Volgende keer zou ik inderdaad eerder gestart zijn. Ik had het grootste deel van mijn formulier al een paar dagen klaar,maar ik moest de brief nog schrijven. Dat was ook steeds de reden dat ik dacht: Nu niet, want daar heb ik nu even geen tijd/inspiratie voor.
Ben je niet bang dat je tijdens het spel te weinig tijd zal hebben?
Ben je van plan om het spel volledig alleen te spelen of ga je mogelijke bondje(s) sluiten? Of wil je dat niet vertellen?
Eerst überhaupt in het spel komen natuurlijk Ik verwacht wel te proberen bondjes te sluiten, maar ik ben niet van plan mensen blind te vertrouwen. Wie weet houden ze je voor de gek om je van hun Mol af te houden, of wie weet is het de Mol zelf.
Voor je het weet ben je de nieuwe Zarayda Groenhart
En aan wat voor bedrag denk jij? 10.000 euro, 25.000 euro? 35.000 euro misschien??
Hoger dan 35.000 euro, gewoon zoveel geld als er te verdienen valt, laten we dit jaar maar hopen op een Mol die even niet goed zijn/haar werk doet!
En jij denkt dat het geld op onze rug groeit
Ja, dat ook. Maar de nationaliteit van Mario zelf is Italiaans. Japan zou ook nog kunnen. Dat leid ook weer naar dat filmpje waarin je Arjen Lubach ziet, hij deed mee in Japan.
Alles kan
Nog een vraag: Jij bent één van je jongste mogelijke kandidaten dit seizoen. Ik neem aan dat jij ook nog op school zit. Zal school niet ten kosten gaan van dit spel? Of komt dat wel goed?