Auteur Topic: Aflevering 9 - opdracht 2 - marktbezoek  (gelezen 40559 keer)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - opdracht 2 - marktbezoek
« Reactie #100 Gepost op: 5-03-2015, 17:36:34 »
Als de kandidaten kiezen is dat meestal wel in beeld. Denk dat bij deze opdracht de productie heeft gekozen en de mol niet in het midden hebben gezet, aangezien dat oneerlijk zou zijn geweest.

Hoezo oneerlijk dan is alles oneerlijk als de mol de beste positie krijgt misschien heeft Rik dankzij Marlijn voor elkaar gekregen om hem in de midden te zetten.

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 - opdracht 2 - marktbezoek
« Reactie #101 Gepost op: 5-03-2015, 17:39:59 »
Hoezo oneerlijk dan is alles oneerlijk als de mol de beste positie krijgt misschien heeft Rik dankzij Marlijn voor elkaar gekregen om hem in de midden te zetten.

Naja oneerlijk misschien niet, maar als je de mol in het midden plaatst, maak je het wel erg lastig voor de kandidaten. Dan is de opdracht sws verloren. In dat opzicht kan Rik prima de mol zijn, maar toch is het Margriet.  ;D

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - opdracht 2 - marktbezoek
« Reactie #102 Gepost op: 6-03-2015, 23:41:24 »
Conclusie: Marlijn had een verbond met de mol en Margriet was de bliksemafleider
Ik vraag me nu af waarom ze deze teksten hebben gekozen. Ze kloppen niet echt met Margriet als mol.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 9 - opdracht 2 - marktbezoek
« Reactie #103 Gepost op: 7-03-2015, 08:18:27 »
Ik vraag me nu af waarom ze deze teksten hebben gekozen. Ze kloppen niet echt met Margriet als mol.

Misschien om Rik nog even wat verdachter te maken. Zoals Art ook met zijn praatjes deed.

Offline Blieb2013

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - opdracht 2 - marktbezoek
« Reactie #104 Gepost op: 7-03-2015, 18:36:46 »
Ik vraag me nu af waarom ze deze teksten hebben gekozen. Ze kloppen niet echt met Margriet als mol.

Nee, volgens mij klopt dat niet hoor, dat Marlijn de verbond-tekst had en Margriet de bliksemafleider. Dit komt uit mijn eerdere post, waarin ik net op tijd ;D  definitief van Rik overstapte naar Margriet (en volgens mij is dit dus ook de kloppende tekstverdeling):


Margriet, we hadden vanaf het begin een stilzwijgend verbond
Al discussiërend hield jij grote bedragen uit de pot
Jij had net als andere finalisten geen moeite met diefstal uit de pot in ruil voor jokers.
Je koos uiteindelijk voor een onverbrekelijk verbond, maar is dat nou een slimme zet of graaf je hiermee je eigen graf?

Rik, ik dacht aan jou een harde dobber te hebben.
De rechtschapen journaalpresentator op wie heel Nederland blind vertrouwt.
Maar toen ik je twee jokers aanbood voor 750 euro hoefde je niet lang na te denken.
Om je eigen huid te redden beloog je bliksemsnel de hele groep op een iemand na.
Je was de beste bliksemafleider die ik me kon wensen. Bedankt voor alles. De mol.

Marlijn, wat hadden we het fijn samen.
Je acteertalent kwam niet alleen jou van pas maar heeft mij ook veel opgeleverd.
Je kocht maar wat graag jokers in ruil voor ondermaatse prestaties in een opdracht.
Je hebt de pot een hoop geld gekost maar voor mij was je van onschatbare waarde. Bedankt voor alles. De mol.