Die letters die ik plaats in sommige van mijn berichtjes, worden na afloop van de slagzinwedstrijd gewoon weggehaald. Daarover heb ik vantevoren nagedacht. Ik kan me best voorstellen, dat niet iedereen ervan gecharmeerd is. Alleen de letters in de berichtjes die ikzelf heb geschreven, tellen dus mee. Treft iemand letters aan in berichtjes van anderen: ik kan en zal niemand verbieden dat te doen.
Maar deze wedstrijd heeft een begin en een einde: er zullen geen nieuwe letters meer in mijn berichtjes verschijnen NA 12 oktober, daarna krijgt iedereen die het leuk vindt om ermee te puzzelen, nog tot uiterlijk vrijdag 17 oktober de tijd om de oplossing te geven. Is de goede oplossing er eerder, dan verdwijnen ook de letters weer uit mijn berichtjes.
Niemand hoeft mijn berichtjes te lezen, om toch aan de wedstrijd mee te doen. Een beetje doorgewinterde forummer weet daar wel een oplossing voor. Vergelijk het gewoon met de kwis van Chriz: om de antwoorden daarbij te vinden, vlooit iedereen toch ook het forum door? Ik ook, en ik heb er helemaal geen moeite mee, om dat te doen.
De kwis wordt gewoon afgemaakt, zoals gepland. Na 19 oktober zal er geen enkele letter meer in mijn berichtjes te vinden zijn.