Het zal toch niet dat mijn inmiddels lieve vriendje Rik van de Westelaken, DE MOL is!!! Paniek. Nee. Ik wil niet de Freek Bartels zijn van 2015.
En de Freek-Bartels award goes to..
Toen was het finale moment daar. Art zei: “En de winnaar van Wie Is De Mol 2015 is…” De camera zwenkte naar Rik, alles leek te vertragen, dit kan niet dacht ik nog, er wordt een fout gemaakt. Die camera moet mijn kant op.
Jammer dat je op 1 vraag verloor, maar zoals je gisteren nog aangaf bij de uitzending: beter verliezen van je partner in crime dan van iemand anders ja. Mooi verwoord door je vertrouwenspersoon
Neemt niet weg, dat ik die middag in de bus naar ons laatste hotel en die avond heel wat gin tonics heb moeten drinken om de pijn te verzachten. Dat ik de volgende ochtend wakker werd met de grootste kater ooit. Ik was ziek, zwak en misselijk.
x het oneindige dus hmm?
Als ik Rik zijn dagboek zo lees heb je het aardig weten weg te drinken dit verlies
En gezien Rik toch zo graag jouw persoonlijke jokerleverancier was, waarom dan de schamele pot ook niet gewoon delen?
Alle gekkigheid op een stokje: ik vond het mooi dat Marlijn de finale wist te halen, haar toespraak bij de Tamils was met zo'n heerlijke verduvelde blik waardoor ik even dacht: zou het dan toch niet? Nee, dat kan niet! En of je nu wel of niet met hulp van Rik puur de finaleplaats hebt te danken of niet, das puik werk van het bondje. Ik heb genoten van je deelname en zoals ik bij Moltalk al zei: hoog tijd dat ik jouw eigen serie maar eens ga bekijken