Auteur Topic: Reality tv: De Bauers  (gelezen 23395 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality tv: De Bauers
« Reactie #100 Gepost op: 1-12-2003, 18:12:37 »
Frans weer een nummer één hit

Frans Bauer heeft voor de tweede keer in zijn carrière een nummer-1-hit te pakken. Deze week stijgt zijn single 'Heb je even voor mij' naar de eerste plaats in zowel de Mega Top 50 als de Top 40. In 1997 was Bauer voor de eerste keer lijstaanvoerder met het nummer 'De Regenboog'. Het nummer waarmee hij nu hoge ogen gooit, was vorig jaar oktober al een bescheiden hit, maar kwam opnieuw uit omdat het als beginmuziek werd gebruikt in zijn realitysoap De Bauers.

(Bron: Mediawatchers)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 2-12-2003, 09:53:40 »
Frans vraagt Mariska ten huwelijk?

"Er komt geen nieuwe serie," vertelde Bauer maandag in RTL Boulevard. "Maar er komt nog wel een hele speciale aflevering. Daar zul je de komende weken nog veel van horen. Het is nog een beetje geheim, maar nu dus niet meer." Daarna vindt zanger Frans Bauer het voorlopig wel mooi geweest. Dat zal vast gaan om zijn huwelijk, zou hij zijn Mariska ten huwelijk vragen? Het ligt er dik bovenop.

(Bron: Mediawatchers)

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #102 Gepost op: 3-12-2003, 13:10:53 »
Ik zag dat zelfs the Box nu 'Heb je even voor mij' in de cliplijst heeft opgenomen èn hij was in Top of the pops.. mijn god, Fransmania!
No Milk today???

Offline Liset

• Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
« Reactie #103 Gepost op: 3-12-2003, 14:56:24 »
Er komen zelfs twee afleveringen...23 en 24 december om half negen en negen uur. Kerst met De Bauers ben benieuwd!! ::ok::

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #104 Gepost op: 4-12-2003, 15:33:34 »
Leuk!!!! Ik vond het altijd erg grappig en enorm genoten van hoe hij zijn leven leidt..... Leuk dat er zo vlak voor kerst nog 2 afleveringen komen!!

TOPPERTJE!!!

Trouwens... wie heeft er naar Pulse gekeken?? Ik moest zo lachen om het feit dat Frans doodserieus vertelde over een fan met bandage om zijn oren en dat Reinout hem compleet uitlachte... Mariska kon ook haar lach niet inhouden, whahaha... Die lach van Frans is ook zooooo aanstekelijk!!  ;D ;D ;D
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #105 Gepost op: 4-12-2003, 15:58:35 »
Heb ik ook gezien! Was idd erg lachen ;D Iedere keer als hij Frans aankeek lag hij weer dubbel.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #106 Gepost op: 5-12-2003, 10:25:18 »
Maar het ging als volgt. Frans vertelde dat er heel vaak fans bij hem waren en na de realitysoap nog veel meer. Reinout vroeg of hij weleens mensen binnenliet. Toen zei Frans:  'Ja, natuurlijk. Laatst liet ik een jochie binnen die geopereerd was aan z'n oren, dat vond ik wel grappig' (Frans bedoelde dus dat hij het wel grappig vond dat hij dan wat voor zo'n jochie kan doen en hem binnen kan laten, maar uit die zin blijkt dat Frans het grappig vond dat het jochie geopereerd was aan zijn oren en daar moest Arnie Reinout om lacheln) (en ik eerlijk gezegd ook.)

Offline AlexF

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #107 Gepost op: 22-12-2003, 18:42:47 »
lachen zeg
Eens denk je was ik maar eerder aan begonnen....

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #108 Gepost op: 22-12-2003, 19:54:02 »
Nee, jij verkoopt tien keer Ahoy uit..
No Milk today???

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #109 Gepost op: 23-12-2003, 09:35:30 »
Vanavond en morgenavond is het weer zover!!! 2 Uitzendingen van De Bauers (vieren kerst!). Ik kijk er nu al weer naar uit. Hoe hebben ze hun huis versierd, wat gaan ze eten? Ik zit weer aan de buis gekluisterd hoor!!  ::ok::

Offline sjulie

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 23-12-2003, 09:54:06 »
Is het vanavond?
Gezellie, ben nieuwsgierig hoe dat er uit gaat zien.
Kunstboompje met veel goud en glitters?  ;)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #111 Gepost op: 23-12-2003, 10:25:15 »
Shit ja, hoe laat begint het? ik moet sporten vanavond :-X

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #112 Gepost op: 23-12-2003, 10:36:58 »
Het is weer op RTL 4, om half 9 tot 9 uur. Jammer dat het maar een halfuurtje is, ik kan er wel uren naar kijken!!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #113 Gepost op: 23-12-2003, 11:00:49 »
Ah, video aanzetten dus ;D ::ok::

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #114 Gepost op: 24-12-2003, 08:25:55 »
Fransie met de Ferarri onder de kinderwagens. Trekt dat hele ding kapot en dan proberen om het weer goed te maken maar het dus alleen maar erger maakt en dan gauw terug zetten ;D

Ik kreeg wel ff een brok in mijn keel van toen hij naar het ziekenhuis ging. Hij ging ook gelijk toen ze het hem vroegen, toch wel erg lief hoor ::ok:: Nog ff voor haar gezongen omdat ze dat zo graag wilde, heeft ze toch nog een mooie dag gehad zo.

Offline sjulie

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 24-12-2003, 09:28:21 »
Hij is lief hoewel hij wel behoorlijk kan kissebissen met Maris.
En dan die boom met die witte rozen....... ::)

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #116 Gepost op: 24-12-2003, 15:56:27 »
Nog ff voor haar gezongen omdat ze dat zo graag wilde, heeft ze toch nog een mooie dag gehad zo.

Daar kreeg ik ook een brok van in mijn keel. Je kon aan hem merken dat hij het toch ook heel moeilijk had, want als je goed oplette, dan hoorde je die brok in zijn keel bij 'een ons geluk'.

Wat ik heel grappig vond was: 'Maris, we hebben een kaart van Julio Iglesias gekregen... mama... papa.. een kaart van Julio...... Maris, we moeten er maar 1 terugsturen'... waarop Mariska antwoord: 'ja hoor, is goed' (hoezo... droog??)!!

Vanavond de laatste aflevering. Ben heel benieuwd!! Ik zit in ieder geval weer klaar!!!