Daar komt het eerste "10 personen-voorspellingslijstje" van mij dit jaar! Waarschijnlijk zal het door het jaar heen nog wel veranderen, hoor.
1. André Kuipers, ruimtereiziger (nog steeds één van mijn wishful thinkings, nu Ellie is geweest, wordt de kans alleen maar groter)
2. Bart Meijer, presentator
3. Colin Benders, trompettist "Kyteman" (als een soort nieuwe Remy)
4. Diederik Jekel, wetenschapsjournalist (ik ben heel benieuwd hoe hij het spel zou spelen)
5. Jasper Demollin, presentator "Streetlab" (ik zie in hem een soort kruising van Tim Hofman en Tim Kamps)
6. Merel Westrik, nieuwslezeres
7. Fockeline Ouwerkerk, actrice
8. Priscilla Knetemann, actrice
9. Saskia Weerstand, 3fm radio-dj (waar ze altijd de dj's vandaan halen voor WIDM; bovendien is deze niet de bekendste van het stel)
10. Quinty Misiedjan, Youtuber
Die laatste is misschien een onverwachte keuze, maar ik denk dat ze er bijna niet meer omheen kunnen: de populariteit van Youtube. Daarmee zouden ze eventueel nog meer kijkers kunnen trekken. Bovendien weet ik nog dat het merendeel Talisia Misiedjan (zus van Quinty) een leuke kandidaat leek toen gespeculeerd werd dat zij Tania Kross was. Quinty is volgens mij heel erg hetzelfde als Talisia en zeker niet zo egoïstisch als sommige Youtubers, dus ik denk dat ze een goede kandidaat zou zijn. Daarnaast is Quinty WIDM-fan, las ik vandaag op Twitter, en zou ze zelf graag meedoen.
Waarom heb ik geen sporter aan de lijst toegevoegd? Er is één simpele reden: de Olympische Zomerspelen komen er weer aan!