgevallen dat Marlijn onderdeel is van het duo Miss Molly and me? ::vergroot::
...óf niet!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1837 Gepost op: 25-11-2014, 19:49:17 »
Wie had het over ''uiteindelijk''? Ajouad, geloof ik. Die term gebruik je in dit verband niet als je slechts 1 aflevering hebt meegedaan. Of het is een weloverwogen uitspraak geweest.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1838 Gepost op: 25-11-2014, 23:08:29 »
Evelien vind het best wel zwaar, 'want je bent best wel lang weg...' ::zweet::
...óf niet!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1839 Gepost op: 25-11-2014, 23:35:56 »
Een ding valt me op in dit filmpje, corrigeer me als ik het mis heb, een aantal kandidaten komt aan het woord op volgorde van bekendmaken.

5. Pieter, 6. Carolina, 7. Chris, 8. Ajouad, de rest is wat omgehusseld. Zal geen hint in zitten, misschien meer toevallig, maar vond t wel opvallend dat bij die 4 een volgorde is aangehouden :P