Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Totaal aantal stemmen: 15
De volgende opdracht komt online als PSV kampioen is
Aaaah jammer MC! Ehm, MV, wij gaan niet naar Nederland toch? Of heb je het alleen tegen MC met je laatste woorden?
De volgende opdracht komt online als de ene spelleider de andere heeft uitgelachen/getroost Barman, mag ik een grote pint voor MC en voor mij een bakkie thee?
Een rode, een zwarte, misschien zelfs een groene vrijstelling, jokers, muntjes, wat zou er allemaal in het spel zijn? Zonder dat de kandidaten het wisten is ergens door een van hen een zwarte vrijstelling opgepikt. En deze is bij de vorige test ingezet. Het opmaken van de tussenbalans werd dus een keiharde optelsom van de kale feiten. Met het afvallen van Molcrazy zijn er... nog 3 mannen en 5 vrouwen, nee 2 mannen en 6 vrouwen, nee 8 geslachtslozen, mijn excuses dit is de telling van Spechteke, zijn er 5 mannen en 3 vrouwen in het spel. Van de prachtige natuur in het midden van Taiwan, reizen we door naar het aan de westkust gelegen Tainan. De kandidaten begeven zich deze week op het op het criminele pad, gaan terug naar Nederland en een bezoek brengen aan de vele tempels waar Tainan om bekend staat...
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
925 gasten en 14 vaste bezoekers
RealityTV vandaag