Heb je een goede reden om ze wel om te draaien?
Nou, ik zie vooral niet zo duidelijk waarom D*N conducteur zou moeten zijn. Waar is dat op gebasseerd? Hij kon ook al Duitser zijn omdat hij een D had
Tevens is er nog niet gezegd dat het goed was, terwijl het al wel dikgedrukt was. Blijkbaar mist er nog wat?
Dus ik zou persoonlijk denken; waarom gaan we het niet gewoon even heel anders out of the box doen:
De_Brabander = Lama1997 (geloof ik direct)
De_Piloot = TimvDons (die lijkt me logisch, ja)
De_Conducteur = LdHMolletje/Mollenvanger-MV (Conducteur is degene die het overzicht heeft, maar géén aanvoerder is; vrij uitvoerend, dus dan twijfel ik tussen beide want Mollenvanger-MV is natuurlijk meer uitvoerend in mijn ogen voor de schermen)
De_Aanvoerder = D*N (is volgens mij veel aan het aanvoeren, tenminste achter de schermen zéker!)
De_Duitser = Mollenvanger-MV/LdHMolletje (LdH líjkt dan logisch, maar Duits staat ook voor gedegen, kwaliteit, etc. En dat zou ook prima op Mollenvanger-MV kunnen slaan!)
M.a.w. ik twijfel en weet het niet zeker, maar ik denk dat we wel iets verder moeten denken dan het logische/eerste rijtje. Misschien gaat het wel om hele andere dingen dan de spelleiders o.i.d. Misschien gaat het wel om getallen, voorwerpen, BN'ers, etc.
Maar zolang er nog geen bevestiging is over het gegeven antwoord, denk ik dat het nog niet klaar/niet genoeg/niet goed is.