Auteur Topic: MolTalk  (gelezen 117814 keer)

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #280 Gepost op: 5-02-2015, 22:34:21 »
Ik zou het eens leuk vinden als ze kandidaten uitnodigen van de eerste seizoenen. Daarvan is allen George (logisch) een keer te gast geweest in MolTalk. Ik denk echt wel dat enkele anderen het programma nog steeds volgen en net zoveel weten als een gemiddelde BN'er kandidaten. Ik denk dat dat ook leuk is voor de molloten van het eerste uur, zoals ik.

Zowiezo George. Harry kwam ook nog wel eens op de molfandag.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #281 Gepost op: 5-02-2015, 23:07:16 »
Rämon in beeld  ;D Mooi dit, hij kon door mij naar Moltalk met zijn vriendin en hij komt uitgerekend in beeld. Viv/Pat als duo-presentatie doen het echt super met Moltalk. Heb weer enorm gelachen om de interactie tussen beide  ::rofl::

Foto! ;D

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: MolTalk
« Reactie #282 Gepost op: 5-02-2015, 23:22:14 »
TNX JOOST  ;D


Echt een aanrader moltalk!! Heb tijdje met Viv staan te praten, over dat we allebei compleet in een nerd veranderen als we het over Wie is de mol hebben en ik heb heel lang met Marlijn en haar bff staan te praten, wat een heerlijke vrouw. En ze wordt kei hard onderschat, ik zeg je let op voor haar.
En Susan en Aaf <3 ik ben verliefd haha

Ik zei Aaf dat ik ook had gehuild doen ze wegmoest en toen heeft ze me 5 minuten geknuffeld  ::love::

Het was zo leuk, ook dat ze m'n tweet nog lieten zien op het laatst. Ze zeiden dat ze m'n tweets altijd zo leuk vonden (het team van moltalk) en of ik de volgende weken ook wil tweeten en dat ze zouden beloven dat het de aflevering haalt.  ::bravo:: Top avond gehad, dus jongens wees er snel bij die kaartjes!!



Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #283 Gepost op: 5-02-2015, 23:33:52 »
Die tweet en dan gelijk inzoomen richting jou was inderdaad leuk :D


Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #284 Gepost op: 6-02-2015, 00:39:16 »
Wat onwijs leuk!

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #285 Gepost op: 7-02-2015, 00:11:04 »
Zit net Moltalk terug te kijken en het viel me op dat Carolina bij de extra beelden aan de ontbijttafel zit met haar mobieltje...  :-\\
Ik dacht dat de mobiele telefoons altijd ingeleverd moesten worden en dat de kandidaten soms naar huis mogen bellen. Als de kandidaten hun telefoon vaker terugkrijgen, kunnen ze de kandidaten net zo goed laten twitteren. Zodat men er niet door twitter-stiltes achter kan komen wie er mee doen en/of iemand vroeg of laat afvalt.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #286 Gepost op: 7-02-2015, 03:43:30 »
Aaf zei op het eind dat ze Margriet verdacht als Mol, maar Patrick plakte het briefje op de foto van Martine. Hopelijk hangt dat briefje volgende week goed, anders kloppen de verdenkingen niet.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Donatella

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #287 Gepost op: 7-02-2015, 04:30:49 »
Vivienne...  ::love::

Offline SoSuDeMo

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #288 Gepost op: 7-02-2015, 10:42:55 »
Zit net Moltalk terug te kijken en het viel me op dat Carolina bij de extra beelden aan de ontbijttafel zit met haar mobieltje...  :-\\
Ik dacht dat de mobiele telefoons altijd ingeleverd moesten worden en dat de kandidaten soms naar huis mogen bellen. Als de kandidaten hun telefoon vaker terugkrijgen, kunnen ze de kandidaten net zo goed laten twitteren. Zodat men er niet door twitter-stiltes achter kan komen wie er mee doen en/of iemand vroeg of laat afvalt.
Daar zit ik ook al aan te denken,
Junior2: 16e. Widm2015: 129e.

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #289 Gepost op: 7-02-2015, 17:11:58 »
Heb net moltalk teruggekeken en daar viel mij iets op in het fragment van Rik en Chris in het vliegtuig. Is daar op de achtergrond nu echt het Rabobank logo te zien? Als dat zo is, dan is het misschien een hint naar Chris die vaak gastvoorzitterschappen doet voor de Rabobank (blijkt uit een simpele google actie, de andere kandidaten lijken geen link met die bank te hebben).

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #290 Gepost op: 7-02-2015, 23:31:18 »
Heb net moltalk teruggekeken en daar viel mij iets op in het fragment van Rik en Chris in het vliegtuig. Is daar op de achtergrond nu echt het Rabobank logo te zien? Als dat zo is, dan is het misschien een hint naar Chris die vaak gastvoorzitterschappen doet voor de Rabobank (blijkt uit een simpele google actie, de andere kandidaten lijken geen link met die bank te hebben).

Denk niet dat ze de Rabobank gaan gebruiken in een hint... Wordt dan te snel gezien als reclame voor de Rabobank.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Robindtc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mol WIDMO 2020
Re: MolTalk
« Reactie #291 Gepost op: 7-02-2015, 23:43:50 »
Aaf zei op het eind dat ze Margriet verdacht als Mol, maar Patrick plakte het briefje op de foto van Martine. Hopelijk hangt dat briefje volgende week goed, anders kloppen de verdenkingen niet.
Klopt, maar volgens mij hadden Aaf en Arjan dat al door, die op het eind aan het praten waren en kijkend in die richting. Volgens mij maakte Aaf gebaar dat ze het zo tegen Patrick zou zeggen.

Offline Incognito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #292 Gepost op: 9-02-2015, 15:25:26 »
Aanstaande donderdag te gast: Edo Brunner,  Kim Pieters, Dennis Weening en Patrick Stoof
Incognito is the way to go..

Offline BobW

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #293 Gepost op: 9-02-2015, 15:34:49 »
Aanstaande donderdag te gast: Edo Brunner,  Kim Pieters, Dennis Weening en Patrick Stoof

Wow, drie mollen en een winnaar!
Ik ben benieuwd wat Edo vond van de vorige aflevering.  ;D

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #294 Gepost op: 9-02-2015, 15:37:50 »
Dat kan heel leuk worden. 😃

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #295 Gepost op: 12-02-2015, 21:30:38 »
Omnia vincit amor

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #296 Gepost op: 12-02-2015, 21:32:32 »
Patrick maakt toch een fout?

Seizoen 7 was toch een finale met 4? (Inge, Paul, Renate en Eva)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #297 Gepost op: 12-02-2015, 21:43:50 »
Patrick maakt toch een fout?

Seizoen 7 was toch een finale met 4? (Inge, Paul, Renate en Eva)

Jup, heb het meteen lopen tweeten. Zal wel niet terug komen. Unicum is pas als ze met hun vijven in de finale komen  :-X

Viv en haar schema's  ::super::
« Laatst bewerkt op: 12-02-2015, 21:55:57 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: MolTalk
« Reactie #298 Gepost op: 12-02-2015, 21:56:43 »
Viv!  ::love::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #299 Gepost op: 12-02-2015, 22:25:18 »
Vond het een heerlijke moltalk :D
Super leuke gasten en flink zitten lachen om hun opmerkingen :D