Denk inderdaad dat Art met de productie al eerder vertrokken is. Logisch ook lijkt me.
Er van uit gaande dat daags na Art de kandidaten vertrokken zijn kunnen we in ieder geval een paar namen afstrepen, ofwel gewenste kandidaten die zeker geen kandidaat zijn deze keer:
Rob van Someren (heeft woensdagmiddag nog Somertijd gepresenteerd)
DJ Sven (idem)
Halina Reijn (was zeer recent nog te zien in RTL Late Night)
Tom Coronel (idem)
Chantal Janzen (opnames Holland's got Talent)
Dan Karaty (idem)
Sylvana Simons (was te zien in DWDD)
Joris Marseille (continu actief op Twitter)
Jett Rebel (geeft vanavond 19 mei concert in Nijmegen)
Josje Huisman (is zelf op reis en doet via Twitter continu verslag)
Caro Emerald (op 9 mei vertrokken naar Oeganda voor Plan Nederland)
Pip Pellens (idem, staat met Caro Emerald op de foto)
Toprak Yalciner (was vorig jaar de "11e" kandidaat maar Twittert bijna dagelijks)
En zo zijn er nog wel een paar denk ik...
Maar wie dan wel? Tot nu toe hou ik de volgende mensen in de gaten:
Kluun:
Is niet meer actief op Twitter sinds 30 april. Was vorige week nog wel te zien bij Oemberto Tan maar kan nog heel goed dat hij als kandidaat daags na Art & Co. vertrokken is.
Jetske van der Elsen:
Sinds 2012 niet meer actief met Twitter, wordt al een paar jaar genoemd als kandidaat... maar als ze ergens live opduikt dan weten we tenminste dat zij (weer) niet mee doet...
Harry Piekema:
Ook al enige tijd niet actief op Twitter, maar vooral verdacht omdat hij sinds kort niet meer te horen is als voice-over voor de AH-reclames.
Joan Franka (!!):
Tweette op 9 mei dat ze de komende weken optredens moest afzeggen ivm stemrust, ze gaat in juni weer optreden... maar zij is eerder denk ik een kandidaat voor Expeditie Robinson? Ik zeg een klassieke smoes: dit is één van de namen voor WIDM óf ER...
Iemand een aanvulling hierop?