Klopt, maar al die locaties uit het filmpje liggen toch in de streek Oregon? Dus qua variatie zullen we genoeg krijgen binnen dat gebied. Had ook niet verwacht dat ze ook een heel ander deel van de VS zouden meepakken.
Staan er ook interviews in met kandidaten? En staat er ook bij hoelang Moltalk gaat zijn op npo3 3' en wie de presentatoren zijn.
Ik vond de setting in 2015 het beste maar ik vind die van vorig jaar best prima als ze wat langer kunnen praten. 3/4 gasten per keer is prima!
Er staan interviews in met de finalisten van het vorige seizoen en een paar bekende Wie is de Mol?-fans: Gerard Ekdom, Jan Versteegh, Janny van der Heijden, Kluun en Plien van Bennekom. Wat betreft Moltalk staat er vrij weinig in, naast de uitzendtijd en de zender.
Wel wordt in het boekje alleen op Oregon, en met name Portland, ingegaan, dus ik neem aan dat het hele seizoen zich hier zal afspelen. Maar ik denk dat dat ook meer dan genoeg is om een heel seizoen mee te vullen! Ik ben erg positief over de locatie