Auteur Topic: Wat heb jij gekeken gister?  (gelezen 15250 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Wat heb jij gekeken gister?
« Gepost op: 6-10-2003, 14:34:19 »
Heeft iemand gisteren die gast op RTL 4 nog gezien die Russisch Roulette ging spelen (live). Dat was echt zo spannend!

Die gast (ben zijn naam kwijt) zegt gedachten kunnen lezen is 'pshychologisch illusionist'. Uit 100 mensen, werd er door een selectie uiteindelijk 1 iemand gekozen. (Hierbij deed hij ook al amazing dingen. Een tekening van eentje bijna in details namaken en raden aan welk woord iemand dacht, die had hij geen van allen goed maar wel dingen die op elkaar leken 'shaking-nervous' 'sheep-cow'

Uiteindelijk bleef er 1 jongen over. Onder tafel moest hij de kogel in 1 van de 6 kamers van het magazijn doen. (Dit gedeelte was dus live), vervolgens pakte die illusionist het pistool en draaide het naar kamer 3. Hij zette het tegen zijn hoofd (klik), hij legde het weer neer en deed hetzelfde bij kamer 4 (klik) bij de 5de kamer zag je dat hij meer gespannen werd, hij richtte dan ook niet op zijn hoofd maar op de muur, maar weer (klik). Daarna werd ie vet zenuwachtig, immers hij zat fout!! Bijna een volle minuut heeft hij stilzwijgend zitten nadenken. Echt heel spannend, zette daarna het pistool tegen zijn hoofd (klik) en richtte daarna weer op de muur en daar zat de kogel in. 

Maar eeuh...waar hebben jullie naar gekeken?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat heb jij gekeken gister?
« Reactie #1 Gepost op: 6-10-2003, 14:40:52 »
Ik heb dit ook gezien gisteren! Ik vond 't echt enorm spannend en durfde nauwelijks te kijken eigenlijk. Ik zag die man al helemaal live zelfmoord plegen op televisie. Gelukkig ging alles goed en zijn er geen gewonden gevallen.

Ik voelde me wel 'n beetje genept trouwens. 't was volgens mij niet de bedoeling dat hij bij de 5de kamer al op de muur zou richten. Nu heeft hij eigenlijk 2 van de 6 keren niet op z'n hoofd geschoten, maar op de muur. Hij heeft dus 1 keer gefaald en 't was eigenlijk toch de bedoeling dat hij 't in 1 keer goed zou hebben.  :-\

Al met al vond ik 't toch wel heel erg spannend en heb ik geboeid naar de tv zitten kijken.  :)

Daarvoor had ik trouwens Expeditie Robinson gekeken, wat ook geweldig was. 't wordt iedere week nog leuker om daar naar te kijken!  :D

Offline mollinde

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 6-10-2003, 15:18:53 »
Ik ben pas na 00 30 tv gaan kijken, zag nog een stukje nieuws over de zelfmoordroulette zeg maar.
Bizar hoor.
Ook robinson gekeken van video. Was weer toppie.
stap voor stap

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #3 Gepost op: 6-10-2003, 16:09:02 »
video gekeken,(kopspijkers van zaterdag) stukje van de life laundry (Rtl4)  en documentaire "in het spoor van" over de ns (vriendje is treinfanaat)

we're back :(

maapie

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 6-10-2003, 19:08:31 »
Ik heb gister ook robinson gekeken!
Echt super gaaf dat Fatima zwanger is. Toen de reclame kwam zei m'n vader gelijk (hij is dokter) van: die is vast zwanger  ;D (op school bleken meer vaders dat hebben gezegd, maar dan voor de grap  ;D)

Ik snap niet waarom ze em tYmo noemt i.p.v. tImo. Ik vind tImo veel mooier... maar ja :) zelf weten :)  :P

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 6-10-2003, 22:36:43 »
Toen de reclame kwam zei m'n vader gelijk (hij is dokter) van: die is vast zwanger  ;D (op school bleken meer vaders dat hebben gezegd, maar dan voor de grap  ;D)

Mijn vader zei precies 't zelfde. Toch wel erg toevallig.  ;D

Ik snap niet waarom ze em tYmo noemt i.p.v. tImo. Ik vind tImo veel mooier... maar ja :) zelf weten :)  :P

Ik vind Timo ook veel mooier als Tymo.  :)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #6 Gepost op: 7-10-2003, 10:01:41 »
gister alleen masterplan gekeken.....  :D

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 7-10-2003, 13:13:18 »
Friends, Masterplan en Vrienden van Swieten

Spits die in 1600 zoveel bij Dokkum werd vermoord?

Gerald Sibonofatius  ;D

Offline sjulie

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 7-10-2003, 13:30:03 »
Spoorloos...moest weer een traantje weg pinken.
Masterplan opgenomen....lekker voor straks. ;)

Offline molice

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #9 Gepost op: 7-10-2003, 13:57:40 »
Heeft iemand gisteren die gast op RTL 4 nog gezien die Russisch Roulette ging spelen (live). Dat was echt zo spannend!

Dat geloof je toch niet serieus he? Allemaal doorgestoken kaart hoor.  :-X 

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #10 Gepost op: 7-10-2003, 16:45:41 »
Spoorloos... erg leuk om dat toch altijd te zien :)

Verder heb ik Star Trek Enterprise gezien, helaas op Veronica want daar heb je nogal vaak reclames dr tussendoor maar goed... was iig leuke aflev!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 7-10-2003, 18:46:40 »
Ik voelde me wel 'n beetje genept trouwens.

Ik voel me nu nog meer genept.  :(  Van Mediawatchers:

Brown gebruikte geen kogel

Ananova nieuws meld dat de kogel die in het pistool van de illusionist Derren Brown zat geen kogel was maar enkel en alleen een lege huls. Derren Brown speelde afgelopen zondag Russische roulette live en beweerde dat er gewoon een echte kogel in zou zitten die een uitgekozen kandidaat in het revolver moest drukken. De politie in Jersey zegt, "er is absoluut niet ter sprake dat de politie van Jersey het toe zou laten dat iemand met een spel zelfmoord zou plegen". Een woordvoerder van Brown heeft gezegd ook al was het een lege huls, als die voor de loop zat zou die hem ook doden. Hoe dan ook, Brown heeft niet voor niets voor zijn naam illusionist staan.

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 7-10-2003, 19:55:50 »
Okee, bummer  :-\ aan de andere kant, heb je kunnen zien dat met een losse flodder (op die fles) ook aardig wat schade kan worden aangericht, maar wel jammer dit  :( (neemt niet weg dat ik het heel spannend vond)

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #13 Gepost op: 7-10-2003, 20:52:17 »
en het was ook niet live zoals werd gesuggereerd. En als ze dit kunnen neppen, dan vraag je je af of ook dat gedachtenlezen misschien wel genept was. Enfin, het was leuke televisie, net als een googelshow dat kan zijn :)
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 7-10-2003, 20:55:32 »
Ik heb gisteren een film gehuurd, Quicksand, was wel aardig, niet heel denderend. Op dit moment loopt ff de video, ik neem CSI: Miami op, dat ga ik straks kijken, want ik was nu ff iets aan het downloaden, dat was niet voor 20.30 uur klaar. En dat van die goochelaar heb ik niet gezien, 24 was op dat moment op, en dat wil ik echt niet missen! ;D

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #15 Gepost op: 7-10-2003, 20:58:13 »
Het doet me sterk aan het programma denken, waarin goocheltrucs worden uitgelegd aan het publiek. Ik had eerst heel veel bewondering voor die messengooiers, die geblinddoekt steeds net naast een op een plateau vastgebonden assistent gooiden. Nu ik weet dat dit met elastiekjes en namaak-messen gedaan wordt, vind ik er eigenlijk niets meer aan.

[size=16]A[/size]

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 7-10-2003, 21:09:57 »
Ik heb gister naar Will&Grace gekeken ;D . Veel meer heb ik gister niet gezien (druk druk), maar het was wel weer een leuke aflevering. Ook heb ik gister het 07.30u journaal gezien en daarna de herhaling van het Jeugdjournaal van zondag... verder een hoop reclame en een gedeelte van ER (de ziekenhuisserie). Blijft een goeie serie!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #17 Gepost op: 8-10-2003, 08:25:38 »
Bad Boys 1 op Veronica. Eindelijk een keer gezien

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 8-10-2003, 08:42:11 »
Bad Boys 1 op Veronica. Eindelijk een keer gezien

Die film heb ik al tientallen keren gezien, maar hij blijft leuk. Ik ben dan ook erg benieuwd naar 't tweede deel. :)

Toch heb ik de film niet gekeken gisteren, omdat ik moest trainen. Voor de training heb ik wel nog net PaPaul kunnen gaan kijken, wat ik best 'n leuk programma vond. Verder had ik Will & Grace en GTST opgenomen en en dat heb ik na de training nog gekeken. Will & Grace was zoals gewoonlijk weer erg leuk.  ;D Ik moet trouwens ook nog steeds Masterplan van maandag kijken (dat had ik ook al opgenomen, omdat ik op maandag ook moet trainen), maar daar had ik gisteren geen tijd meer voor.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #19 Gepost op: 8-10-2003, 14:33:35 »
will and grace.... (voor han en ik :karen & jack)
ehhhh en daarna stukjes van alles:
*sex in the city
*i love 1994
*wielklem en co
*ik mis je zo
*en daarna judas game